remixes van deze zijn nog steeds populair in de (vooral Duitse) psytrance/goa net als Depeche Modequote:Op dinsdag 26 december 2017 12:46 schreef peaceman het volgende:
Bij dit nummer heb ik altijd het idee dat als het nu uit zou komen het ook moeiteloos een hit zou worden.
* Zorro Zet kruisquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is een kruisje op je persoonlijke bingo kaart.
Elke jaren 80 plaat is sowieso ouder dan ik zelf ben. Maar dat maakt me ook geen ruk uit, veelal heerlijke muziekquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is van iets later, dat is echt brugklas voor mij.
Daar over gesproken: straks Walk this way, dat is ook zo'n 1986 nummer
Being Boiledquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Together In Electric Dreams van Philip Oakey ook niet
die is ook goed!!quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Together In Electric Dreams van Philip Oakey ook niet
Schandalig trouwens dat Crying at the Discoteque niet in de lijst staatquote:
Pauze? Wat is dat?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:49 schreef MielMonteur het volgende:
Denk dat ik volgend uurtje pauze pak. Alhoewel, Sunshine of your love is fantastisch en staat te laag natuurlijk
Uit laten slapen was het echte cadeau natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:45 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Wel een dure beloning voor een ontbijtje op bed...
quote:
Dankje kan ik het geluid al wat zachter zettenquote:
Had jij nu maar uitgeslapen... want je moet er tegenaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Uit laten slapen was het echte cadeau natuurlijk
Vind ik ook, heerlijke plaat. Nile Rodgersquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Schandalig trouwens dat Crying at the Discoteque niet in de lijst staat
eensch!quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Schandalig trouwens dat Crying at the Discoteque niet in de lijst staat
Vandaag niet hoor, lolquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had jij nu maar uitgeslapen... want je moet er tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |