Sjors wie?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:28 schreef Cee het volgende:
Zo, even de Sjors-docu gekeken, aanrader hoor.
Rapper Sjors?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:28 schreef Cee het volgende:
Zo, even de Sjors-docu gekeken, aanrader hoor.
too much love will kill youquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn we al klaar met de zeiknummers?
Guess that's a NOquote:
Op een bepaalde leeftijd bestaat de kans op een hartaanval wel degelijk tijdens het maken van liefdequote:Op dinsdag 26 december 2017 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat klopt. Teveel liefde vermoord je.
every timequote:
Die leeftijd heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd bestaat de kans op een hartaanval wel degelijk tijdens het maken van liefde
Bergsma mag niet Mayquote:
gewoon goed blijven oefenen, minder risicoquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd bestaat de kans op een hartaanval wel degelijk tijdens het maken van liefde
Twee jaar geleden, dacht ik. Schiffers zette toen de verkeerde op.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar deden ze hier toch met de verkeerde zangert
Voorlopig wel. Of hij moet op de 10k gek doen, maar dat zie ik er niet in zitten.quote:
je bent me voorquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:28 schreef Cee het volgende:
Zo, even de Sjors-docu gekeken, aanrader hoor, hakt er wel in.
Oh dat kan ook, dacht dat dat vorig jaar was nadat we ook al gezeik hadden met Volumia!quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee jaar geleden, dacht ik. Schiffers zette toen de verkeerde op.
De voetballer is een ontiegelijke bloedhond.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
Geef mij maar Kane de voetballer, dit is drie keer niks
Of mij, dan hoef ik hier ook niet naar te luisteren heb ik wel wat anders te doenquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand Dinand een laxeermiddel geven?
Maar hij scoort er wel lekker op losquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De voetballer is een ontiegelijke bloedhond.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:34 schreef Cee het volgende:
Zal volgend jaar wel een boost krijgen nu No Surrender dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |