Gelukkig staat die er nog een eind boven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Zouden veel mensen niet gewoon op de verkeerde versie van Sound of Silence hebben gestemd, niet wetende dat het origineel van Simon & Garfunkel is, anders is het toch niet te verklaren?
of 24/7 het origineel om te kijken of er nog wat te redden valtquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
stemrecht ontnemen, isolatiecel met 24/7 die vreselijke cover lijkt me een passende straf.
En Angel van Sarah McLachlan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit en Winter van Tori Amos.
Het lied dat alle wannabe zangeressen 20 jaar geleden op het repertoire hadden.
nee overdaad schaad toch?, dus 24/7 de cover lijkt me beter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
of 24/7 het origineel om te kijken of er nog wat te redden valt
Haha. T nadeel van teamsporten is wel dat je t van de complementariteit moet hebben, in je je eentje red je t niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah ja, je moet inderdaad wel eens soort van houvast hebben, of een evenementje waar je naar uit kan kijken. Teamsport ben ik niet voor gemaakt, ik kan niet zo tegen mijn verlies en als ik verlies wil ik het vooral aan mezelf te danken hebben.![]()
Fitness zou ik meer moeten doen maar dat vind ik vrij saai. Misschien een dezer dagen toch eens overdag gaan, 's avonds heb ik er nooit de puf voor.
Ik kan 55 luisteren en 54 nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:14 schreef Cee het volgende:
Oh jee ik kan 55/54 wel gewoon luisteren dus.
Ik kan daar natuurlijk ook gewoon voor kiezen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 55 luisteren en 54 niet![]()
![]()
Ja ik heb er ook voor gekozen, misschien moet dit maar een nieuwe traditie worden, afsluiten met het liedje voor die draak van Disturbedquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan daar natuurlijk ook gewoon voor kiezen.
Volgens is het voor mij fysiek onmogelijk om 54 te luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 55 luisteren en 54 niet![]()
![]()
Wat als die op wonderbaarlijke wijze naar 1212 daalt? (Gaat ie toch niet maar ik kan dromen)quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook voor gekozen, misschien moet dit maar een nieuwe traditie worden, afsluiten met het liedje voor die draak van Disturbed
wel jammer dat ik Een Bos ga missen maar die komt toch altijd net te laat
Precies dit inderdaad. Beetje een niemandalletje van Billy Joel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja deze, is typisch zo'n plaat waarvan ik het bestaan een beetje vergeet
Laura Pausini is ook beter dan Paul de Leeuw, dus dat zegt bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:17 schreef peaceman het volgende:
Dit was toch wel wat beter dan dat tenenkrommende Tears in heaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |