Nee hoor, is nog steeds even populair en productiefquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze was de muziekbelofte toch ofzo? En na 2 liedjes was ze weg.
Owh okeej. Ik sta een beetje buiten de wereld.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, is nog steeds even populair en productief
Ja, bij 3FM, maar die gingen toen andere muziek draaien zoals Boef enzo dus had ze pech denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze was de muziekbelofte toch ofzo? En na 2 liedjes was ze weg.
Ja toen hield ik ook op met luisteren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, bij 3FM, maar die gingen toen andere muziek draaien zoals Boef enzo dus had ze pech denk ik.
Nee, dat is "Boer er ligt een kip int water"quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
5 uur moeten wachten om een radioprogramma bij te wonen
Radio leeft weer!quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar dat zijn vooral mensen die denken volgens het credo bijzijn=meemaken en dat dan op hun Instagram kunnen delen. Top 2000-café is het nieuwe Ikea.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wacht maar tot het later wordt en er wat meer bier in gegoten wordt. Het is indd een vrij dooie boel daar 90 procent van de tijdquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Dat dooie dagjesmensenvolk wat in die studio staat is ook niet in beweging te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |