quote:Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.
Maar dat is helemaal niet zo.
Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.
Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.
En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben.
Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..quote:Fascination post 298 vorg deel:
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
Wel meer potentie dan de gemiddelde man op straat hoor. Niets scheefs in zijn gezicht, mannelijke neus en kin, etc.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en zijn afbeeldingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:44 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en afbeeldingen.
Die gozer is gewoon knap. Lang, gespierd en symmetrisch gezicht.
Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
Niet alles op fok als feit aannemen. Op straat zijn de meeste mannen en vrouwen lelijker dan die gozer. Jij moet niet zo vaak op fok hangen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek. Sex of een relatie wordt het dan niet. Gewoon keihard. Ook niet met genoeg "zelfvertrouwen".quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:47 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:00 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.
Dating appsDude. Begeef je daar niet.
Ik heb het over houding.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.
Ook een vaag concept waar ik niet zoveel mee kan. Want ik weet niet wat je precies bedoelt.quote:
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.
Komop, uiterlijk is belangrijk. Er zijn minimale voorwaarden waar je aan moet voldoen. Een man tegenwoordig zelfs meer dan een vrouw. Daarboven helpen concepten als zelfzekerheid niet meer.
Je kunt zelfs nooit deze begeerlijke zelfvertrouwen opbouwen met betrekking sex en het andere geslacht. Omdat je nooit successen hebt waarmee je aan de slag kunt.
Aan de andere kant kun je redeneren dat voor vrouwen "zelfvertrouwen" synoniem is aan hot-male. Hotties zijn de mannelijke plaatjes waar vrouwen aan denken wanneer ze het woord 'zelfvertrouwen' uitbraken. Tegelijk sluiten ze dus ondergemiddelde en zelfs gemiddelde mannen direkt uit zonder dit te benoemen.
Ik vind dit een tricky semantisch spelletje wat vrouwen spelen. En wat ondoordacht door mannen is overgnomen als argument.
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
De vrouwtjes hebben het allemaal gedaan, boehoehoe. Denk je dat ook maar iemand je met je houding wil? Stop met janken, ga naar de kapper, naar de sportschool en naar de kledingwinkel. En vergeet de psycholoog niet.
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.
Alle vrouwen die enkel Ryan Gosling als sekspartner of liefdespartner willen zullen hun eisen naar beneden moeten bijstellen. Het is niet alsof ze recht hebben op een Ryan Gosling-type.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Je komt niet helemaal 100 over.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:42 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.
Hoeveel meer maakt een goede houding nog uit. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk. En dan heb ik het over het uiterlijk van een jongeman. Jonge vrouwen met ondergemiddelde looks, komen natuurlijk nogsteeds makkelijk aan de bak.
Nee hypergamie is een vrouwending. Vrouwen bepalen. Waar of niet. Zij hebben de macht. Zij zeggen ja of nee. Vrouwen zullen over het algemeen niet de mannelijke tegenhanger kwa uiterlijk daten. Omdat ze denken, ja wacht ff als ik jou zomaar kan krijgen kan ik vast beter krijgen als ik even wacht. Voor mannen geldt het omgekeerde. Tenzij je als man hoort bij de knapste 20% die het voor t uitkiezen hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:50 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.
Hoe kom je nu weer bij hypergamie? Hypergamie heeft bar weinig met out of your league te maken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nee hypergamie is een vrouwending.
Ik ben kwa uiterlijk ondergemiddeld. Vrouwen gunnen mij over het algemeen niet meer dan een praatje. Dan is het duidelijk wat mijn positie is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle vrouwen die enkel Ryan Gosling als sekspartner of liefdespartner willen zullen hun eisen naar beneden moeten bijstellen. Het is niet alsof ze recht hebben op een Ryan Gosling-type.
Zie niet in wat daar zo zielig aan is. Dat je van jezelf blijkbaar niet genoeg realiteitszin hebt en je dat in de weg staat?
Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
.........................
Ik begrijp dat de werkelijkheid lang niet zo zwart-wit is. Maar het zijn ongeschreven regels waar je wel vanuit kunt gaan. En vooral mannen met een ondergemiddeld uiterlijk merken de nadelen hiervan. Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.
Overgens bouw je zelfzekerheid op door middel van successen. Als je deze maar bar weinig hebt. Is het eigenlijk een belediging. Wanneer mensen maar blijven drammen dat je aan je zogenaamde zelfvertrouwen moet werken.
Als ze krijgen wat ze willen zijn ze toch niet irreëel? En zo niet, dan is er ook geen sprake van 'ermee weg komen'.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:09 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ben kwa uiterlijk ondergemiddeld. Vrouwen gunnen mij over het algemeen niet meer dan een praatje. Dan is het duidelijk wat mijn positie is.
Vrouwen zijn voornamelijk degenen met een irreële realiteitszin. Gemiddeld of gelijk aan, is voor vrouwen niet meer goed genoeg. Alleen zij komen ermee weg binnen dit datinggebeuren. Hun marktwaarde als ik het zo mag noemen, ligt gewoon veel hoger. Daar ben ik heel reëel in.
Het feit dat je datingapps als de "keiharde werkelijkheid" ziet is al tekenend voor hoe verwrongen je beeld is. Als je de werkelijkheid wilt zien kun je beter een middagje gaan rondlopen in de IKEA. Zie de stellen die voorbij komen en zie dat er mannen van mooi tot lelijk voorbij lopen. Ook lelijke kerels kunnen blijkbaar iets wat jou niet lukt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek. Sex of een relatie wordt het dan niet. Gewoon keihard. Ook niet met genoeg "zelfvertrouwen".
Zelfvertrouwen werkt alleen vanaf een gemiddeld uiterlijk.
Wat is dat iets volgens jou. En beschrijf eens de vrouwen die ernaast liepen kwa aantrekkelijkheid. En wat is 'aantrekkelijk genoeg' en voor welke categorie?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het feit dat je datingapps als de "keiharde werkelijkheid" ziet is al tekenend voor hoe verwrongen je beeld is. Als je de werkelijkheid wilt zien kun je beter een middagje gaan rondlopen in de IKEA. Zie de stellen die voorbij komen en zie dat er mannen van mooi tot lelijk voorbij lopen. Ook lelijke kerels kunnen blijkbaar iets wat jou niet lukt.
En niemand ontkent dat je het met een minder uiterlijk minder gemakkelijk hebt. Maar vrouwen met een minder uiterlijk hebben het ook echt niet zo eenvoudig als in jouw idee van de werkelijkheid. Ik heb ook wel eens gedate met wat dikkere vrouwen (zelf heb ik daar niet zo'n probleem mee) en die zijn vaak heel blij als er eens een normale vent reageert.
Jouw grootste probleem is echt dat slachtoffergedrag. Dat het allemaal zo oneerlijk is en jij machteloos bent. Dat is heel makkelijk op korte termijn maar funest op lange termijn. Een beter liefdesleven begint bij jezelf en niet bij vrouwen of bij de maatschappij. Alleen als je bereid bent te kijken naar waar het fout gaat en wat er beter kan, dan kun je ook aantrekkelijk genoeg zijn.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:55 schreef Andromache het volgende:
IKEA-coachingsessie met Sadcopter, wie??
Nee dankje, ben geen fan van Zweedse balletjes, zweedse dames daar in tegen😱😍quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:55 schreef Andromache het volgende:
IKEA-coachingsessie met Sadcopter, wie??
Het moet ook je type zijn. Dat betekent dus niet dat die jongens lelijk waren in haar ogen, maar gewoon niet d’r type.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat is dat iets volgens jou. En beschrijf eens de vrouwen die ernaast liepen kwa aantrekkelijkheid. En wat is 'aantrekkelijk genoeg' en voor welke categorie?
Ik heb laatst nog met een vrouw megekeken op haar relatieplanet.nl profiel. Dus ik zie de ene na de andere jongen voorbijkomen waarvan ik denk 'wat is daar mis mee' (ook heel veel waarbij ik denk, nee doe maar niet inderdaad je zoekt iets leuks). Wil ze niet. Ze wilt niet reageren op profielen en ze reageert niet op enkele reacties. Ik zal haar uiterlijk niet beschrijven. Maar de jongens waren veel knapper dan zij is als vrouw.
Waar laat dit mij als ondergemiddeld uitziende man?
Realiteitszin.
Mensen met weinig zelfvertrouwen of wanneer ze veel te arrogant/kieskeurig zijn, merken de nadelen van. Zowel man als vrouw.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de werkelijkheid lang niet zo zwart-wit is. Maar het zijn ongeschreven regels waar je wel vanuit kunt gaan. En vooral mannen met een ondergemiddeld uiterlijk merken de nadelen hiervan. Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.
Overgens bouw je zelfzekerheid op door middel van successen. Als je deze maar bar weinig hebt. Is het eigenlijk een belediging. Wanneer mensen maar blijven drammen dat je aan je zogenaamde zelfvertrouwen moet werken.
"Aantrekkelijk genoeg" dat is wanneer je de vrouwen van jouw eigen categorie wel kunt bekoren. Het zou immers zomaar kunnen dat jouw houding gewoon geen aantrekkingskracht uitoefent. En met die negatieve kijk op het leven die je hebt kan ik me daar wel wat bij voorstellen. En mogelijk maak je ook allerlei fouten waar je maar niet van leert.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat is dat iets volgens jou. En beschrijf eens de vrouwen die ernaast liepen kwa aantrekkelijkheid. En wat is 'aantrekkelijk genoeg' en voor welke categorie?
Ik heb laatst nog met een vrouw megekeken op haar relatieplanet.nl profiel. Dus ik zie de ene na de andere jongen voorbijkomen waarvan ik denk 'wat is daar mis mee' (ook heel veel waarbij ik denk, nee doe maar niet inderdaad je zoekt iets leuks). Wil ze niet. Ze wilt niet reageren op profielen en ze reageert niet op enkele reacties. Ik zal haar uiterlijk niet beschrijven. Maar de jongens waren veel knapper dan zij is als vrouw.
Realiteitszin.
Als vrouwen alles voor mij zouden betalen elke keer. Dan zou ik het ook niet leuk vinden als ze er plots over gingen klagen. Zoveel negatieve energie dan ineens. Bah.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik zou onmiddellijk het daten afkappen als iemand er zulk gezeik op zo na houden. Ga je leven inrichten, gelukkig worden, verlies die hyperfocus op hoe benadeeld je bent zodat je ruimte hebt voor een leuke relatie.
Ik vind het zo onaantrekkelijk als mensen zo in het leven staan. Ben een keer met zo iemand op date geweest (hij deed zich anders voor, maar in het echt kan je dit gelukkig maar moeilijk verbloemen). Echt bah. Ging ook tegen me klagen hoe duur daten was enzo en dat ie er "nooit iets voor terug kreeg"
Waarschijnlijk schieten die mannen met hagel! Vrouwen worden belaagd (als in, veel reacties) op welke datingsite dan ook.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Realiteitszin.
Precies. Is gewoon een misselijkmakende instelling.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als vrouwen alles voor mij zouden betalen elke keer. Dan zou ik het ook niet leuk vinden als ze er plots over gingen klagen. Zoveel negatieve energie dan ineens. Bah.
Ik ook! Opeens begon hij te vertellen over hoe weinig succes hij had, welke wanhopige dingen hij probeerde en hij vaak het deksel op de neus kreeg.(tijdens uitgaan op de man af vragen of ze willen kussen met hem voor de fun...)quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik zou onmiddellijk het daten afkappen als iemand er zulk gezeik op zo na houden. Ga je leven inrichten, gelukkig worden, verlies die hyperfocus op hoe benadeeld je bent zodat je ruimte hebt voor een leuke relatie.
Ik vind het zo onaantrekkelijk als mensen zo in het leven staan. Ben een keer met zo iemand op date geweest (hij deed zich anders voor, maar in het echt kan je dit gelukkig maar moeilijk verbloemen). Echt bah. Ging ook tegen me klagen hoe duur daten was enzo en dat ie er "nooit iets voor terug kreeg"
Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef Andromache het volgende:
Sadcopter, JIJ bent hier degene die irreëel is. Ik ben smoorverliefd geweest op tamelijk lelijke mannen, ondergemiddeld op de mooiboy-schaal.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:26 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik ook! Opeens begon hij te vertellen over hoe weinig succes hij had, welke wanhopige dingen hij probeerde en hij vaak het deksel op de neus kreeg.(tijdens uitgaan op de man af vragen of ze willen kussen met hem voor de fun...)
Dan begon hij ieder meisje die zijn vriend wou daten te keuren. "Neen die heeft echt geen mooi lichaam (ze had misschien zelfde bouw als hem, hij was ook niet de slankste), neen ik hou niet van mensen uit die sector, wat een clichéfoto, wat een stomme nietszeggende tekst, ik hou niet van mensen die zeggen dat ze van reizen houden, ik hou ook niet van mensen die naar de fitness gaan"
Like...
Mooie jongens zijn per definitie aantrekkelijk. Maar de gemiddelde jongens die voorbijkwamen waren kennelijk niet mooi genoeg voor haar. Zij heeft zelf redelijk wat overgewicht. Dit geeft ook de stand van zaken weer tegenwoordig. Blij word ik er zelf niet van.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het moet ook je type zijn. Dat betekent dus niet dat die jongens lelijk waren in haar ogen, maar gewoon niet d’r type.
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik meld het toch maar even.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:14 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Precies. Is gewoon een misselijkmakende instelling.
Die van mij nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:33 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik meld het toch maar even.
Mannen met uiterlijk van een 6 kunnen een 8 of 9 scoren mits geld/aanzien. Dit kunnen vrouwen natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef Samzz het volgende:
Is het niet ook het puntje dat mannen die qua uiterlijk een 6'je zijn toch ook perse de 8 of 9 willen scoren als vriendin?
Denk dat t toch daar mis gaat.
Ik zou nooit een 8 of 9 kunnen krijgen, dus naar die mannen 'zoek' ik niet. Hoewel ik uiterlijk (niet enkel dat wat moeder natuur gegeven heeft, maar hygiene, kledingstijl e.d.) belangrijk vind, vind ik innerlijk toch net zo veel, zo niet meer gewicht in de schaal leggen.
In het vorige topic kun je lezen dat een aantal vrouwen ene fotomodel knap maar niet aantrekkelijk vonden. Juist. Als ik alleen zo knap zou zijn maar niet aantrekkelijk bevonden. Joh dan zou ik stralen van zelfvertrouwen. Oftewel wat is dan lelijk volgens jou. Je mag ook per dm fotos van je exen sturen. Ben daar dan wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik op lelijke mannen val.
En eigenlijk nooit op datingsites kom.
Ik kom mensen tegen in het echte leven. En die geven mij een bepaald gevoel. Daar kan ik meer mee.
En in dit topic kun je lezen hoeveel vrouwen vallen op de een na de ander lelijke man, dus niet zo raar dat ze niet van fotomodellen houden als lelijkerds hun type zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:40 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
In het vorige topic kun je lezen dat een aantal vrouwen ene fotomodel knap maar niet aantrekkelijk vonden. Juist. Als ik alleen zo knap zou zijn maar niet aantrekkelijk bevonden. Joh dan zou ik stralen van zelfvertrouwen. Oftewel wat is dan lelijk volgens jou. Je mag ook per dm fotos van je exen sturen. Ben daar dan wel benieuwd naar.
Het woord compensatie is echt erg, net zoals: marktwaarde. Karma; dat het neoliberalisme ook uitstraalt naar het taalgebruik, en dus denken betreft in dit geval liefde.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Alleen dat betekent niet dat uiterlijk een allesbepalende factor is in het daten. Het is een belangrijke initiële aantrekkingskracht die je kan compenseren met andere dingen.
Zou je zelf iets willen met een vrouw met een dergelijke instelling?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:33 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik meld het toch maar even.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:37 schreef 20100 het volgende:
[..]
Mannen met uiterlijk van een 6 kunnen een 8 of 9 scoren mits geld/aanzien. Dit kunnen vrouwen natuurlijk niet
Geldt dit voor jou bij zowel one night stands en zogenaamde friends with benefits alsmede een langere relatie. Of maakt een kutkarakter in de eerste twee gevallen dan niet zoveel uit ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:45 schreef blondetrien het volgende:
Veel vrouwen zijn op zoek naar een emotionele klik (zeg ik als vrouw uit de single 30+ vrouwenwereld).
Je kan dus heel knap zijn, maar als daar plat gezegd een kutkarakter bij komt is het gewoon niet zo veel waard qua investering voor een emotioneel volwassen vrouw.
Ach Sadcopter is waarschijnlijk al te ver heen om hier nog geholpen te kunnen worden. Het lijkt me eerder belangrijk dat hij geen andere jonge onzekere mannen hier meetrekt in zijn moeras van negativiteit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Hoe dan ook. Minder mooie mannen die geen succes bij de vrouwen hebben kan je niet overtuigen dat het niet perse aan 't uiterlijk ligt, totdat ze 't zelf ooit ervaren hebben..
Vrouwen zijn op zoek naar... dat wil zeggen dat ze zo iemand zoeken om mee oud te worden en een gezin mee te stichten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geldt dit voor jou bij zowel one night stands en zogenaamde friends with benefits alsmede een langere relatie. Of maakt een kutkarakter in de eerste twee gevallen dan niet zoveel uit ?
Ik doe geen one night stands. Ken in mijn vriendinnengroep geen enkele vrouw die graag in bed ligt met een man met een kutkarakter, dat leidt namelijk tot egoïstische kutseks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geldt dit voor jou bij zowel one night stands en zogenaamde friends with benefits alsmede een langere relatie. Of maakt een kutkarakter in de eerste twee gevallen dan niet zoveel uit ?
De praktijk is niet super zwart-wit zoals ik schets. Ik merk alleen dat het voor iemand zoals mij, toch wel verdomd moeilijker wordt. Vrouwen hebben in ieder geval de bovenhand binnen dit datinggebeuren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Hoe dan ook. Minder mooie mannen die geen succes bij de vrouwen hebben kan je niet overtuigen dat het niet perse aan 't uiterlijk ligt, totdat ze 't zelf ooit ervaren hebben..
Dan moet het leuke seks zijn. Respect hebben voor elkaar. Een seksuele klik. En dat is ook niet automatisch bij enkel knappe mannen. Want die kunnen ook teleurstellend zijn in bed. Bepaalde zaken van hun karakter boeien mij dan minder. Volledig kutkarakter is nu ook niet erg sexy.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je kunt ook te wanhopig zijn. Echt een afknapper. Zeker als dat uitstraalt "ik kan geen mooie vrouw krijgen maar omdat ik wil neuken neem ik genoegen met jouw kuttekop". In andere woorden, die vrouw is voor jou niet veel beter dan een goedkope levende opblaaspop. Niet echt een compliment voor haar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:57 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Iedereen hoopt natuurlijk ook altijd iets aan te kunnen wijzen waar het mis gaat op relatiegebied, en dan is uiterlijk het makkelijkste te benoemen. Ik ben op mijn beste dag ontzettend gemiddeld qua uiterlijk, en vrouwen die mij beter kennen praten graag met me, maar ik mis iets waardoor nooit een vrouw op mij verliefd wordt, en dat kan snel heel frusturend worden als je niet oppast. Ik betrap mij erop dat ik ook heel snel denk van ‘was ik maar heel knap, dan boeit die persoonlijkheid ook niet veel meer...’
Wat is er eigenlijk zo lelijk aan je?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De praktijk is niet super zwart-wit zoals ik schets. Ik merk alleen dat het voor iemand zoals mij, toch wel verdomd moeilijker wordt. Vrouwen hebben in ieder geval de bovenhand binnen dit datinggebeuren.
Wat waren de verkoop- en kijkcijfers voor Fift Shades of Grey ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:59 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik doe geen one night stands. Ken in mijn vriendinnengroep geen enkele vrouw die graag in bed ligt met een man met een kutkarakter, dat leidt namelijk tot egoïstische kutseks.ONS vinden veel vrouwen prima, maar er moet toch wel een klik zijn.
Maar goed, er zijn altijd uitzonderingen die dat juist spannend vinden hè. Kan je kink zijn
Dat hoort bij vrouwen. Veel fantasie, maar het moet vooral niet echt worden. Want als het echt is, verliezen ze de controle over hun eigen lichaam en vruchtbaarheid. Daarom dromen vrouwen van onbereikbare brute filmsterren terwijl er een lelijke vent met een heerlijk karakter al 30 jaar naast ze op de bank zit. En ze zouden hem niet willen inruilen als dat kon.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat waren de verkoop- en kijkcijfers voor Fift Shades of Grey ?
De meerderheid aan vrouwen vinden verkrachtingsfantasieen met een knappe kerel in de hoofdrol, die houdt van egoistische kutsex zo heel erg verschrikkelijk n verfoeilijk!
Misschien is dat de reden dat je geen stijve kan krijgen. Je ziet vrouwen als iets laags.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De meerderheid aan vrouwen vinden verkrachtingsfantasieen met een knappe kerel in de hoofdrol, die houdt van egoistische kutsex zo heel erg verschrikkelijk n verfoeilijk!
Ik ga evanuit dat je de teleurstelling pas ervoer, nádat je vanwege zijn knappe uiterlijk bent meegegaan. En sex met hem hebt gehad. Hier weer. Uiterlijk is dus toch van doorslaggevend belang.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan moet het leuke seks zijn. Respect hebben voor elkaar. Een seksuele klik. En dat is ook niet automatisch bij enkel knappe mannen. Want die kunnen ook teleurstellend zijn in bed. Bepaalde zaken van hun karakter boeien mij dan minder. Volledig kutkarakter is nu ook niet erg sexy.
Het wordt helaas ook een catch 22 waar je bijna niet meer uit ontsnapt, onzeker door nooit enige validatie te krijgen dat je ook als sexueel wezen wordt gezien, en doir die onzekerheid word je alleen maar onaantrekkelijker. Aan de mate van zelfverzekerheid die je uit jezelf zit halen zit gewoon een grens, zeker na jaren en jaren aan de zijlijn staanquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je kunt ook te wanhopig zijn. Echt een afknapper. Zeker als dat uitstraalt "ik kan geen mooie vrouw krijgen maar omdat ik wil neuken neem ik genoegen met jouw kuttekop". In andere woorden, die vrouw is voor jou niet veel beter dan een goedkope levende opblaaspop. Niet echt een compliment voor haar.
Het gaat beter als je uitstraalt "die mooie vrouwen doen me niet veel, is alleen maar uiterlijk. Ik val op de manier waarop je loopt/lacht/etc". Maar als je echt alleen op uiterlijk bent gefocust dan kun je dat niet faken, omdat je niet kunt zien hoe vrouwen op een andere manier aantrekkelijk kunnen zijn. Vermoedelijk weet je dat van jezelf ook niet.
Geen idee, houd me daar niet zo mee bezig eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Kut relaties werken verslavend. Heb je daar weleens over nagedacht?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ga evanuit dat je de teleurstelling pas ervoer, nádat je vanwege zijn knappe uiterlijk bent meegegaan. En sex met hem hebt gehad. Hier weer. Uiterlijk is dus toch van doorslaggevend belang.
Overgens zie ik dat vrouwen over het algemeen heel erg flexibel zijn met de kutkarakter van hun vent. Zij pikken heel veel. Bij een volledige kutkarakter moet je het dus wel heel erg bont maken als vent. Zo erg dat zelfs de mannen je willen tekkelen of een klap verkopen.
Ondanks dat ze het volgens jou zoveel makkelijker hebben, is t toch vreemd dat er zoveel vrijgezel zijn en sommigen voor langere tijd...quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De praktijk is niet super zwart-wit zoals ik schets. Ik merk alleen dat het voor iemand zoals mij, toch wel verdomd moeilijker wordt. Vrouwen hebben in ieder geval de bovenhand binnen dit datinggebeuren.
Dat zijn toxische relaties waar je naar refereert. Ik hoop niet dat je daar naar op zoek bent. Die zijn namelijk erg schadelijk en zeker niet de standaard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ga evanuit dat je de teleurstelling pas ervoer, nádat je vanwege zijn knappe uiterlijk bent meegegaan. En sex met hem hebt gehad. Hier weer. Uiterlijk is dus toch van doorslaggevend belang.
Overgens zie ik dat vrouwen over het algemeen heel erg flexibel zijn met de kutkarakter van hun vent. Zij pikken heel veel. Bij een volledige kutkarakter moet je het dus wel heel erg bont maken als vent. Zo erg dat zelfs de mannen je willen tekkelen of een klap verkopen.
Zeg dat eens meer tegen andere vrouwen, vriendinnen, die op datingsites zoeken en in real life.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:10 schreef M1stral het volgende:
Als je keer op keer geen vrouw weet te schaken zou ik toch eens bij mezelf ten rade gaan. Er zijn zoveel meer factoren dan uiterlijk alleen die een persoon aantrekkelijk maken.
Ik zeg expres aantrekkelijk, want ook knappe mensen kunnen dat niet zijn. Het gaat om het totaalpakket.
En daar schort het blijkbaar nogal aan bij je Sadcopter...
. Fifty shades heeft nieys te maken met verkrachting of egoïstische seks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw wel bij. Veel vrouwen doen dat echter niet. Het is voor mij een reflectie van hoe de maatschappij en datingwereld evoor staat. Hoe vrouwen er zelf in staan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat ze het volgens jou zoveel makkelijker hebben, is t toch vreemd dat er zoveel vrijgezel zijn en sommigen voor langere tijd...
. Meestal houding en de eerste indruk die je afbrengt. Als vrouwen ergens goed in zijn, is het uiterlijk van de man even laten voor wat het is en voor 't innerlijk willen gaan en die een kans geven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Zeg dat eens meer tegen andere vrouwen, vriendinnen, die op datingsites zoeken en in real life.
Keer op keer, klinkt alsof ik elke week wel een date weet te versieren. Maar waarbij het maar niet lukt. Ik krijg nieteens een kans joh. Als vrouwen mij niet interessant genoeg vinden voor een enkele date. Waar ligt dat dan aan. Mijn houding en zelfvertrouwen. Of toch het uiterlijk?
Ik stel mijn eisen totaal niet bij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw wel bij. Veel vrouwen doen dat echter niet. Het is voor mij een reflectie van hoe de maatschappij en datingwereld evoor staat. Hoe vrouwen er zelf in staan.
Uiterlijk+manier van flirten. Waardoor er dus seksuele spanning kan ontstaan. Als je niet kan flirten dan gaat het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Voordat ik mij inschreef als user. Las ik wat posts door en stuitte ik op een youtube-link. Daarin werd uiteengelegd dat uiterlijk wel degelijk belangrijk is voor vrouwen. Zoniet toch wel het belangrijkst. Vrouwen zouden doen aan voor-selectie. Wanneer de potentiele jongen knap genoeg is. Dan pas mag hij het met zijn intelligentie humor en hoffelijkheid proberen. Dat noemen vrouwen nu zelfvertrouwen. Wanneer een ondergemiddelde man met intelligentie hoffelijkheid en humor dit probeert. Ben je als vrouw natuurlijk dik veel minder gecharmeerd. En dat vind ik volkomen logisch. Maar vrouwen overal beweren dat alles maakbaar is en uiterlijk niet belangrijk. Dat voelt als een belediging elke keer wanneer ze dat beweren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
. Meestal houding en de eerste indruk die je afbrengt. Als vrouwen ergens goed in zijn, is het uiterlijk van de man even laten voor wat het is en voor 't innerlijk willen gaan en die een kans geven.
Mannen kunnen namelijk zoveel knapper worden als het innerlijk mooi is.
Je doet me trouwens qua instelling echt ontzettend denken aan die voorgenoemde negatieve date. Ook gehoord op die date: "Ik date nu soms zelfs met kortharige vrouwen, dat maakt me allemaal niets meer uit!"quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw wel bij. Veel vrouwen doen dat echter niet. Het is voor mij een reflectie van hoe de maatschappij en datingwereld evoor staat. Hoe vrouwen er zelf in staan.
Straks kennen jullie elkaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je doet me trouwens qua instelling echt ontzettend denken aan die voorgenoemde negatieve date. Ook gehoord op die date: "Ik date nu soms zelfs met kortharige vrouwen, dat maakt me allemaal niets meer uit!"![]()
![]()
![]()
Werk aan die instelling want je wordt er zelf niet gelukkiger van denk ik. En hoe gezonder de vrouw, hoe harder ze wegrent
Als je denkt dat zulke opmerkingen een goed idee zijn op een date ben je ook echt zo autistisch als een baksteen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je doet me trouwens qua instelling echt ontzettend denken aan die voorgenoemde negatieve date. Ook gehoord op die date: "Ik date nu soms zelfs met kortharige vrouwen, dat maakt me allemaal niets meer uit!"![]()
![]()
![]()
Werk aan die instelling want je wordt er zelf niet gelukkiger van denk ik. En hoe gezonder de vrouw, hoe harder ze wegrent
Nou dat is het em ook. Waar het wringt. De meerderheid aan vrouwen zijn in hun bovenkamer al niet gezond. Het begint al met de make-up. En de daaruit voortvloeiende valse voorstellingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omgquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nou dat is het em ook he. Waar het wringt. De meerderheid aan vrouwen zijn in hun bovenkamer niet gezond. Het begint al met make-up en de daaruit voortvloeiende valse voorstellingen.
Die vent waar je het over hebt. Ik zie die houding halaas vaker. En het wordt meer gemeengoed. Je kunt het een slappe houding vinden inderdaad. Maar ik zie het als een teken van deze tijd.
Je denkt toch niet dat mannen als vrouwenhater worden geboren ofzo. Of als kind opgroeien om met kort-pittige kapsels te willen daten. Dat is gewoon niet logisch. Wat logisch is, is dat zulke negatieve sentimenten groeien. Je leert ze door ervaring en observatie. En dat is toch best verontrustend.
Vrouwen mogen ook welleens naar zichzelf kijken in dit gebeuren.
Ik ben geen MGTOW. Dat is een groep mannen dat geen relatie wilt aaangaan. Ever. Dit betekent niet, dat zij niet daten of geen sex hebben. Want dat hebben zij wel. Ik ben eerder wat ze noemen een "involuntairy celibate" ook wel Incel.quote:
Nou gezien je instelling zou ik anders denken dat het voluntary is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ben geen MGTOW. Dat is een groep mannen dat geen relatie wilt aaangaan. Ever. Dit betekent niet, dat zij niet daten of geen sex hebben. Want hebben zij wel. Ik ben eerder wat ze noemen een "involuntairy celibate" ook wel Incel.
Zo werkt dit natuurlijk niet. Die drang naar sex, liefde en aanrakng kan ik niet wegtoveren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:49 schreef Subpoena het volgende:
Of je kan geen vrouwen meer daten. Geen complexe vraagstukken meer.
Dat zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
[..]
Het wordt helaas ook een catch 22 waar je bijna niet meer uit ontsnapt, onzeker door nooit enige validatie te krijgen dat je ook als sexueel wezen wordt gezien, en doir die onzekerheid word je alleen maar onaantrekkelijker. Aan de mate van zelfverzekerheid die je uit jezelf zit halen zit gewoon een grens, zeker na jaren en jaren aan de zijlijn staan
Ik heb nog nooit iemand gedate met de naam blondetrien.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:54 schreef blondetrien het volgende:
In welke regio zit je Sadcopter? Ben toch wel benieuwd of jij niet stiekem mijn negatieve date was nu. 🤔 Want deze instelling is volgens mij echt heel zeldzaam.
Oké, dan niet. Hoeft ook niet. Was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:55 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gedate met de naam blondetrien.
"Ja, ik ben nu gay, dat maakt me allemaal niks meer uit, als er maar geneukt kan worden".quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:49 schreef Subpoena het volgende:
Of je kan geen vrouwen meer daten. Geen complexe vraagstukken meer.
Ga met sadcopter daten en daarna hier komen opschrijven wat zijn problemen zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:57 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Oké, dan niet. Hoeft ook niet. Was gewoon nieuwsgierig
Ik denk niet dat hij met me wil daten want ik gebruik make-up en maak mij mooi voor een date.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ga met sadcopter daten en daarna hier komen opschrijven wat zijn problemen zijn.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
"Ja, ik ben nu gay, dat maakt me allemaal niks meer uit, als er maar geneukt kan worden".
Drie jaar later, op de kinderboerderij...
Kinky vrouwen met strap-onquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:10 schreef Subpoena het volgende:
[..]![]()
Die vrouwen toch, a pain in the ass.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij een ruig en mannelijk uiterlijk dan?
Whahahaaaaijj!quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
De vrouwtjes hebben het allemaal gedaan, boehoehoe. Denk je dat ook maar iemand je met je houding wil? Stop met janken, ga naar de kapper, naar de sportschool en naar de kledingwinkel. En vergeet de psycholoog niet.
Jij doet niks anders dan janken, en toch neuk je jezelf schraalquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
Terwijl ze liefde wil, dus ze heeft het zeker niet makkelijker.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij doet niks anders dan janken, en toch neuk je jezelf schraal
Maar iemand zou jouw wel moeten willen met deze houding? Gaan de meeste vrouwen naar de sportschool? Of naar de psycholoog? Want veel vrouwen die ik tegenkom hebben deze twee dingen inderdaad wel nodig ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
Vrouwen zijn echt niet zo kortzichtig hoor dat ze niet verder kijken dan het omhulsel. Je moet van binnen ook wat te bieden hebben en het lijkt me, gezien de manier waarop je jezelf presenteert in dit topic, het eerder daar aan schort.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Zeg dat eens meer tegen andere vrouwen, vriendinnen, die op datingsites zoeken en in real life.
Keer op keer, klinkt alsof ik elke week wel een date weet te versieren. Maar waarbij het maar niet lukt. Ik krijg nieteens een kans joh. Als vrouwen mij niet interessant genoeg vinden voor een enkele date. Waar ligt dat dan aan. Mijn houding en zelfvertrouwen. Of toch het uiterlijk?
De meeste vrouwen die ik ken sporten. De meesten vrouwen hebben niet per se een psych nodig, mannen trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Maar iemand zou jouw wel moeten willen met deze houding? Gaan de meeste vrouwen naar de sportschool? Of naar de psycholoog? Want veel vrouwen die ik tegenkom hebben deze twee dingen inderdaad wel nodig ja.
Vrouwen kunnen een kut karakter hebben zonder partnerloos te zijn omdat mannen nu eenmaal alles neuken wat een hartslag heeft.
En jij zou eens een keer een spiegel moeten kopen. Eentje die het doet. Eentje die een realistisch beeld laat zienquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
Zou voor jou ook een heel goed idee zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En jij zou eens een keer een spiegel moeten kopen. Eentje die het doet. Eentje die een realistisch beeld laat zien
Checkerdecheckcheckquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Maar iemand zou jouw wel moeten willen met deze houding? Gaan de meeste vrouwen naar de sportschool? Of naar de psycholoog? Want veel vrouwen die ik tegenkom hebben deze twee dingen inderdaad wel nodig ja.
Nou met mijn sociale kring zit het wel goed hoor, maar wel makkelijk natuurlijk om me gelijk weg te zetten als één of andere zolderkamer autistquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:30 schreef blondetrien het volgende:
De meeste vrouwen die ik ken sporten. De meesten vrouwen hebben niet per se een psych nodig, mannen trouwens ook niet.
Zou je sociale kring gewoon eens uitbreiden
Zeg, het waren toch echt jouw woordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:13 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Nou met mijn sociale kring zit het wel goed hoor, maar wel makkelijk natuurlijk om me gelijk weg te zetten als één of andere zolderkamer autist![]()
Jij bent waarschijnlijk iets jonger als mij maar geloof me, de meeste dames van mijn leeftijd doen bar weinig aan hun lichaam en al totaal niets aan hun karakter. (35-40)
Maar wel van mannen verwachten dat ze het "totale pakket" hebben!
Daarom date ik alleen nog dames onder de 27, die gedragen zich tenminste nog wel vrouwelijk![]()
Touchéquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij doet niks anders dan janken, en toch neuk je jezelf schraal
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen op de regel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:13 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Nou met mijn sociale kring zit het wel goed hoor, maar wel makkelijk natuurlijk om me gelijk weg te zetten als één of andere zolderkamer autist![]()
Jij bent waarschijnlijk iets jonger als mij maar geloof me, de meeste dames van mijn leeftijd doen bar weinig aan hun lichaam en al totaal niets aan hun karakter. (35-40)
Maar wel van mannen verwachten dat ze het "totale pakket" hebben!
Daarom date ik alleen nog dames onder de 27, die gedragen zich tenminste nog wel vrouwelijk![]()
Tuurlijk, die zijn er altijd en gelukkig ken ik ze ook, de uitzonderingenquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen op de regel.
Nee. Ik ga jou geen foto’s sturen. En foto’s interesseren me ook geen hol.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:40 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
In het vorige topic kun je lezen dat een aantal vrouwen ene fotomodel knap maar niet aantrekkelijk vonden. Juist. Als ik alleen zo knap zou zijn maar niet aantrekkelijk bevonden. Joh dan zou ik stralen van zelfvertrouwen. Oftewel wat is dan lelijk volgens jou. Je mag ook per dm fotos van je exen sturen. Ben daar dan wel benieuwd naar.
Dan heb je geluk en kan je nog een mooie langdurige relatie opbouwen met iemand waar je trouw aan kunt zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:12 schreef capricia het volgende:
En verhalen over de cock-carrousel herken ik ook niet.
Maar das zo'n vaag rekbaar concept dat "uitstraling en karakter". Kun je bekende mensen noemen met die uitstraling waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik ga jou geen foto’s sturen. En foto’s interesseren me ook geen hol.
Ik val op mannen met karakter. Met een doorleefde kop, zeg maar. Je kunt ze ook lelijk noemen.
Geld, status, uiterlijk is ondergeschikt. Maar ze moeten persoonlijkheid en karakter hebben. Het leven kennen, zeg maar.
Lelijkheid bij een man zit hem in zijn karakter, negativiteit, uitstraling.
Niet in zijn uiterlijk.
Ik weet heus wel wat een mooie jongen is, maar ik val daar dus niet op.
Je zegt 'ook'. Ze kijken dus eerst naar het uiterlijk en dan naar karakter?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
Vrouwen zijn echt niet zo kortzichtig hoor dat ze niet verder kijken dan het omhulsel. Je moet van binnen ook wat te bieden hebben en het lijkt me, gezien de manier waarop je jezelf presenteert in dit topic, het eerder daar aan schort.
Nogmaals, het totaalpakket. Maar schijnbaar is het nogal makkelijk om het direct op je uiterlijk te gooien in plaats van in te zien dat er misschien wel meer aan je scheelt dan het hebben van een gemiddeld uiterlijk.
De wanhoop is hier haast tastbaar bij het lezen van je berichten.
Dat is ook vaag en rekbaar. Ik begrijp je vragen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Maar das zo'n vaag rekbaar concept dat "uitstraling en karakter". Kun je bekende mensen noemen met die uitstraling waar je het over hebt?
Ghandi ? Of moet het toch edgy met een vierkante kin en strenge wolfogen ? Wat is geleefd. Jeroen Pauw met zn paar rimpels ? Yoda heeft ook een geleefd gezicht.
Vrouwen doen altijd zo hoogstaand over de karakter waar zij op vallen. Wanneer ik de praktijk observeer van hun mannelijke partners. Is dat karakter veelal gemiddeld en verwaarloosbaar normaal.
Ik kende die term ook niet. Ik leer hier altijd nieuwe termen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:51 schreef blondetrien het volgende:
Wtf is nou weer een cock carousel?
Ik herken het bij mannen die vrouwen daten tussen de 35-40 jaar, omdat ze zo bezig zijn met hun biologische klok... En dan hebben ze iemand voor een half jaar en boom! een baby. Gekke dingen.quote:TOP DEFINITION
Cock carousel
An idea perpetuated on manosphere blogs that women casually sleep around in their 20's with hot, non-commital player types.
Then, supposedly, when they hit their 30's and lose their looks, they realize they wasted their prime man-snagging years and become desperate to settle down, often with a boring, dependable flavor of guy they previously had no interest in.
Dank voor de uitlegquote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik kende die term ook niet. Ik leer hier altijd nieuwe termen.
[..]
Ik herken het bij mannen die vrouwen daten tussen de 35-40 jaar, omdat ze zo bezig zijn met hun biologische klok... En dan hebben ze iemand voor een half jaar en boom! een baby. Gekke dingen.
Dude, het is algemeen bekend dat de sterk toegenomen financiële zelfstandigheid van vrouwen invloed heeft op hun partnerkeuze.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ze zijn wel grappig maar ook schadelijk. Het draagt bij aan de instandhouding van het probleem van degenen die erin geloven.
Onder bepaalde omstandigheden en/of in samenzijn van bepaalde mensen is er redelijk invloed op iemand, zeker nu via internet toegang tot alles is. Dit kan ronduit gevaarlijk zijn, zoniet slecht voor iemands welzijn. Niet iedereen heeft (nog) vaardigheden om veel informatie vanuit diverse hoeken te verwerken, en bovenop in context te brengen waar weer andere voorwaarden voor zijn voor bepaalde effecten. Zoals: bepaalde ontwikkelingen op andere levensterreinen wat weer samen hangt met hoe de hersenen nog in ontwikkeling zijn bijv.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:54 schreef blondetrien het volgende:
deze instelling is volgens mij echt heel zeldzaam.
Dankje. Ik herken het niet moet ik zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
Ik herken het bij mannen die vrouwen daten tussen de 35-40 jaar, omdat ze zo bezig zijn met hun biologische klok... En dan hebben ze iemand voor een half jaar en boom! een baby. Gekke dingen.
Waarom nu weer een zwerver als voorbeeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 06:39 schreef Lunatiek het volgende:
Natuurlijk kijken vrouwen eerst naar uiterlijk. Die hoeven geen onverzorgde zwerver.
"minder boeiend" en "niet per definitie". Daar wordt het al vaag. Kan het zijn dat het uiterlijk van een man de mening van een vrouw al kleurt. Vanwaaruit zij die clichematige positieve eigenschappen als intelligentie en zorgzaam en humor aan geeft. Of juist nieteens een blik waardig gunt als hij maar gemiddeld is? Welleens gehoord van het halo-effect?quote:Wat de dames hier vermoedelijk bedoelen is dat het "mooie jongen" uiterlijk hen minder boeit. Een afgetraind lichaam of iets dergelijks is niet per definitie iets waar ze op vallen.
Het is echt heel zeldzaam dat ik lelijke undateables tegenkom. Kan je een voorbeeld geven van wat volgens jou een undateable uiterlijk zou zijn? Misschien een plaatje van het internet?quote:Op woensdag 27 december 2017 07:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Waarom nu weer een zwerver als voorbeeld.
Er bestaat een grens aan maakbaarheid als je je uiterlijk niet meehebt. En dat is al heel vlug tgenwoordig. Nu is de gemiddeld uiztiende man al niet meer voldoende. Vraag je vrouwelijke collegas eens voor de grap mensen op straat een cijfer te geven kwa uiterlijk.
[..]
"minder boeiend" en "niet per definitie". Daar wordt het vaag. Kan het zijn dat uiterlijk de mening van een vrouw al kleurt. Welleens gehoord van het halo-effect?
Het ontbreekt je aan gevoel voor beeldspraak. Dat is een kenmerk van autisme.quote:Op woensdag 27 december 2017 07:53 schreef Sadcopter het volgende:
Daar gaat het niet om. Ik ben er zeker van dat er een groot verschil is in waardering van uiterlijk en in waardering in de zin van "zie je die als partner zitten?"quote:Er bestaat een grens aan maakbaarheid als je je uiterlijk niet meehebt. En dat is al heel vlug tegenwoordig. Nu is de gemiddeld uiztiende man al niet meer voldoende. Vraag je vrouwelijke collegas eens voor de grap mensen op straat een cijfer te geven kwa uiterlijk.
Dat werkt ook andersom. Mensen die hartelijk en zelfverzekerd zijn (etc, etc), zijn uiterlijk aantrekkelijker.quote:Welleens gehoord van het halo-effect?
Die reageren niet met "daar zou ik wel een relatie mee willen". Chippendales zijn eye-candy en veel meer is het niet. Droommannen om over te fantaseren, niet om meer mee te willen. Overigens is dat ook hoe gezonde mannen op playmates reageren.quote:Wat mij zo stuit is dat vrijwel alle vrouwen beweren dat uiterlijk van een man er niet toe doet. Maar zet eens een foto van The Chippendales op social media. En zie hoe vrouwen dan reageren.
Tuurlijk herken je het niet, kijk om je heen, gebeurd zó veel, echt eng! En dan binnen een jaar klapt de boel omdat de kinderen de relatie niet konden "redden", en het kind is de dupe..quote:Op woensdag 27 december 2017 07:43 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dankje. Ik herken het niet moet ik zeggen.
Mannen hebben trouwens ook een kinderwens somsdus ook met die instelling zou het prima doenbaar moeten zijn een leuke vent te vinden die het vaderschap wel ziet zitten.
Wat moet jij het zwaar hebben met zo'n omgeving. Al dat drama.quote:Op woensdag 27 december 2017 08:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Tuurlijk herken je het niet, kijk om je heen, gebeurd zó veel, echt eng! En dan binnen een jaar klapt de boel omdat de kinderen de relatie niet konden "redden", en het kind is de dupe..
Of de vrouw knalt een depressie in, zit je dan als vader met nee, geen huilbaby, maar een huilvrouw. En dan de bende opruimen... Mijn keuze is het niet, haastige spoed is zelden goed.
Ik zou gewoon je open eens openen, ipv het niet (willen) zien.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:05 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat moet jij het zwaar hebben met zo'n omgeving. Al dat drama.
Ik heb een heerlijk dramavrij en positief leven. Een leuke date. Fijne plek. Lieve vriendinnen, die als leuke bijkomstigheid niet man en kinderen het leven zuur maken. Heb dus geen reden om een andere wereldvisie aan te nemen, omdat mijn sociale omgeving gezond is (iets waar ik trouwens zelf voor waak en dus ook invloed op hebquote:Op woensdag 27 december 2017 09:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je open eens openen, ipv het niet (willen) zien.
Zou ik ook zeggen ja. Gelukkig is hetgeen wat ik schreef niet mijn drama of omgeving, daar heb ik keuze in.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:11 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk dramavrij en positief leven. Een leuke date. Fijne plek. Lieve vriendinnen, die als leuke bijkomstigheid niet man en kinderen het leven zuur maken. Heb dus geen reden om een andere wereldvisie aan te nemen, omdat mijn sociale omgeving gezond is (iets waar ik trouwens zelf voor waak en dus ook invloed op heb).
Maar bedankt voor het aanbod.
Nou, dan is er dus helemaal geen probleem toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 09:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja. Gelukkig is hetgeen wat ik schreef niet mijn drama of omgeving, daar heb ik keuze in.
Daten in het donker is ook in Nederland op tv geweest en gewoon een tv-programma waar mensen ook juist op geselecteerd worden voor een bepaald effect. De makers van het programma willen geen realistische afspiegeling maken, ze selecteren juist mensen die reuring zullen veroorzaken. Lekker soundbytes oogsten voor de omgmomentjes thuis op de bank enzo.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:50 schreef Sadcopter het volgende:
Ik zag een youtube clip van een Amerikaanse datingshow. Volgens mij zit dat opgenomen in die FaceLMS video "looks do matter". Dating in the dark heette de show. Vrouwen hebben de bek vol over mooie karaktereigenschappen. Maar zodra het licht aangaat en de man is estetisch niet aantrekkelijk genoeg. Kleine dubbele kin, rare lach. Iets te lang voorhoofd.. Dan nemen ze prompt de koffer en verlaten ze de show.
Dat laatste is ook wel een punt ja. Een aantal tendensen zijn ook helemaal geen nieuws, want zo zit de mens al eeuwen in elkaar. Er is alleen nu veel meer ruimte om anders te kiezen dan de standaard huwelijksoptie en heul veul meer aandacht voor de beleving daarvan. Een beleving die dus niet alleen geworteld meer is in een gebalanceerde en genuanceerde realiteit, maar die wordt ondersteund door de mogelijkheden van deze tijden van al dan niet zelfverkozen eenzijdigheid en de invloed van allerhande partijen die winst hebben bij een dergelijke stimulering van zo een beeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, het is algemeen bekend dat de sterk toegenomen financiële zelfstandigheid van vrouwen invloed heeft op hun partnerkeuze.
Dat jij dat een raar theorietje vindt zegt meer over jouw algemene ontwikkeling dan over de mensen die eea uitleggen hier.
Misschien moet je een keer een boek of een krant lezen. Daarin wordt dit fenomeen toch met regelmaat besproken. Al decennia lang.
Ja, je kan beter je vrouwelijke collega's om bevestiging vragen dan om hulp via feedback of koppelen aan hun single vriendinnen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 07:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Er bestaat een grens aan maakbaarheid als je je uiterlijk niet meehebt. En dat is al heel vlug tegenwoordig. Nu is de gemiddeld uiztiende man al niet meer voldoende. Vraag je vrouwelijke collegas eens voor de grap mensen op straat een cijfer te geven kwa uiterlijk.
Sinds wanneer is dat alleen bestaand vanuit de vrouwelijke beoordeling en niet een standaard in de mens in het algemeen?quote:[..]
"minder boeiend" en "niet per definitie". Daar wordt het al vaag. Kan het zijn dat het uiterlijk van een man de mening van een vrouw al kleurt. Vanwaaruit zij die clichematige positieve eigenschappen als intelligentie en zorgzaam en humor aan geeft. Of juist nieteens een blik waardig gunt als hij maar gemiddeld is? Welleens gehoord van het halo-effect?
Uiterlijk doet er toe, maar het is niet zo zaligmakend. Zeg maar enige nuance. Net zoals het gekwijl over Victoria's Secretmodellen, waar genoeg mannen het ook prima vinden als er wat meer vlees op de botten zit. En dan bedoel ik niet pure neukwaardigheid, maar relatiemateriaal.quote:Wat mij zo stuit is dat vrijwel alle vrouwen beweren dat uiterlijk van een man er niet toe doet. Maar zet eens een foto van The Chippendales op social media. En zie hoe vrouwen dan reageren.
Zo, even verbeterd. Zegt trouwens wel iets als je er zo over denkt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:17 schreef LordHorusNL het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen een kut karakter hebben zonder partnerloos te zijn omdat sommige mannen nu eenmaal alles neuken wat een hartslag heeft.
Misschien moet je gewoon eens buiten de deur rondkijken en zien dat de meeste kerels het gewoon lukt om een vriendinnetje te krijgen. Ook mindere goden.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, het is algemeen bekend dat de sterk toegenomen financiële zelfstandigheid van vrouwen invloed heeft op hun partnerkeuze.
Dat jij dat een raar theorietje vindt zegt meer over jouw algemene ontwikkeling dan over de mensen die eea uitleggen hier.
Misschien moet je een keer een boek of een krant lezen. Daarin wordt dit fenomeen toch met regelmaat besproken. Al decennia lang.
Hij heeft anders wel een punt. Sommige vrouwen daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo, even verbeterd. Zegt trouwens wel iets als je er zo over denkt.
Genoeg kansen gehad, en aandacht ook, maar als de persoon voor mij niet aantrekkelijk is, dan houdt het op.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens buiten de deur rondkijken en zien dat de meeste kerels het gewoon lukt om een vriendinnetje te krijgen. Ook mindere goden.
Maar de schuld van je eigen onvermogen aan de vrouwen geven is makkelijk.
En als vrouwen diezelfde standaard hanteren is het mis?quote:Op woensdag 27 december 2017 10:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een punt. Sommige vrouwen daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen.
Onverzorgd, voor mij lelijk (zowel uiterlijk, als innerlijk), zit geen beweging in, lui, om maar een voorbeeld te noemen.
Maar, zou je daarmee afspreken met als enige doel gaatjes te vullen? Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die het niets boeit en het alleen maar voor de seks doen, dat geldt echter niet voor alle mannen zoals hij het doet overkomen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een punt. Sommige vrouwen daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen.
Onverzorgd, voor mij lelijk (zowel uiterlijk, als innerlijk), zit geen beweging in, lui, om maar een voorbeeld te noemen.
Terecht dat je er ook sommige van gemaakt hebtquote:Op woensdag 27 december 2017 10:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar, zou je daarmee afspreken met als enige doel gaatjes te vullen? Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die het niets boeit en het alleen maar voor de seks doen, dat geldt echter niet voor alle mannen zoals hij het doet overkomen.
Daarom.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Terecht dat je er ook sommige van gemaakt hebt.
Ik niet, kan geen lust seks hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind..
Hoppa spijker op de kop.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
En als vrouwen diezelfde standaard hanteren is het mis?
Kijk eens naar buiten, veel lelijke mannen hebben een mooie vrouw.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:04 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hoppa spijker op de kop.
Emancipatie heeft er toe geleidt dat vrouwen willen updaten net als mannen.
Het is zo zielig om te zien dat minder of niet knappe mannen een "mooi" vrouwtje willen. Als ze dat eens uit hun kop zetten zou het een hoop teleurstelling/leed voorkomen.
Dag lotgenoot, dat overkam me na 3,5 jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 15:38 schreef magrec het volgende:
al 4,5 jaar dertiger maar nu "pas" vrijgezeldus ik mag mij ook in dit topic mengen
Hier hetzelfde hoorquote:Op woensdag 27 december 2017 15:53 schreef magrec het volgende:
Heerlijk negatief topic is ditik ga er juist vanuit dat ik het makkelijker ga krijgen als 30'er in de datingwereld, meer ervaring, meer geld en ik weet nog beter wat ik wel en niet wil
m
Er zit een grote kloof tussen degenen die weer vrijgezel zijn nadat hun relatie uit is gegaan en degenen die nooit een relatie gehad hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 15:53 schreef magrec het volgende:
Heerlijk negatief topic is ditik ga er juist vanuit dat ik het makkelijker ga krijgen als 30'er in de datingwereld, meer ervaring, meer geld en ik weet nog beter wat ik wel en niet wil
m
Oh ja dat geloof ik zeker. Dan snap ik die negativiteit wel een beetje maar dat is waarschijnlijk ook een groot deel van de reden dat men nog geen relatie heeft gehad.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zit een grote kloof tussen degenen die weer vrijgezel zijn nadat hun relatie uit is gegaan en degenen die nooit een relatie gehad hebben
Je draait oorzaak en gevolg om. Ze worden negatief door het gebrek aan succes. Vervolgens komen ze in een negatieve spiraal terecht, want die houding stoot af. Dat is echter niet de hoofdoorzaak.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:29 schreef magrec het volgende:
[..]
Oh ja dat geloof ik zeker. Dan snap ik die negativiteit wel een beetje maar dat is waarschijnlijk ook een groot deel van de reden dat men nog geen relatie heeft gehad.
Dat klopt en ook het omgekeerde is nog steeds waar. Maar dat is een beetje het verrotte aan dit topic en het dating topic. Alle replies lopen hier door elkaar en men reageert vaak op een bepaalde stelling met een vooroordeel over een andere user. En dan wordt het een beetje een wij tegen zij manier van reageren hier, terwijl er genoeg users zijn die valide punten maken zonder continu negatief te zijn of continu de ogen de sluiten voor de praktijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je draait oorzaak en gevolg om. Ze worden negatief door het gebrek aan succes. Vervolgens komen ze in een negatieve spiraal terecht, want die houding stoot af. Dat is echter niet de hoofdoorzaak.
Je kan als 40 plus man ook gewoon de vrouwen van je eigen leeftijd datenquote:Op woensdag 27 december 2017 17:19 schreef Godshand het volgende:
Tussen je 30 en 40 is geen probleem, na je 40e wordt het lastiger. Je blijft als man toch voorkeur houden voor de leeftijdscategorie waar je in je 30er jaren mee date (en dat was 20-35). Maar na je 40e wordt je steeds zichtbaarder 40 en zien die meiden je vooral als iemand die net "te oud" is.
Uitzonderingen bestaan nog steeds, en onmogelijk is het niet (zoals dat verhaal van die Nederlandse 24-jarige meid die in het wild in Nieuw-Zeeland met haar 57-jarige partner leeft, toen ze hem tegenkwam was ze pas 21 en hij dus 54), maar het daten wordt wel wat lastiger.
quote:Op woensdag 27 december 2017 17:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan als 40 plus man ook gewoon de vrouwen van je eigen leeftijd daten
Want alle mannen willen dat.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:19 schreef Godshand het volgende:
Tussen je 30 en 40 is geen probleem, na je 40e wordt het lastiger. Je blijft als man toch voorkeur houden voor de leeftijdscategorie waar je in je 30er jaren mee date (en dat was 20-35). Maar na je 40e wordt je steeds zichtbaarder 40 en zien die meiden je vooral als iemand die net "te oud" is.
Uitzonderingen bestaan nog steeds, en onmogelijk is het niet (zoals dat verhaal van die Nederlandse 24-jarige meid die in het wild in Nieuw-Zeeland met haar 57-jarige partner leeft, toen ze hem tegenkwam was ze pas 21 en hij dus 54), maar het daten wordt wel wat lastiger.
Verwend.quote:
Hahaha, dacht ik ook. Maar het valt toch tegen.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:53 schreef magrec het volgende:
m
Wat ik gemerkt heb is dat wanneer ik ga daten met leeftijdsgenoten (30-ers) ze niet echt op zoek zijn naar waar ik op dit moment naar op zoek ben... ik ben een laatbloeier maar daarom heb ik ergens wel de behoefte om een stuk vrijheid te hebben en te experimenteren op seksueel vlak.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan als 40 plus man ook gewoon de vrouwen van je eigen leeftijd daten
Als 30+ man is dat prima te doen dus, met vrouwen tussen de 25 en 30... Ook wel met jouw leeftijdsgenoten maar inderdaad minder experimenteel, veel hebben inderdaad al geexperimenteerd.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:30 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat ik gemerkt heb is dat wanneer ik ga daten met leeftijdsgenoten (30-ers) ze niet echt op zoek zijn naar waar ik op dit moment naar op zoek ben... ik ben een laatbloeier maar daarom heb ik ergens wel de behoefte om een stuk vrijheid te hebben en te experimenteren op seksueel vlak.
Vrouwen in de 30 hebben heel vaak die 'wilde haren' al verloren en zoeken eerder een partner voor de lange termijn terwijl ik graag alles wil doen wat God heeft verboden.
Ik denk wel dat dat anders is met dertigers dan dat met wat jongere mensen zal zijn. Een dertiger zal veel eerder weten wat ze wel en niet prettig vindt, en minder snel de roekeloze, dronken slet uithangen op één of ander wild feestje. (En ja, mijn voorkeuren zijn redelijk aan de wilde kant, daarom zullen waarschijnlijk een hoop dames snel afhaken als ik er in detail op in zou gaan.)quote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn 30+ers soms juist erg openminded. Dan experimenteren ze niet, maar doen ze juist waar ze achter gekomen zijn dat ze hier prettig bij voelen (SM, open relatie of zelfs seks met meerdere mensen tegelijk etc). Voor sommigen mensen gaat dat te ver, maar deze mensen zullen dan niet verder experimenteren.
Vrouwen zoeken twee dingen in een man. Goede genen en een goede partner.quote:Op woensdag 27 december 2017 06:39 schreef Lunatiek het volgende:
Natuurlijk kijken vrouwen eerst naar uiterlijk. Die hoeven geen onverzorgde zwerver. Daarom heeft het nut om voordat je van huis gaat iets aan je uiterlijk te doen en er een beetje fris en fruitig uit te zien.
Wat de dames hier vermoedelijk bedoelen is dat het "mooie jongen" uiterlijk hen minder boeit. Een afgetraind lichaam of iets dergelijks is niet per definitie iets waar ze op vallen.
Wat op zich niet zo vreemd is, want de meeste mannen vallen ook niet op Miss Universe. Het zit meer in elkaar dat het een sport is om de lekkere wijven te krijgen, een trofee om andere mannen de ogen uit te steken. Hoe meer lekkere wijven hoe beter wat dat betreft. De mannen die succesvol zijn in die sport heten players. Het zijn bij uitstek mannen die op hun 40e nog steeds geen vaste relatie hebben ondanks het feit dat ze de mooiste dames daten.
Maar daarnaast bestaat de liefde, de vrouw die de moeder van je kinderen wordt, met wie je oud gaat worden. Daar stel je andere eisen aan en dan wordt een instant "mooi" uiterlijk minder belangrijk. Leuk om te zien is dan belangrijker dan een voorgeschreven schoonheidsideaal. En een compatibel karakter is nog veel belangrijker.
Maar sowieso iedereen die denkt in termen van cijfers voor vrouwen en kansen die daarvan afhankelijk zijn: let eens wat minder op wat lustopwekkend is en meer op wat je verliefd maakt. Ga alleen serieus af op vrouwen bij wie je verliefd bent of dreigt te worden. Verliefdheid geeft je een bepaalde uitstraling die je aantrekkelijk kan maken, de blik in je ogen, je lach, de onweerstaanbare feromonen. Daar vallen vrouwen voor als je verzorgd bent en je je fatsoenlijk weet te gedragen. Dat is deel van dat totaalpakket waar ze het over hebben.
Je moet ze niet berekenend benaderen als een gleuf in een 7+ lichaam, maar emotioneel omdat ze meer in je los maken dan alleen lust. Door je alleen te richten op het standaard uiterlijk dat door players wordt gewaardeerd als trofee mis je wat je eigen gevoel is. Vrouwen merken het echt wel of je alleen maar op hen afgaat om je lusten te bevredigen of dat je echt een oogje op hen hebt. Als zij willen daten voor meer dan alleen een wip, maakt dat laatste je aantrekkelijk. Al was het maar omdat vrouwen die zichzelf niet als 11/10 beschouwen heel goed weten dat wanneer je berekenend bent je weg bent als er een vrouw met een hogere score langs komt. Er is immers niks anders dat je voor hen heeft doen kiezen.
Inderdaad, menstruerend en normaal.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:33 schreef Hexagon het volgende:
Een groom probleem zit m ook in de benadering van vrouwen als homogene groep. "Vrouwen dit, vrouwen dat.." Het zijn individuen waarvan er diverse soorten bestaan.
Alleen is er een droomwereld gecreëerd die voorschrijft wat aantrekkelijk zou moeten zijn, en die komt niet overeen met wat gezond is.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken twee dingen in een man. Goede genen en een goede partner.
De kwaliteit van de genen kun je goed aflezen aan uiterlijke zaken. Aantrekkelijk = goede genen. Zo simpel werkt 'Darwin'.
Dat ze woestaantrekkelijk zijn hoeft niet te betekenen dat ze worden gezien als (potentieel) goede partners/vaders. Juist de playboys spelen een grote rol bij machtsspelletjes. Vrouwen die met die playboys meegaan hebben doorgaans andere plannen dan ermee te trouwen, ze willen ermee spelen en daarmee laten zien wat hun waarde is, dat zij nog steeds aantrekkelijk zijn en aantrekkelijker dan andere vrouwen (dus relevanter en een alfavrouwtje) èn dat vriendlief lief & braaf moet zijn, want ze heeft zo een ander. Politiek. Spelletjes. Players. Mindfucks.quote:Wat betreft je laatste alinea: als vrouwen eea werkelijk zo goed zouden aanvoelen, dan zouden players de grootste moeite hebben om vrouwen te 'scoren' en al helemaal niet zulke grote aantallen vrouwen in hun bed weten te krijgen. Aangezien ze dat wèl lukt, kun je niet anders constateren dan dat zulke mannen woestaantrekkelijk (copyright Andromache) zijn voor veel vrouwen.
Kieskeurig in de zin van een relatie aangaan met iemand of sowieso op date gaan met iemand? Ik heb 2 kinderen dus ik ben sowieso kieskeurig met wie ik een relatie aanga maar ik weet niet of ik nu al meteen kieskeurig ga zijn in met wie ik op date ga....quote:Op woensdag 27 december 2017 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, dacht ik ook. Maar het valt toch tegen.
Ben veel kieskeuriger geworden
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:30 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat ik gemerkt heb is dat wanneer ik ga daten met leeftijdsgenoten (30-ers) ze niet echt op zoek zijn naar waar ik op dit moment naar op zoek ben... ik ben een laatbloeier maar daarom heb ik ergens wel de behoefte om een stuk vrijheid te hebben en te experimenteren op seksueel vlak.
Vrouwen in de 30 hebben heel vaak die 'wilde haren' al verloren en zoeken eerder een partner voor de lange termijn terwijl ik graag alles wil doen wat God heeft verboden.
Klopt wel. Er wordt bij mannen van 30+ sneller gepolst wat de voorkeuren zijn en maken die van hun duidelijk zonder dat er al sprake moet zijn van iets meer. Meestal toch op een beleefde manier zonder zijn eigen voorkeuren op te dringen, dingen te verwachten of pervers over te komen.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als 30+ man is dat prima te doen dus, met vrouwen tussen de 25 en 30... Ook wel met jouw leeftijdsgenoten maar inderdaad minder experimenteel, veel hebben inderdaad al geexperimenteerd.
Aan de andere kant zijn 30+ers soms juist erg openminded. Dan experimenteren ze niet, maar doen ze juist waar ze achter gekomen zijn dat ze hier prettig bij voelen (SM, open relatie of zelfs seks met meerdere mensen tegelijk etc). Voor sommigen mensen gaat dat te ver, maar deze mensen zullen dan niet verder experimenteren. Wel kan jij met zo iemand in mee laten slepen en kijken hoe het voor jou is. Voor jou is het een experiment, voor de ander een vertrouwd iets.
Daar kan ik me wat bij voorstellen, dat een man van begin twintig misschien eerder als één of andere geile hond reageert als een vrouw wat meer 'andere' voorkeuren heeft maar een wat oudere man er iets nuchterder op reageert als ie dat hoort. Iets met wijsheid en jaren.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:47 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Klopt wel. Er wordt bij mannen van 30+ sneller gepolst wat de voorkeuren zijn en maken die van hun duidelijk zonder dat er al sprake moet zijn van iets meer. Meestal toch op een beleefde manier zonder zijn eigen voorkeuren op te dringen, dingen te verwachten of pervers over te komen.
oftwel "opgeven". Damn, goed advies! Jij doet het zeker leuk op verjaardagen of niet?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:38 schreef OngeschiktX het volgende:
Nog een eeuwig vrijgezelle 30+-er hier.
Volgens mij kan je je beter met iets anders dan relaties en vrouwen bezighouden als je de dertig gepasseerd bent en nog nooit een relatie of echt contact met vrouwen hebt gehad. De kans dat dat ooit nog gaat gebeuren is nagenoeg nul. Ik heb het ooit wel eens opgezocht toen ik een jaar of 25 was. Ik kan me de getallen niet exact herinneren, maar ik geloof dat de kans dat je als maagd zou sterven als je op je 25e nog maagd was ergens tussen de 90 en 95% lag. Ik heb dit ooit eens gepost in een topic, maar kan deze nu niet meer vinden.
Zie je leven op een andere manier door te brengen is mijn advies.
Je energie in iets anders steken waar je wel kunt slagen en gelukkig van kunt worden lijkt me een stuk nuttiger. Misschien klinkt het in eerste instantie hard, maar de statistieken liegen er niet om. Sommige mensen zijn hier gewoon niet voor geschikt.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:45 schreef Bungholio het volgende:
[..]
oftwel "opgeven". Damn, goed advies! Jij doet het zeker leuk op verjaardagen of niet?
Dus dan kun je als vrijgezel nog beter gaan roken, dan heb je nog meer kans om iemand tegen te komen...quote:Op donderdag 28 december 2017 16:52 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Je energie in iets anders steken waar je wel kunt slagen en gelukkig van kunt worden lijkt me een stuk nuttiger. Misschien klinkt het in eerste instantie hard, maar de statistieken liegen er niet om. Sommige mensen zijn hier gewoon niet voor geschikt.
En als het dan toch niet lukt om gelukkig te worden, is het voordeel nog altijd dat je als alleenstaande gemiddeld genomen minder oud wordt. Zelfs rokers worden gemiddeld genomen ouder.
Een meisje van 20 ziet jou als oude lul.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:19 schreef Godshand het volgende:
Jeetje, wat doe jij dramatisch zeg.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:38 schreef OngeschiktX het volgende:
Nog een eeuwig vrijgezelle 30+-er hier.
Volgens mij kan je je beter met iets anders dan relaties en vrouwen bezighouden als je de dertig gepasseerd bent en nog nooit een relatie of echt contact met vrouwen hebt gehad. De kans dat dat ooit nog gaat gebeuren is nagenoeg nul. Ik heb het ooit wel eens opgezocht toen ik een jaar of 25 was. Ik kan me de getallen niet exact herinneren, maar ik geloof dat de kans dat je als maagd zou sterven als je op je 25e nog maagd was ergens tussen de 90 en 95% lag. Ik heb dit ooit eens gepost in een topic, maar kan deze nu niet meer vinden.
Zie je leven op een andere manier door te brengen is mijn advies.
GAMMA, dat zeg ikquote:Op donderdag 28 december 2017 19:49 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Een meisje van 20 ziet jou als oude lul.
Goed planquote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef Andromache het volgende:
Ik heb zo langzamerhand wel behoefte aan een single/alleen gelukkig-reeks, waar we geregeld delen wat we doen voor een gelukkige invulling van een single leven. Wat tipjes, ideeën voor een sport, meditatietrucs, met elkaar de kleine dingen in je eigen leven leren waarderen. Idee?
Nou moet je niet persoonlijk worden manneke!quote:Op donderdag 28 december 2017 11:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen, dat een man van begin twintig misschien eerder als één of andere geile hond reageert als een vrouw wat meer 'andere' voorkeuren heeft maar een wat oudere man er iets nuchterder op reageert als ie dat hoort. Iets met wijsheid en jaren.
Desalniettemin komt het stereotiep van de oude viezerik natuurlijk ook weer ergens vandaan.
dan gooide ik er eens een 150 euro tegenaan voor een dagje sexsauna en dan na wat gesprekjes er een leuke uitpikken en er een uurtje een kamer mee op gaan. Daar hoef je echt niet voor als maagd het graf in te gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:45 schreef Bungholio het volgende:
[..]
oftwel "opgeven". Damn, goed advies! Jij doet het zeker leuk op verjaardagen of niet?
Hou toch op. Dan gaat het toch weer alleen over 50 shades of grey, over je anaal laten nemen door verkeerde spannende types en wel type vibrator voor wel "werk" het meest geschikt is.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:25 schreef Andromache het volgende:
Ik heb zo langzamerhand wel behoefte aan een single/alleen gelukkig-reeks, waar we geregeld delen wat we doen voor een gelukkige invulling van een single leven. Wat tipjes, ideeën voor een sport, meditatietrucs, met elkaar de kleine dingen in je eigen leven leren waarderen. Idee?
Ja precies dit! Huisje/beestje en heel gelukkig alleenquote:Op zondag 31 december 2017 07:23 schreef heiden6 het volgende:
"Nog" vrijgezel, alsof het voor zich spreekt dat iedereen zit te wachten op huisje, boompje, beestje.
Niet huisje boompje beestje met iemand anders willen hoeft niet per sé 'alleen' te betekenen.quote:Op zondag 31 december 2017 07:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja precies dit! Huisje/beestje en heel gelukkig alleenWel een huis probleem maar dat is een WGR zaak
(advocaten of mensen met advies mogen ook en pm/dm sturen
)
Klopt maar ts schijnt dat erg belangrijk te vindenquote:Op zondag 31 december 2017 07:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet huisje boompje beestje met iemand anders willen hoeft niet per sé 'alleen' te betekenen.![]()
Ik word nu wel nieuwsgierig wat er met je huis is?
Volgens mij vindt de originele ts dat niet. Lees de op maar.quote:Op zondag 31 december 2017 07:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Klopt maar ts schijnt dat erg belangrijk te vinden![]()
En als mij kan helpen dan mag je dm /pm doen
de originele op is wel gewijzigd na (geloof ik topic 8 of zoquote:Op zondag 31 december 2017 07:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij vindt de originele ts dat niet. Lees de op maar.
Dit is topic 4 en ik zie geen verschil met topic 1.quote:Op zondag 31 december 2017 07:40 schreef Maureentje het volgende:
[..]
de originele op is wel gewijzigd na (geloof ik topic 8 of zo)
Sorryquote:Op zondag 31 december 2017 07:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is topic 4 en ik zie geen verschil met topic 1.
Maar toch, mensen die dat zo nodig moeten benoemen/verdedigen, zijn naar mijn idee juist niet tevreden met het 'alleen zijn'.quote:Op zondag 31 december 2017 07:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet huisje boompje beestje met iemand anders willen hoeft niet per sé 'alleen' te betekenen.![]()
Ik word nu wel nieuwsgierig wat er met je huis is?
Ook seksloos alleen ?quote:Op zondag 31 december 2017 07:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja precies dit! Huisje/beestje en heel gelukkig alleenWel een huis probleem maar dat is een WGR zaak
(advocaten of mensen met advies mogen ook en pm/dm sturen
)
Het is een (jonge)man, geen vrouwmens. Vrouwen hebben het uiteraard leuker en gezelliger in het leven als ze zogenaamd alleen zijn. Natuurlijk zullen vrouwen over het algemeen positiever single in t leven staan, dan veel single mannen. Het is een soort vrouwen-voorrecht.quote:Op donderdag 28 december 2017 19:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jeetje, wat doe jij dramatisch zeg.
Waarom is dat 'uiteraard' en 'natuurlijk'?quote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Het is een (jonge)man, geen vrouwmens. Vrouwen hebben het uiteraard leuker en gezelliger in het leven als ze zogenaamd alleen zijn. Natuurlijk zullen vrouwen over het algemeen positiever single in t leven staan, dan veel single mannen. Het is een soort vrouwen-voorrecht.
Vrouwen alleen hebben in ieder geval meer seks dan mannen alleen, zoals onderstaand antwoord bevestigd:quote:Op zondag 31 december 2017 16:09 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Waarom is dat 'uiteraard' en 'natuurlijk'?
quote:
Oké, maar dan betekent dat toch niet dat je dus gelukkiger bent dan mannen? En die single vrouw heeft toch meestal seks met een man, die dan vermoedelijk ook single is. Dus dit antwoord bevestigt alleen dat één vrijgezelle dame niet seksloos is. Niet dat ze dus meer seks heeft dan vrijgezelle mannen en dus gelukkiger is.quote:Op zondag 31 december 2017 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen alleen hebben in ieder geval meer seks dan mannen alleen, zoals onderstaand antwoord bevestigd:
[..]
80%, 10% blabla enz.quote:Op zondag 31 december 2017 16:18 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Oké, maar dan betekent dat toch niet dat je dus gelukkiger bent dan mannen? En die single vrouw heeft toch meestal seks met een man, die dan vermoedelijk ook single is. Dus dit antwoord bevestigt alleen dat één vrijgezelle dame niet seksloos is. Niet dat ze dus meer seks heeft dan vrijgezelle mannen en dus gelukkiger is.
Je vergeet dat die vrijgezelle man met meer dan 1 vrouw seks kan hebben. Zelfs als hij niet eenmalig, maar regelmatig seks heeft met die vrouwen, kan hij er makkelijk een aantal naast elkaar hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 16:18 schreef Victoriaatje het volgende:
[..]
Oké, maar dan betekent dat toch niet dat je dus gelukkiger bent dan mannen? En die single vrouw heeft toch meestal seks met een man, die dan vermoedelijk ook single is. Dus dit antwoord bevestigt alleen dat één vrijgezelle dame niet seksloos is. Niet dat ze dus meer seks heeft dan vrijgezelle mannen en dus gelukkiger is.
Misschien bedoelt ze tarzan.quote:Op zondag 31 december 2017 16:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vrouwen alleen hebben in ieder geval meer seks dan mannen alleen, zoals onderstaand antwoord bevestigd:
[..]
Ehm de vrouw kan ook met meer dan 1 man seks hebben. Wat denk jij nou. Dat we wachten tot het meneer uitkomt om ons te bezoeken.quote:Op zondag 31 december 2017 16:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je vergeet dat die vrijgezelle man met meer dan 1 vrouw seks kan hebben. Zelfs als hij niet eenmalig, maar regelmatig seks heeft met die vrouwen, kan hij er makkelijk een aantal naast elkaar hebben.
Het resultaat is dat de meeste vrijgezelle vrouwen inderdaad niet seksloos door het leven gaan. Echter voor vrijgezelle mannen geldt eerder het tegenovergestelde => De 20% aantrekkelijkste kerels neukt zich een slag in de rondte om 80% van de vrijgezelle vrouwen te 'servicen'. De rest van de mannen staat min of meer aan de zijlijn.
Nope..quote:Op zondag 31 december 2017 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehm de vrouw kan ook met meer dan 1 man seks hebben. Wat denk jij nou. Dat we wachten tot het meneer uitkomt om ons te bezoeken.
Nee hoor. Gewoon door leuke mannen. Ook leuke normale mannen willen seks.quote:Op zondag 31 december 2017 16:55 schreef Hexagon het volgende:
De meeste vrouwen kunnen inderdaad als ze dat willen zich iedere avond laten doorkloppen door een of andere kroegproleet.
Maar dat betekent niet dat dat ook is wat ze willen. Hoe lastig het ook voor te stellen is vanuit een positie waarin je seks begeert omdat je het nooit hebt.
Nee nee, alleen de allerknapste mannen krijgen seks.quote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon door leuke mannen. Ook leuke normale mannen willen seks.
Maar die kunnen dan weer eisen stellenquote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon door leuke mannen. Ook leuke normale mannen willen seks.
Maar als David Attenborough dit mechanisme bij onze neven in nichten in het oerwoud beschrijft, is er opeens niks raars aan!? Alleen als het de homo sapiens betreft is seks natuurlijk volstrekt gelijk verdeeld over aantrekkelijk en minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, alleen de allerknapste mannen krijgen seks.
DUH! Alleen dat verandert weinig aan hetgeen ik stel.quote:Op zondag 31 december 2017 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ehm de vrouw kan ook met meer dan 1 man seks hebben. Wat denk jij nou. Dat we wachten tot het meneer uitkomt om ons te bezoeken.
Wat voor eisen? Waar het mij om ging is dat sommige denken dat alleen mannen meerdere vrouwen kunnen hebben. En nee het zijn niet alleen de sletten en kroegproleten die zich hier schuldig aan maken.quote:Op zondag 31 december 2017 17:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar die kunnen dan weer eisen stellen
Aantrekkelijk =/= knap. Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar als David Attenborough dit mechanisme bij onze neven in nichten in het oerwoud beschrijft, is er opeens niks raars aan!? Alleen als het de homo sapiens betreft is seks volstrekt gelijk verdeeld over aantrekkelijk en minder aantrekkelijk!?
Alsjeblieft
Wat ik meer duidelijk probeer te maken is dat vrouwen ook niet per definitie aan iedere vinger een leuke kerel hebben. Dat geld took voor een aanzienlijk deel zeker niet. Bij sommigen kerels hier is seks zo erg begeert dat ze het idee hebben dat vrouwen hun geluk niet op kunnen met het feit dat er altijd wel een of andere proleet overheen wil. Terwijl dat nou juist niet hetgene is waar ze blij van worden.quote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat voor eisen? Waar het mij om ging is dat sommige denken dat alleen mannen meerdere vrouwen kunnen hebben. En nee het zijn niet alleen de sletten en kroegproleten die zich hier schuldig aan maken.
Nooit gehoord dat de alpha's aantrekkelijk(knap) zijn. Volgens mij gaat het dan om andere eigenschappen en dat wordt hier ook gezegd.quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar als David Attenborough dit mechanisme bij onze neven in nichten in het oerwoud beschrijft, is er opeens niks raars aan!? Alleen als het de homo sapiens betreft is seks natuurlijk volstrekt gelijk verdeeld over aantrekkelijk en minder aantrekkelijk.
Alsjeblieft
Waarschijnlijk 'krijgt' wel 90% van de mannen seks. Echter voor het gros van de mannen zal dat vooral in een relatie zijn. Die mannen scoren nauwelijks vrijblijvende seks als vrijgezel. En dat is voor een vrouw, als ze het wil, wel anders.quote:Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met aantrekkelijk bedoel ik dan ook zeker niet alleen fysiek knap, maar het geheel aan eigenschappen dat iemand aantrekkelijk maakt.quote:Op zondag 31 december 2017 17:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nooit gehoord dat de alpha's aantrekkelijk(knap) zijn. Volgens mij gaat het dan om andere eigenschappen en dat wordt hier ook gezegd.
En waarom gebruik in het woord 'aantrekkelijk' ipv 'knap'!? Juist!quote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Aantrekkelijk =/= knap. Doe er je voordeel mee.
Ik neuk ook liever met een vrouw die ik leuk vind dan met een vrouw die me niet zo veel doet. Die keuze kunnen maken is helaas meer een luxeprobleem. De meeste vrouwen interesseren me echt helemaal niks, maar maanden droog staan is ook niks. Dan maar seks met een vrouw die niet al na een paar uur op mijn zenuwen werkt en die ik enigszins aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 31 december 2017 16:55 schreef Hexagon het volgende:
De meeste vrouwen kunnen inderdaad als ze dat willen zich iedere avond laten doorkloppen door een of andere kroegproleet.
Maar dat betekent niet dat dat ook is wat ze willen. Hoe lastig het ook voor te stellen is vanuit een positie waarin je seks begeert omdat je het nooit hebt.
Lekker zwart/wit weer allemaal. Genoeg lelijke mannen die weleens van bil gaan. Blijkbaar hebben ze dan toch iets aantrekkelijks voor de vrouw in kwestie. Wel is het makkelijker als je je uiterlijk mee hebt, dan ontkent ook niemand.quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar als David Attenborough dit mechanisme bij onze neven in nichten in het oerwoud beschrijft, is er opeens niks raars aan!? Alleen als het de homo sapiens betreft is seks natuurlijk volstrekt gelijk verdeeld over aantrekkelijk en minder aantrekkelijk.
Alsjeblieft
quote:Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker zwart/wit weer allemaal. Genoeg lelijke mannen die weleens van bil gaan. Blijkbaar hebben ze dan toch iets aantrekkelijks voor de vrouw in kwestie. Wel is het makkelijker als je je uiterlijk mee hebt, dan ontkent ook niemand.
quote:Op zondag 31 december 2017 17:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 'krijgt' wel 90% van de mannen seks. Echter voor het gros van de mannen zal dat vooral in een relatie zijn. Die mannen scoren nauwelijks vrijblijvende seks als vrijgezel. En dat is voor een vrouw, als ze het wil, wel anders.
Ahaquote:Op zondag 31 december 2017 17:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En waarom gebruik in het woord 'aantrekkelijk' ipv 'knap'!? Juist!
Ook "lelijke" mannen kunnen vrijblijvende seks krijgen. Hell, hoe vaak ben ik niet afgetroefd door een in mijn ogen lelijke man, maar dat is dan net het type waar de betreffende vrouw op valt. Ik zou je foto's kunnen laten zien, je lacht je een liesbreuk.quote:
Dus 100% van de vrouwen krijgt wel seks en bij de mannen is dat 90%. Begrijp ik je goed? Het lijkt er hier trouwens op alsof je pas meetelt als je seks met een ander kan hebben. Alsof je dan beter bent.quote:
En daarbij profileren veel van die mannen die het nooit krijgen zich als een sort willoos slachtoffer van de maatschappij zonder te willen inzien wat hun eigen aandeel er in is. Kijk als je geboren wordt met allerlei zware beperkingen dan snap ik dat het er misschien niet in zit. Maar bij kerels die verder gezond en normaal zijn is het eerder een kwestie van gedrag.quote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus 100% van de vrouwen krijgt wel seks en bij de mannen is dat 90%. Begrijp ik je goed? Het lijkt er hier trouwens op alsof je pas meetelt als je seks met een ander kan hebben. Alsof je dan beter bent.
Mark Rutte lijkt zeer tevreden met zn leven wat ie heeft. Maar ik kan me zo voorstellen als je dat HBB wilt en het lukt niet, dat dat voor veel verdriet zorgt.quote:Punt was dat je als single niet zielig bent en waarom is huisje boompje beestje het allerhoogste wat je kan bereiken volgens sommige. Wie vindt Mark Rutte zielig omdat hij geen 🏠, 🌳🐶 heeft?
Herkenbaar dat laatste stukje. Behoorlijk eng ook als je dat soort types treft bij het daten, zeker als je daar te laat achter komt en je ineens met een kind zit. Ik heb er ook zo een gedate maar kwam er gelukkig op tijd achter hoezeer zij kinderen wilde (terwijl ik ze niet wil). Ik zie het hier op FOK ook bij sommige vrouwen overigens, desperate om iemand te vinden om een kind mee te krijgen terwijl ze zelf wat issues hebben en juist daardoor die juiste man niet vinden. Sommige erkennen dat gelukkig (zie de post van andro), een deel echter niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:31 schreef Subpoena het volgende:
[..]
[..]
Het enige dat ik stel is dat seks of de mogelijkheid tot het krijgen van seks bij vrouwen veel gelijkmatiger is verdeeld over het spectrum van aantrekkelijkheid dan bij mannen.quote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus 100% van de vrouwen krijgt wel seks en bij de mannen is dat 90%. Begrijp ik je goed? Het lijkt er hier trouwens op alsof je pas meetelt als je seks met een ander kan hebben. Alsof je dan beter bent.
Punt was dat je als single niet zielig bent en waarom is huisje boompje beestje het allerhoogste wat je kan bereiken volgens sommige. Wie vindt Mark Rutte zielig omdat hij geen 🏠, 🌳🐶 heeft?
Jij hebt natuurlijk altijd te maken met het feit dat lang niet alle vrouwen geestelijk 'klaar' zijn voor iets lesbisch. Lijkt me lastig.quote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook "lelijke" mannen kunnen vrijblijvende seks krijgen. Hell, hoe vaak ben ik niet afgetroefd door een in mijn ogen lelijke man, maar dat is dan net het type waar de betreffende vrouw op valt. Ik zou je foto's kunnen laten zien, je lacht je een liesbreuk.![]()
En inderdaad, als knap iemand is het allemaal veel makkelijker en kun je verschillende types aantrekken.
Dm verstuurdquote:Op zondag 31 december 2017 07:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Klopt maar ts schijnt dat erg belangrijk te vinden![]()
En als mij kan helpen dan mag je dm /pm doen
Ow vandaarquote:Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 16:55 schreef Hexagon het volgende:
Hebben ze blauwe pillen verstopt in je oliebollen afgelopen week? Bij mischien ga je al walgelijk draaien. Je gaat voorbij aan t feit dat het uiterlijk van mannen net zo goed telt voor vrouwen. En heb je de looks niet (en dat is al gauw), dan gaat gedrag daar niets aan veranderen. Vrouwen steken zowat driekwart van hun leven aan uiterlijk en makeup. Ga je werkelijk vrouwenretoriek geloven dat ze het uiterlijk van een man opeens ondegeschikt vinden?quote:Op zondag 31 december 2017 17:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En daarbij profileren veel van die mannen die het nooit krijgen zich als een sort willoos slachtoffer van de maatschappij zonder te willen inzien wat hun eigen aandeel er in is. Kijk als je geboren wordt met allerlei zware beperkingen dan snap ik dat het er misschien niet in zit. Maar bij kerels die verder gezond en normaal zijn is het eerder een kwestie van gedrag.
[..]
Mark Rutte lijkt zeer tevreden met zn leven wat ie heeft. Maar ik kan me zo voorstellen als je dat HBB wilt en het lukt niet, dat dat voor veel verdriet zorgt.
Maakbaarheid heeft grenzen.quote:Op zondag 31 december 2017 18:07 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar dat laatste stukje. Behoorlijk eng ook als je dat soort types treft bij het daten, zeker als je daar te laat achter komt en je ineens met een kind zit. Ik heb er ook zo een gedate maar kwam er gelukkig op tijd achter hoezeer zij kinderen wilde (terwijl ik ze niet wil). Ik zie het hier op FOK ook bij sommige vrouwen overigens, desperate om iemand te vinden om een kind mee te krijgen terwijl ze zelf wat issues hebben en juist daardoor die juiste man niet vinden. Sommige erkennen dat gelukkig (zie de post van andro), een deel echter niet.
Wat me hier nu vooral in dit topic opvalt is dat er enorm veel geboehoe instaat van diverse posters en soms zelfs de grootste bullshit (sadcopter o.a.). Dit door zowel vrouwen die klagen over dat mannen kortzichtige botte klootzakken zijn die alleen seks willen en door mannen die juist aangeven dat vrouwen kortzichtig zijn en hun onterecht geen blik waardig gunnen. Eerlijk gezegd is dit nogal vermoeiend. Kijk eerst eens naar jezelf en jouw levenshouding! Daar kun je zelf invloed op uitoefenen en heeft zoveel meer effect en resultaat dan dat gejank steeds...
Ik denk dat veel mannen in de knoop zitten met een maagd willen maar ook de geneugten van de moderne tijd willen. En het principe van: ik mag het wel maar de vrouw niet. En: de vrouw is een object zonder eigen wil of intelligentie.quote:Op zondag 31 december 2017 19:01 schreef Sadcopter het volgende:
Nogiets. Mannen zijn zelf ook sletten. Als een man dezelfde macht zou hebben als een vrouw. Dan zouden mannen halve steden platneuken. Das gewoon waar en dat durf ik toe te geven. De realiteit however. Is dat vrouwen de macht hebben.
Denk je nou werkelijk dat wanneer je als vrouw, elke dag aandacht krijgt van mannen. Overal. En daar zitten vast knapperds tussen die je typ zijn. Dat je daar je hele tiener twintiger en dertiger veertiger-jaren niets mee doet. En dan op je 35e naar zeggen maar "4-5" bedpartners hebt gehad? Dat is een belediging voor je intelligentie wanneer je die onzin van vrouwen pikt/gelooft.
Vrouwen kunnen net zo goed met diezelfde glimlach op hun smoel zeggen dat je een domme sukkel of kankerlijer bent. Omdat je ze toch wel gelooft.
Wat? Welke klap van de molen heb jij gehad?quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen in de knoop zitten met een maagd willen maar ook de geneugten van de moderne tijd willen. En het principe van: ik mag het wel maar de vrouw niet. En: de vrouw is een object zonder eigen wil of intelligentie.
Ik lees wederom enkel bullshit. Wat heeft Zweden en hun integratiebeleid (al dan niet falend) te maken met het feit dat hetgeen vrouwen het meest onaantrekkelijk in een man vinden het feit is dat hij alleen maar klaagt (over vrouwen) en nooit de fout bij zichzelf zoekt?quote:Op zondag 31 december 2017 18:56 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Maakbaarheid heeft grenzen.
Ik las zojuist in het nws topic over de feministische heilstaat Zweden. En hoe Zwedenaren denken over het achterlijke import wat zij invoeren vanuit Eritrea Affghanisten ed. En ondanks de problemen die deze immigranten veroorzaken. Blijven zij dat valse politiek correcte geluid uitdragen. Want anders ben je racist xenofoob.. Hetzelfde als hier. Ondanks dat je beseft dat vrouwen het heel makkelijk hebben mbt partnerkeuze en krijgen van sex. Blijven blauwe-pil mannen de valse mantra van 'vrouwem zijn heus niet zo slettig' uitdragen en dat fel verdedigen. Zo eng.
Oh doe wat met je mentaliteit want zo kom je inderdaad nooit aan een vrouw. En nee, ook vrouwen zien het single zijn niet als een positief iets, vooral niet als ze de dertig naderen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Het is een (jonge)man, geen vrouwmens. Vrouwen hebben het uiteraard leuker en gezelliger in het leven als ze zogenaamd alleen zijn. Natuurlijk zullen vrouwen over het algemeen positiever single in t leven staan, dan veel single mannen. Het is een soort vrouwen-voorrecht.
Inderdaad als je geen staatslot koopt zul je gegarandeerd nooit de hoofdprijs winnen. Dat is de retoriek die je geeft.quote:Op zondag 31 december 2017 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Er is een ding dat ik wel weet, dat gejank van jou gaat zeker niet tot iets leiden.
Wanneer hebben vrouwen ooit iets gegeven om de innerlijkheid van een man. Ik kijk om mij heen en zie de ene mafketel met een goed uiterlijk na de ander. En de vrouw ernaast past zich wel aan zijn onhebbelijkheden aan. Doe niet alsof de persoon zo belangrijk is voor vrouwen. Das onzin. Vrouwen zijn heel flexibel daarin naar mijn observatie.quote:Op zondag 31 december 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh doe wat met je mentaliteit want zo kom je inderdaad nooit aan een vrouw. En nee, ook vrouwen zien het single zijn niet als een positief iets, vooral niet als ze de dertig naderen.
Waarom zou jij niemand kunnen vinden in NL?quote:Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Inderdaad als je geen staatslot koopt zul je gegarandeerd nooit de hoofdprijs winnen. Dat is de retoriek die je geeft.
Het is pijnlijk wanneer mensen zeggen dat er heus wel iemand is ergens die je leuk vindt mischien niet in Nederland maar 'ergens'. Dan weet je toch hoe je ervoor staat.
Om dan te doen dat zo'n persoon met een betere houding toch nog "kans" maakt. Je kunt diepersoon ook wel een fysieke klap geven. Dat is het zelfde.
Wijs mij de juiste weg en fok heeft een negatieveling minder. Waar moet ik haar vinden?quote:Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom zou jij niemand kunnen vinden in NL?
Geen idee, maar ik neem aan dat je een gewone jongeman bent met normale manieren? Dan moet het zo moeilijk nog niet zijn. Ga je nooit uit? Op werk? Op school? Op vakantie?quote:Op zondag 31 december 2017 20:45 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wijs mij de juiste weg en fok heeft een negatieveling minder. Waar moet ik haar vinden?
Het kan wel in zekere mate een behoefte invullen.quote:Op zondag 31 december 2017 17:18 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Jij verstaat onder seks hebben, jezelf bevredigen met je tarzan?
Ik niet iig.....
Juist. Want als het om knap zijn gaat dan was ik nooit een alpha geweest / geworden.quote:Op zondag 31 december 2017 17:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nooit gehoord dat de alpha's aantrekkelijk(knap) zijn. Volgens mij gaat het dan om andere eigenschappen en dat wordt hier ook gezegd.
Uiterlijk telt zeker. Als je mooi bent zal dat absoluut helpen en kun je mogelijk ook meer kansen geven op een mooie vrouw. Niettemin zie ik ook lelijke mannen met een mooie vrouw. Dat hebben ze niet met hun uiterlijk gedaan. Maar de hele houding en gedrag krijgt het toch wel voor elkaar. Het puur aan de te kritische vrouwen wijten en je uiterlijk is makkelijk slachtoffergedrag. Je ontwijkt steeds je eigen aandeel in dit alles in waarom je blijkbaar niet aantrekkelijk bent.quote:Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hebben ze blauwe pillen verstopt in je oliebollen afgelopen week? Bij mischien ga je al walgelijk draaien. Je gaat voorbij aan t feit dat het uiterlijk van mannen net zo goed telt voor vrouwen. En heb je de looks niet (en dat is al gauw), dan gaat gedrag daar niets aan veranderen. Vrouwen steken zowat driekwart van hun leven aan uiterlijk en makeup. Ga je werkelijk vrouwenretoriek geloven dat ze het uiterlijk van een man opeens ondegeschikt vinden?
Rondneuken kunnen ze prima inderdaad. Al geldt ook dat voor de minder mooie vrouwen tot meer standaard vrouwen, dat de mogelijkheden dan beperkt zijn tot geile zatlappen in de kroeg of wanhopige gasten. Kun je je enigzins voorstellen dat ze daar voor passen?quote:Vrouwen hebben het makkelijk en nemen het er ook van. Zeker als ze jong en redelijk aantrekkelijk zijn. Al mijn vrouwelijke collegas waarmee ik het vaak over sex en relaties heb. Geven dit toe.
Vrouwen hoeven nooit lang zonder te zitten. Als zij op zoek zijn naar een relatie, daten neuken zij ondertussen genoegzaam rond.
Maar het is zeker ook niet iemand anders zijn schuld. Het probleem is dat een hoop lui hier constant lopen te klagen over hoe stom vrouwen wel niet zijn als oorzaak van gebrek aan succes. Als alles altijd maar de schuld van anderen is dan is er ook geen enkele incentive om naar je eigen aandeel in het probleem te kijken.quote:Op zondag 31 december 2017 18:50 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Jammer dat in deze discussie altijd een toontje bijft overheersen dat je alles 100% in de hand hebt. Je uiterlijk is grotendeels bij de geboorte bepaalt en ook gedrag is vaak een gevolg van ervaringen. Het is niet automatisch iemands ‘schuld’ als je buiten de boot valt.
Madonna - hoer complex. Mishu, wat loop jij ver achter. dat was in mijn jeugd al achterhaald.quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen in de knoop zitten met een maagd willen maar ook de geneugten van de moderne tijd willen. En het principe van: ik mag het wel maar de vrouw niet. En: de vrouw is een object zonder eigen wil of intelligentie.
Ik zeg (om te beginnen) dat er niet een dekseltje is maar wel honderden dekseltjes die op een potje passen. En er ook héél véél passende dekseltjes in jouw stad of regio, buiten jouw eigen regio, in het buitenland, en in het verre buitenland te vinden zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Het is pijnlijk wanneer mensen zeggen dat er heus wel iemand is ergens die jou leuk vindt mischien niet in Nederland maar 'ergens'. Dan weet je toch hoe je ervoor staat.
Om dan te doen dat zo'n persoon met een betere houding toch nog "kans" maakt. Je kunt diepersoon ook wel een fysieke klap geven. Dat is het zelfde.
Sadcopter, je hebt mijn sympathie, maar je hebt geen gelijk met te stellen dat je door een betere houding niet meer kansen maakt.quote:Op zondag 31 december 2017 20:41 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Inderdaad als je geen staatslot koopt zul je gegarandeerd nooit de hoofdprijs winnen. Dat is de retoriek die je geeft.
Het is pijnlijk wanneer mensen zeggen dat er heus wel iemand is ergens die jou leuk vindt mischien niet in Nederland maar 'ergens'. Dan weet je toch hoe je ervoor staat.
Klinkt truttig maar ze heeft wel gelijk. Normale manieren, fatsoen, gangbare normen en waarden, ook doelstellingen in je leven tellen zwaar mee. En zwaarder naarmate men ouder wordt en iets serieus / echte relatie zoekt.quote:Op zondag 31 december 2017 20:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik neem aan dat je een gewone jongeman bent met normale manieren? Dan moet het zo moeilijk nog niet zijn. Ga je nooit uit? Op werk? Op school? Op vakantie?
Denk dat je je daar nogal in vergist. De jeugd s aan het verpreutsen.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:28 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Madonna - hoer complex. Mishu, wat loop jij ver achter. dat was in mijn jeud al achterhaald.
Klinkt meer als senieliseren.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef LeesFoknl het volgende:
Gek he, hoe ouder ik word hoe minder preuts.
Of is dat seniel-iseren?
Schaam mij er bv. helemaal niet voor om bij bezoek gewoon in mijn luier te blijven zitten.
quote:
Je doet alsof vrouwen niet van sex houden. Waar haal je dat idee vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2018 09:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiterlijk telt zeker. Als je mooi bent zal dat absoluut helpen en kun je mogelijk ook meer kansen geven op een mooie vrouw. Niettemin zie ik ook lelijke mannen met een mooie vrouw. Dat hebben ze niet met hun uiterlijk gedaan. Maar de hele houding en gedrag krijgt het toch wel voor elkaar. Het puur aan de te kritische vrouwen wijten en je uiterlijk is makkelijk slachtoffergedrag. Je ontwijkt steeds je eigen aandeel in dit alles in waarom je blijkbaar niet aantrekkelijk bent.
Los daarvan. Als je zo'n lelijke man bent waarom zoek je dan niet iets met een lelijke vrouw? Die kunnen ook heel lief zijn. En als je vind dat men niet zo over uiterlijk zou moeten vallen dan zou je daar zelf ook geen probleem mee moeten hebben.
[..]
Rondneuken kunnen ze prima inderdaad. Al geldt ook dat voor de minder mooie vrouwen tot meer standaard vrouwen, dat de mogelijkheden dan beperkt zijn tot geile zatlappen in de kroeg of wanhopige gasten. Kun je je enigzins voorstellen dat ze daar voor passen?
Bovendien, ondanks dat ze die zo begeerde seks zo kunnen hebben. Het is wellicht toch niet hetgene dat ze gelukkig maakt.
Klopt. Dan telt uiterlijk veel minder mee, zelfs al is het een bloedmooi meisje.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:50 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Klinkt truttig maar ze heeft wel gelijk. Normale manieren, fatsoen, gangbare normen en waarden, ook doelstellingen in je leven tellen zwaar mee. En zwaarder naarmate men ouder wordt en iets serieus / echte relatie zoekt.
Ze houden best van seks. Maar lang niet altijd van liefdeloos met willekeurige geile gasten. Als dat wel zo was, dan waren die machtsverhoudingen ook heel anders geweest. En waar ik het idee vandaan haal? Gewoon van vriendinnen/dates die ik gehad heb of vrouwen die ik ken.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:42 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je doet alsof vrouwen niet van sex houden. Waar haal je dat idee vandaan?
Nouja als je zelf al niet gelooft in je eigen aantrekkingskracht en de mogelijkheden om die te verbeteren, waarom leg je dat dan wel aan vrouwen op? Dus ja dan zul je ook zelf met minder genoegen moeten nemen.quote:Dus je wilt dat ik mijn standaard/eisen voor aantrekkelijkheid naar benden bijstel, maar vrouwen hoeven dat niet? Dat is wat je zegt. Zelfs lelijke vrouwen willen mij niet. Want zij hebben en mogen wel een standaard hebben en eisen stellen. Als een meid mijn estetische tegenhangster is denkt ze, als ik hem makkelijk kan krijgen. Wellicht kan ik dan beter doen dus pas ik even. Dat is de stand van vrouwen tegenwoordig. Snap je hoe moeilijk het dan voor mij wordt?
Tja, als jij zelf niet zoveel te bieden hebt naar eigen zeggen. En je ook niet de intentie hebt er iets aan te doen, dan moet je ook niet verwachten een vriendin te krijgen die daar heel anders in is.quote:Stel je voor een lelijke griet met scheve tanden. Graatmager en ze ziet er uit als een mislukte vent. Of een meid met serieus wat overgewicht. En die past dan voor je alsof je een ziekte hebt. En dan hoor je van een of andere witte ridder op een forum, dat vrouwen niet met zatlappen uit de kroeg hoeven (omdat dat logisch is tuurlijk). Maar voor de vent ligt het aan zijn houding en hij moet zijn eisen maar naar beneden bijstellen. Dat is wrang.
Vrouwen doen vaak genoeg dingen verkeerd. Maar zoals ik al zeg. De "vrouw" bestaat niet. Er zijn vele soorten en maten.quote:Onbewust neem je het op voor vrouwen. Vrpuwen doen zogenaamd niets verkeerds. Waarom doe jij en vele andere mannen dit vraag ik mij dan af.
HAHAHAHAHUHUHUHUHUquote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef LeesFoknl het volgende:
Gek he, hoe ouder ik word hoe minder preuts.
Of is dat seniel-iseren?
Schaam mij er bv. helemaal niet voor om bij bezoek gewoon in mijn luier te blijven zitten.
Je comments zitten vol met vrouwen-retoriek en leugens. Ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:
Je kent het concept van oorzak en gevolg niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:24 schreef Stoney3K het volgende:
Samenvatting: Gefrustreerde incel wijt alle problemen met vrouwen aan iedereen behalve zichzelf, Calimero, boehoe.
Ja, de wereld is stuk en jij bent een heel zielig slachtoffer van de situatie. Al die vrouwen moeten maar veranderen en zich aan jouw voeten werpen, dat zal ze leren om van die hoge eisen te stellen.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je kent het concept van oorzak en gevolg niet?
Godverdomde aarshool waar zeg ik dat. Waar zeg ik dat vrpuwen zich aan mij moeten aanpassen. Ik stel alleen dat ik in een klote situatie zit. En stel dat het niet puur mijn eigen fout is. Jullie zeggen dat alles te wijten is aan enkelt de 'instelling' van jongemannen. Waar slaat dat op. Stel dat vrouwen mij zagen staan. Denk je dat ik vandaag zo zuur zou zijn dan?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:28 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, de wereld is stuk en jij bent een heel zielig slachtoffer van de situatie. Al die vrouwen moeten maar veranderen en zich aan jouw voeten werpen, dat zal ze leren om van die hoge eisen te stellen.
Is deels waar, maar .. wat kun je eraan doen? Wat heb je er aan om hier over na te denken? Om hier over te praten of (in dit forum) over te schrijven. Voor een keer is het een opluchting; je hart eens goed luchten. Maar meer ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Godverdomde aarshool waar zeg ik dat. Waar zeg ik dat vrpuwen zich aan mij moeten aanpassen. Ik stel alleen dat ik in een klote situatie zit. En stel dat het niet puur mijn eigen fout is. Jullie zeggen dat alles te wijten is aan enkelt de 'instelling' van jongemannen. Waar slaat dat op. Stel dat vrouwen mij zagen staan. Denk je dat ik vandaag zo zuur zou zijn dan?
De maaschappij gaat overigens ook stukje bij beetje schever. Je merkt het aan alles. Met als oorzaak vooral het feminisme en wat ze noemen de linkse policor. Je ziet het op tv je merkt het via de media. Je merkt het op school. Zelfs aan de universiteiten en hun beleid.
Neem eens een kijkje op het Viva forum.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Godverdomde aarshool waar zeg ik dat. Waar zeg ik dat vrpuwen zich aan mij moeten aanpassen. Ik stel alleen dat ik in een klote situatie zit. En stel dat het niet puur mijn eigen fout is. Jullie zeggen dat alles te wijten is aan enkelt de 'instelling' van jongemannen. Waar slaat dat op. Stel dat vrouwen mij zagen staan. Denk je dat ik vandaag zo zuur zou zijn dan?
De maaschappij gaat overigens ook stukje bij beetje schever. Je merkt het aan alles. Met als oorzaak vooral het feminisme en wat ze noemen de linkse policor. Je ziet het op tv je merkt het via de media. Je merkt het op school. Zelfs aan de universiteiten en hun beleid.
Niet jij maar je kan bij het kopje relatie kijken. Daar lees je verhalen van vrouwen die ook graag een relatie willen maar waarbij het ook niet lukt.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:54 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat is daar dan potjecreme? En waar moet ik dan op dat forum kijken?
Sadcopter, dit is ondertussen zo bekend, en ook de gevolgen ervan. Dagelijks lees en hoor je ervan. Ik denk dat je deels gelijk hebt, maar ook dat het inzicht hiervoor groeit, en de kentering niet meer lang zal duren. Want dat er grote fouten met zware gevolgen worden gemaakt is wel zeker. Maar alweer, los van dat je deels gelijk hebt, kun je er wat aan doen? En .... maakt jou dat dan gelukkiger, brengt jou dat dan dichter bij je doel?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Kan een man zich daar ook aanmelden en mee discussieren. Dus iemand als Sadcopter bijvoorbeeld. Misschien dat er nog iets moois ontstaat op die manier ....quote:Op maandag 1 januari 2018 19:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet jij maar je kan bij het kopje relatie kijken. Daar lees je verhalen van vrouwen die ook graag een relatie willen maar waarbij het ook niet lukt.
Graag ontopic blijven en zeker niet op de persoon spelen, bij voorbaat dank.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Oke die reactie mocht blijkbaar niet. Kan iemand me vertellen waarom?
Als iemand jarenlang zelf niks bereikt maar wel wil doen alsof hij goed advies heeft dan komen er soms bans voor die persoon. Maar als iemand hem meldt dat hij geen recht heeft om zo te praten dan wordt gewoon stil de post verwijderd?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:06 schreef STING het volgende:
[..]
Graag ontopic blijven en zeker niet op de persoon spelen, bij voorbaat dank.
Ja typ vooral nog meer, misschien krijg je nog een award van een mod alleen omdat ik het oneens met je benquote:Op maandag 1 januari 2018 20:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Het topic wordt zo gesloten. Ik hoop dat er een nieuw deel wordt geopend. Heel interessante materie die veel mensen beslist aanspreekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |