MGMT - KIDSquote:
Ik had in '87 op kamp met de 6e klas een cassettebandje van Beastie Boys mee.quote:
Dat is waar ook. Ik was toen al aan het puberen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja uhm ik heb het pas later ontdekt he. Ik ben zelf van 87 nl
Ja, er stonden heel veel The-bands bij de Tquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt deels omdat Fight for your right heel ergens anders in de voorkeuzelijst stond
Niet eens Girls?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in '87 op kamp met de 6e klas een cassettebandje van Beastie Boys mee.
Dit nummer steeds terugspoelen
Behalve The The?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, er stonden heel veel The-bands bij de T
Hebben we toch een keer voor 12 uur 's nachts Slayer gehoord.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef MTheBassman het volgende:
Gitaarsolo is gespeeld door Kerry King van Slayer, voor degenen die dat nog niet wisten
Die je in bepaalde lijstjes naamloos moet opgevenquote:
Wacht, zijn ze al zo oud?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had in '87 op kamp met de 6e klas een cassettebandje van Beastie Boys mee.
Dit nummer steeds terugspoelen
Hebben Mental Lownoise & Charlie Theo die niet nog eens gecovered?quote:
Meneer Pippen is kachellam?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen rijdt mij naar huis vanavond!
ja want die heeft nog wat voor jou in petto toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
ahhwwquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:47 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |