Je moet van City to City? Meevaller: De weg voor je is leeg.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner Twee zit erop. Nu de lang weg naar huis...
Was superleuk. Na jaren weer een deel van mijn Arubaanse familie gezien!
Fixedquote:
Wit-Rusland 2017 neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet me altijd denken aan een songfestival inzending (ik meen Estland 2015)
Estland 2015 of de inzending die lijkt? (of allebei?)quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goodbye To Yesterday was dat toch?
oh zou ook goed kunnen, jij bent de kenner.quote:
Mevrouw Pippen en ik zingen luidkeels mee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Fijn dat het leuk was, en welkom terug!
Ready for the cursus.
Weet ik wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh zou ook goed kunnen, jij bent de kenner.
Zegt me niets en het doet me ook niets eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Deze is wel aardig, in tegenstelling tot het vorige nummer
Dat weet ik niet, klinkt meer als Herbert Gronemeyerquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:48 schreef Cee het volgende:
Was niet iets dramatisch met deze zanger? Waren zijn vrouw en kind verongelukt? Of zit ik nu compleet te raaskallen.
Ik zing deze alleen in de auto meequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mevrouw Pippen en ik zingen luidkeels mee.
Een van ons kan de hoge noot bij Toniiiight halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |