Je moet van City to City? Meevaller: De weg voor je is leeg.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner Twee zit erop. Nu de lang weg naar huis...
Was superleuk. Na jaren weer een deel van mijn Arubaanse familie gezien!
Fixedquote:
Wit-Rusland 2017 neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me altijd denken aan een songfestival inzending (ik meen Estland 2015)
Estland 2015 of de inzending die lijkt? (of allebei?)quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goodbye To Yesterday was dat toch?
oh zou ook goed kunnen, jij bent de kenner.quote:
Mevrouw Pippen en ik zingen luidkeels mee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was, en welkom terug!
Ready for the cursus.
Weet ik wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh zou ook goed kunnen, jij bent de kenner.
Zegt me niets en het doet me ook niets eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Deze is wel aardig, in tegenstelling tot het vorige nummer
Dat weet ik niet, klinkt meer als Herbert Gronemeyerquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef Cee het volgende:
Was niet iets dramatisch met deze zanger? Waren zijn vrouw en kind verongelukt? Of zit ik nu compleet te raaskallen.
Ik zing deze alleen in de auto meequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Pippen en ik zingen luidkeels mee.
Een van ons kan de hoge noot bij Toniiiight halen!
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef Cee het volgende:
Was niet iets dramatisch met deze zanger? Waren zijn vrouw en kind verongelukt? Of zit ik nu compleet te raaskallen.
Maar je hebt onlangs een radio gekocht?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb oprecht tot vandaag nooit van Saybia gehoord
dat is tofquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner Twee zit erop. Nu de lang weg naar huis...
Was superleuk. Na jaren weer een deel van mijn Arubaanse familie gezien!
Radio? Welke radio? Alles gaat via tv en pcquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je hebt onlangs een radio gekocht?
Staat die er niet in?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:51 schreef D. het volgende:
Volgend jaar weer een poging Suburbia erin te krijgen
idem, en dat had ik graag zo geboudenquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb oprecht tot vandaag nooit van Saybia gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |