Nu ben ik het weer met je eensquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:31 schreef Fred_B het volgende:
Abba is natuurlijk altijd goed, maar dit is toch wel één van de mindere in de lijst.
stefan is aan het inpakken denk ikquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:32 schreef Eightyone het volgende:
Blije gezichten in het café. Zij zien het toch wat anders.
Ik vond het eerst wel komisch maar inmiddels weet ik toch dat het 20 keer dezelfde posts zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt er echt een hekel aan hè? Ik noem het maar patates frites, dan is iedereen blij
Dat. ik glij wel van mijn stoel van neil. nohommoquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:34 schreef Cee het volgende:
Streisand. Jeuk op plaatsen waar je niet kan krabben.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:34 schreef Cee het volgende:
Streisand. Jeuk op plaatsen waar je niet kan krabben.
Ik ook hoor. Barbra's gegilquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Ik voel me vandaag wat tegendraads hier. Want dit vind ik dan weer niks.
Ik ken het stiekem niet en ik vind het eigenlijk ook niksquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
Dit vinden wij allemaal geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:35 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:33 schreef asco het volgende:
Ik vond het allerlaatste nummer van Abba heel mooi maar ben de naam kwijt.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:37 schreef MTheBassman het volgende:
Ff keihard genieten van dit nummer![]()
![]()
Sandy, Coast you see, I'm in love with you hoo hoo hooquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat Sandy Coast die van Grease was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |