Helaas welquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:26 schreef essnhills het volgende:
Even checken of ik ook thuis de goede zender heb. Anouk nu?

quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:26 schreef essnhills het volgende:
Even checken of ik ook thuis de goede zender heb. Anouk nu?

Deze kende ik dan nog netquote:

Toch blijft ze een bijzondere stem hebben. Ik vind daarom bijna al haar liedjes toch nog wel aan te horen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:26 schreef Persefoneia het volgende:
Anouk, al heel snel is er iets mis gegaan met haar

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Laat die afgedankte lui van het uitstervende 3fm maar gewoon daar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:24 schreef SureD1 het volgende:
Kunnen we Stasse niet inruilen voor Veenstra npo2? #durftevragen

Nee, nu jagen we je met pek en veren het topic uit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet of het gepast is om te zeggen, maar ik vind dit best een aardig nummer.

Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, nu jagen we je met pek en veren het topic uit.

Jeetje, Fred.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet of het gepast is om te zeggen, maar ik vind dit best een aardig nummer.

Een bijzonder vervelende stem ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch blijft ze een bijzondere stem hebben. Ik vind daarom bijna al haar liedjes toch nog wel aan te horen.

quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat 4'33 is toch wel een leuke classic he?

Ongepastquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef Fred_B het volgende:

Het is niet slecht maar ik ken zoveel betere nummers van haar die er wel in horen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef Fred_B het volgende:

Of Rob terug, en Annemieke naar de avond...quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat die afgedankte lui van het uitstervende 3fm maar gewoon daar.

ja!!quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je wel de goede zender op staan?

Vooral de uitvoering door de kat die ik eerder plaatste is briljant.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat 4'33 is toch wel een leuke classic he?

Ze heeft een geweldige stem. Dat absoluut. Ik vind haar muziek gewoon niet zo mooi. Kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch blijft ze een bijzondere stem hebben. Ik vind daarom bijna al haar liedjes toch nog wel aan te horen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |