54.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat Disturbed serieus op 55? Jezus wat een aids is dat zeg Dat dat die versie van het nummer in de Top staat is al een schande maar dan ook nog zo fucking hoog en daarmee de plaats bezet houdend van prachtige muziek?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat Disturbed Fix you serieus op 55 8? Jezus wat een aids is dat zeg Dat ditnummer in de Top staat is al een schande maar dan ook nog zo fucking hoog en daarmee de plaats bezet houdend van prachtige muziek?
Die heb ik wel eens, vooral op dagen als deze, weinig verkeer op de weg, muziek in de oren, en gaan, flink wat kilometers maken. Had gehoopt dat nu ook te kunnend doen maar helaas sinds juli te kampen met lopersknie dus ik moet me inhouden, en voorlopig even geen langzame duurlopen doen. Hopelijk tegen de tijd dat de dagen langer worden weer 'back on track' en dan zie ik wel wat er allemaal haalbaar is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha klinkt bijna als bezigheidstherapie. Krijg jij weleens de Runners high?
De monokini was anders best een goed idee vroeger. Nee niet die van Borat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef waxmask het volgende:
wie wil er nu geen stereosysteem? stelletje hipsters met hun mono
geloof me.. vermijd nr. 54, want daarna klinkt de echte nooit meer hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien komt het erdoor dat ik weinig radio luister
Toch het jaar door de eckte 58x gedraaid
Ik loop wel geregeld maar ik vind het redelijk saai (net als fitness wat ik ook nog weleens doe). Moet echt een doel hebben (meer kms dan de vorige keer, zoveel km binnen x-tijd etc.) anders houd ik het niet vol. En muziek in mn oren idd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens, vooral op dagen als deze, weinig verkeer op de weg, muziek in de oren, en gaan, flink wat kilometers maken. Had gehoopt dat nu ook te kunnend doen maar helaas sinds juli te kampen met lopersknie dus ik moet me inhouden, en voorlopig even geen langzame duurlopen doen. Hopelijk tegen de tijd dat de dagen langer worden weer 'back on track' en dan zie ik wel wat er allemaal haalbaar is.Jij ook een fervente lopert?
Denk rond 7uurquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die kan vertellen hoe laat nummer 54 ongeveer wordt gedraaid?
Zo rond 31 december 18:10quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e nummer na 18:00 zondagquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
ongeveer 18.50 op oudjaarsdag.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lijkt me vroeg voor de nummer 54quote:
Dit bewijst dat mensen het originele totaal niet begrijpen. Zacht en integer vs. Gebrul van David Draiman, nou ik weet het welquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat Disturbed serieus op 55? Jezus wat een aids is dat zeg Dat dat die versie van het nummer in de Top staat is al een schande maar dan ook nog zo fucking hoog en daarmee de plaats bezet houdend van prachtige muziek?
dit geloof ik wel ja. Voorlaatste nummer van dat uur?quote:
Zitten een paar hele lange nummers bij de top 50 toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vroeg voor de nummer 54
Nope, toch echt het 2e nummer dat uurquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit geloof ik wel ja. Voorlaatste nummer van dat uur?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me vroeg voor de nummer 54
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh sorry verkeerd om gelezen het is rond 18.10quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dit geloof ik wel ja. Voorlaatste nummer van dat uur?
helder. Dan ga ik kijken of ik Mr Blue Sky nog wel meepak, maar dan weet ik hoe laat ik ga reizenquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nope, toch echt het 2e nummer dat uur
Nu weet ik op welke tijd ik lekker een rookpauze kan houden, thanksquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh sorry verkeerd om gelezen het is rond 18.10
Ik zit in dubio, Mr Blue sky staat op mn lijstje... en het nummer na 54 ook... dus dat word goed timenquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
helder. Dan ga ik kijken of ik Mr Blue Sky nog wel meepak, maar dan weet ik hoe laat ik ga reizen
Lijkt me niet. Die versie krijgt de laatste jaren ook ineens vleugels dus hij profiteert er vooral vanquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Zouden veel mensen niet gewoon op de verkeerde versie van Sound of Silence hebben gestemd, niet wetende dat het origineel van Simon & Garfunkel is, anders is het toch niet te verklaren?
Ah ja, je moet inderdaad wel eens soort van houvast hebben, of een evenementje waar je naar uit kan kijken. Teamsport ben ik niet voor gemaakt, ik kan niet zo tegen mijn verlies en als ik verlies wil ik het vooral aan mezelf te danken hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik loop wel geregeld maar ik vind het redelijk saai (net als fitness wat ik ook nog weleens doe). Moet echt een doel hebben (meer kms dan de vorige keer, zoveel km binnen x-tijd etc.) anders houd ik het niet vol. En muziek in mn oren idd.
Ben meer van de teamsporten
stemrecht ontnemen, isolatiecel met 24/7 die vreselijke cover lijkt me een passende straf.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Zouden veel mensen niet gewoon op de verkeerde versie van Sound of Silence hebben gestemd, niet wetende dat het origineel van Simon & Garfunkel is, anders is het toch niet te verklaren?
Zou je bijna denken, ik kan me niet voorstellen dat zoveel mensen op dat gedrocht stemmen. Maar ja, dat heb ik ook met Oceaan en die staat constant ook veels te hoogquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig staat die er nog een eind boven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef TheVulture het volgende:
of 24/7 het origineel om te kijken of er nog wat te redden valtquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
stemrecht ontnemen, isolatiecel met 24/7 die vreselijke cover lijkt me een passende straf.
En Angel van Sarah McLachlan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit en Winter van Tori Amos.
Het lied dat alle wannabe zangeressen 20 jaar geleden op het repertoire hadden.
nee overdaad schaad toch?, dus 24/7 de cover lijkt me beter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
of 24/7 het origineel om te kijken of er nog wat te redden valt
Haha. T nadeel van teamsporten is wel dat je t van de complementariteit moet hebben, in je je eentje red je t niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah ja, je moet inderdaad wel eens soort van houvast hebben, of een evenementje waar je naar uit kan kijken. Teamsport ben ik niet voor gemaakt, ik kan niet zo tegen mijn verlies en als ik verlies wil ik het vooral aan mezelf te danken hebben.![]()
Fitness zou ik meer moeten doen maar dat vind ik vrij saai. Misschien een dezer dagen toch eens overdag gaan, 's avonds heb ik er nooit de puf voor.
Ik kan 55 luisteren en 54 nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:14 schreef Cee het volgende:
Oh jee ik kan 55/54 wel gewoon luisteren dus.
Ik kan daar natuurlijk ook gewoon voor kiezen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 55 luisteren en 54 niet![]()
![]()
Ja ik heb er ook voor gekozen, misschien moet dit maar een nieuwe traditie worden, afsluiten met het liedje voor die draak van Disturbedquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan daar natuurlijk ook gewoon voor kiezen.
Volgens is het voor mij fysiek onmogelijk om 54 te luisterenquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan 55 luisteren en 54 niet![]()
![]()
Wat als die op wonderbaarlijke wijze naar 1212 daalt? (Gaat ie toch niet maar ik kan dromen)quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook voor gekozen, misschien moet dit maar een nieuwe traditie worden, afsluiten met het liedje voor die draak van Disturbed
wel jammer dat ik Een Bos ga missen maar die komt toch altijd net te laat
Precies dit inderdaad. Beetje een niemandalletje van Billy Joel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja deze, is typisch zo'n plaat waarvan ik het bestaan een beetje vergeet
Laura Pausini is ook beter dan Paul de Leeuw, dus dat zegt bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:17 schreef peaceman het volgende:
Dit was toch wel wat beter dan dat tenenkrommende Tears in heaven.
dan verbreek ik mijn traditiequote:Op dinsdag 26 december 2017 13:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat als die op wonderbaarlijke wijze naar 1212 daalt? (Gaat ie toch niet maar ik kan dromen)
Soberso.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laura Pausini is ook beter dan Paul de Leeuw, dus dat zegt bijzonder weinig.
was dat maar waar...quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja deze, is typisch zo'n plaat waarvan ik het bestaan een beetje vergeet
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:19 schreef waxmask het volgende:
hopelijk luistert rutte en de nos ook mee nu
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:19 schreef waxmask het volgende:
hopelijk luistert rutte en de nos ook mee nu
pas de eerste keer het liedje van Kensington deze week toch?quote:
Is ook erg matigquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze is wel flink gezakt
gelukkig want dit is zelfs voor Kensington een niemendalletje
Dat klinkt als dat andere nummer van Kensingtonquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Hey dit is dat ene nummer van Kensington.
Ja, en de volgende gaat nog wel ff duren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pas de eerste keer het liedje van Kensington deze week toch?
Bedoel je al hun nummers?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Hey dit is dat ene nummer van Kensington.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |