Thanxquote:Op woensdag 27 december 2017 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das echt kut... hele dikke knuffel en heel veel sterkte 💋
Nou dat verschilt per persoon, iedereen is uniek en zeker met de hoeveelheid verschillende vormen er zijn van deze ziekte alleen al is er eigenlijk weinig te vergelijken.quote:Op woensdag 27 december 2017 04:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt het meer mee met het ziek zijn door die kuren zover ik zie. Is dat werkelijk zo? Of zeuren mensen gewoon minder? Sta je er goed voor? Waardeloos. Zo'n ziekte waar je volkomen afhankelijk bent van anderen/therapieen. .
Hoe kwam je er achter dat ze de verkeerde in gedachte hadden?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Even voor alle duidelijkheid; Joost Karhof en Jeroen Overbeek zijn niet dezelfde persoon. Vanochtend al wat collega's die dat dachten![]()
Vaak slaat de dood op onverwachte momenten toe. Als je het niet verwacht.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was inval presentator, daarom zat hij op meer plekken maar nooit lang.
En ja, hij rookte als een ketter. Maar doorgaans val je dan niet zo dood neer
wat is dit nou weer voor puberale kutreactiequote:Op woensdag 27 december 2017 10:17 schreef Morendo het volgende:
Dan moet iemand snel de familie van Jeroen Overbeek inlichten.
De begrafenis gaat niet door: ik herhaal....
Iemand zij dat hij "invaller" was en die andere collega's zeiden "nee hoor ik zie hem bijna dagelijks op tv"! Toen pakte we foto's erbij op google en kwam de verwarring aan het licht.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter dat ze de verkeerde in gedachte hadden?
Kijk naar je eigen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:27 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor puberale kutreactie
Blijkbaar zegt een gezonde levensstijl dus ook niet alles. Dat is het kutte, dat het iedereen op elk moment kan overkomen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:18 schreef raptorix het volgende:
Erg treurig, laatst zelf nog meegemaakt met oud klasgenoot die plots overleed, kerngezond en op en top sportman, ben er soms ook wel eens bang voor omdat ik niet de meest gezonde levensstijl heb.
Mjah maar levensstijl veranderen is niet zo makkelijk, maar goed ik ben niet zo bang voor de dood, heb geen kinderen en hou te veel van wilde levenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Blijkbaar zegt een gezonde levensstijl dus ook niet alles. Dat is het kutte, dat het iedereen op elk moment kan overkomen.
Al kan je het onheil natuurlijk ook wel over je afroepen door bepaalde keuzes. Dat is de afweging die je hebt te maken.
Karhof was volgens mij wel een fervent roker. Voor wat het waard is.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:18 schreef raptorix het volgende:
Erg treurig, laatst zelf nog meegemaakt met oud klasgenoot die plots overleed, kerngezond en op en top sportman, ben er soms ook wel eens bang voor omdat ik niet de meest gezonde levensstijl heb.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou pfoe, want je toont pas medeleven als je dat zo snel mogelijk op twitter zet
Wat een verwrongen wereldbeeld heb jij zeg
quote:Op woensdag 27 december 2017 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Karhof was volgens mij wel een fervent roker. Voor wat het waard is.
Was het niet Jan de Hoop Schepper?quote:Op woensdag 27 december 2017 09:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jaap de Hoop Scheffer is een politicus. Je bedoelt denk ik Jan de Hoop. Dat is een populaire Goeiemorgen-tv-homo.
Haal hem maar weer uit de kist.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:17 schreef Morendo het volgende:
Dan moet iemand snel de familie van Jeroen Overbeek inlichten.
De begrafenis gaat niet door: ik herhaal....
Hij was stiefvader van de twee dochters van zijn vriendin (Kim 45 jaar).quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef praadje het volgende:
Ik lees net ook dat hij kinderen heeft. Dat maakt het nog heftiger. Iemand schreef op FB. Joost was een workaholic en dan is het kerst.... en neemt het hart rust.
Dat vind ik heel mooi gezegd. Het raakte me.
Dank voor de aanvulling. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij was stiefvader van de twee dochters van zijn vriendin (Kim 45 jaar).
Jan de Hoopschepper?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Was het niet Jan de Hoop Schepper?
Mensen halen die twee vaak door elkaar.quote:
Ik ben meerdere keren meerdere jaren gestopt, maar op dit moment zou ik er niet aan moeten denken, wel dure hobby van 6000 euro per jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Karhof was volgens mij wel een fervent roker. Voor wat het waard is.
Het is ook nog eens bijna letterlijk waar.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef praadje het volgende:
Ik lees net ook dat hij kinderen heeft. Dat maakt het nog heftiger. Iemand schreef op FB. Joost was een workaholic en dan is het kerst.... en neemt het hart rust.
Ja inderdaad, Willem Ruis was ook zo iemand en ook zo aan zijn einde gekomen.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het is ook nog eens bijna letterlijk waar.
Voor mensen die heel veel stress hebben is rust dodelijk, het lichaam kan de plotselinge verandering niet aan. Bekendste voorbeeld is Willem Ruis, die was ook ontzettend druk met zijn shows en dan even er tussenuit voor een vakantie in Spanje, hartaanval - einde.
En als je dan ook nog eens rookt....
Louis de Funes. Drukke mensen komen wel vaker vroegtijdig aan hun einde.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Voor mensen die heel veel stress hebben is rust dodelijk, het lichaam kan de plotselinge verandering niet aan. Bekendste voorbeeld is Willem Ruis, die was ook ontzettend druk met zijn shows en dan even er tussenuit voor een vakantie in Spanje, hartaanval - einde.
Dat Ruis daarbij zwaar aan de alcohol en cocaine zat is geen groot geheim.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:51 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Hij was toch gewoon aan het werk met kerst dus dit is onzin of is er ergens statistisch aangetoond dat er tijdens de feestdagen veel workaholics plots dood gaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef praadje het volgende:
Geen idee, het was wat iemand schreef en ik zei alleen dat het me raakte die woorden.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij was toch gewoon aan het werk met kerst dus dit is onzin of is er ergens statistisch aangetoond dat er tijdens de feestdagen veel workaholics plots dood gaan?
Werk jij ook bij media? #durftevragen😳.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:29 schreef MaJo het volgende:
hij was mijn vaste rookmaatje toen we samenwerkten. Ben er nog steeds stil van
Niet meer maar heb in het verleden in Den Haag een aantal maanden met hem samengewerktquote:Op woensdag 27 december 2017 16:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Werk jij ook bij media? #durftevragen😳.
Jij bedoelt stiefdochters. Dat hoorde ik vanochtend hoor. Meer weet ik ook niet . Neemt niet weg dat voor die meiden ook erg is al zijn ze niet zijn biologische dochters.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef praadje het volgende:
Oke dank voor je antwoord.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef MaJo het volgende:
Niet meer maar heb in het verleden in Den Haag een aantal maanden met hem samengewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |