quote:Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.
Maar dat is helemaal niet zo.
Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.
Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.
En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben.
Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..quote:Fascination post 298 vorg deel:
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
Wel meer potentie dan de gemiddelde man op straat hoor. Niets scheefs in zijn gezicht, mannelijke neus en kin, etc.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Calvin Harris, ja? Vind 'm qua uiterlijk eerst echt niet knapper dan de gemiddelde man op straat of zo.
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en zijn afbeeldingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:44 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
1 Fokker zegt en het is direct vrouwen in het algemeen lol. Nou kende ik die gozer niet dus ik Googlede op hem en afbeeldingen.
Die gozer is gewoon knap. Lang, gespierd en symmetrisch gezicht.
Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:35 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat vind ik wel telling voor de kieskeurigheid van vrouwen tegenwoordig. Then again, weet ik echt niet wat vrouwen mooi of aantrekkelijk vinden. Maar als zo'n kerel al gemiddeld wordt bevonden..
Niet alles op fok als feit aannemen. Op straat zijn de meeste mannen en vrouwen lelijker dan die gozer. Jij moet niet zo vaak op fok hangen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Lees dan even de laatste 20 berichtjes uit het vorige deel (LOL).
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek. Sex of een relatie wordt het dan niet. Gewoon keihard. Ook niet met genoeg "zelfvertrouwen".quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:47 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Jouw verlangen naar goedkeuring en onzekerheid is onaantrekkelijk.
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek.
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:00 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
Uiterlijk boeit mij persoonlijk niet. Zelfvertrouwen, dominante uitstraling, dat soort meuk is interessanter.
Dating appsDude. Begeef je daar niet.
Ik heb het over houding.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
'Dominante' uitstraling wordt door vrouwen weergegeven als sterke kaaklijn. Smaller gezicht met strenge ogen. Dat is precies wat vrouwen universeel al aantrekkelijk vinden. In dat geval ben je dan al een knappe en aantrekkelijke man. Assymetrische kenmerken in het gezicht worden nooit als 'dominant' ervaren.
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:58 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Zorgen dat je meer te bieden hebben dan je uiterlijk.
Ook een vaag concept waar ik niet zoveel mee kan. Want ik weet niet wat je precies bedoelt.quote:
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:18 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je daarmee aangeeft dat je ook niet precies weet wat in zo'n geval helpt.
Komop, uiterlijk is belangrijk. Er zijn minimale voorwaarden waar je aan moet voldoen. Een man tegenwoordig zelfs meer dan een vrouw. Daarboven helpen concepten als zelfzekerheid niet meer.
Je kunt zelfs nooit deze begeerlijke zelfvertrouwen opbouwen met betrekking sex en het andere geslacht. Omdat je nooit successen hebt waarmee je aan de slag kunt.
Aan de andere kant kun je redeneren dat voor vrouwen "zelfvertrouwen" synoniem is aan hot-male. Hotties zijn de mannelijke plaatjes waar vrouwen aan denken wanneer ze het woord 'zelfvertrouwen' uitbraken. Tegelijk sluiten ze dus ondergemiddelde en zelfs gemiddelde mannen direkt uit zonder dit te benoemen.
Ik vind dit een tricky semantisch spelletje wat vrouwen spelen. En wat ondoordacht door mannen is overgnomen als argument.
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:24 schreef Andromache het volgende:
De vrouwtjes hebben het allemaal gedaan, boehoehoe. Denk je dat ook maar iemand je met je houding wil? Stop met janken, ga naar de kapper, naar de sportschool en naar de kledingwinkel. En vergeet de psycholoog niet.
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet toch zelf wel wat een verschil is tussen een zoutzak en een interessant persoon? Dat laatste kan in alle vormen voorkomen. Je kan ook je eisen naar beneden stellen.
Alle vrouwen die enkel Ryan Gosling als sekspartner of liefdespartner willen zullen hun eisen naar beneden moeten bijstellen. Het is niet alsof ze recht hebben op een Ryan Gosling-type.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:44 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat is de clou. Ik denk dat je niet beseft hoeveel meer jongens zoals ik de eisen naar beneden moeten bijstellen. Voor wat betreft de aantrekkelijkheid van een potentiele vrouwelijke partner. Nooit van de engelse term hyoergamie gehoord?
Je komt niet helemaal 100 over.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:42 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geef als vrouw ook eens gewoon toe dat jullie net zo oppervlakkig, zoniet kieskeuriger zijn dan mannen. En dat uiterlijk toch de belangrijkste factor is voor partnerkeuze voor de sex of een relatie.
Hoeveel meer maakt een goede houding nog uit. Als je ondergemiddeld bent kwa uiterlijk. En dan heb ik het over het uiterlijk van een jongeman. Jonge vrouwen met ondergemiddelde looks, komen natuurlijk nogsteeds makkelijk aan de bak.
Nee hypergamie is een vrouwending. Vrouwen bepalen. Waar of niet. Zij hebben de macht. Zij zeggen ja of nee. Vrouwen zullen over het algemeen niet de mannelijke tegenhanger kwa uiterlijk daten. Omdat ze denken, ja wacht ff als ik jou zomaar kan krijgen kan ik vast beter krijgen als ik even wacht. Voor mannen geldt het omgekeerde. Tenzij je als man hoort bij de knapste 20% die het voor t uitkiezen hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:50 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Nee maar als ik ff snel de definitie op wiki naleest is dat volgens mij bij jou niet aan de orde. Denk eerder dat jij iemand 'out of your league' wilt.
Hoe kom je nu weer bij hypergamie? Hypergamie heeft bar weinig met out of your league te maken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nee hypergamie is een vrouwending.
Ik ben kwa uiterlijk ondergemiddeld. Vrouwen gunnen mij over het algemeen niet meer dan een praatje. Dan is het duidelijk wat mijn positie is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle vrouwen die enkel Ryan Gosling als sekspartner of liefdespartner willen zullen hun eisen naar beneden moeten bijstellen. Het is niet alsof ze recht hebben op een Ryan Gosling-type.
Zie niet in wat daar zo zielig aan is. Dat je van jezelf blijkbaar niet genoeg realiteitszin hebt en je dat in de weg staat?
Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
.........................
Ik begrijp dat de werkelijkheid lang niet zo zwart-wit is. Maar het zijn ongeschreven regels waar je wel vanuit kunt gaan. En vooral mannen met een ondergemiddeld uiterlijk merken de nadelen hiervan. Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.
Overgens bouw je zelfzekerheid op door middel van successen. Als je deze maar bar weinig hebt. Is het eigenlijk een belediging. Wanneer mensen maar blijven drammen dat je aan je zogenaamde zelfvertrouwen moet werken.
Als ze krijgen wat ze willen zijn ze toch niet irreëel? En zo niet, dan is er ook geen sprake van 'ermee weg komen'.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:09 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ben kwa uiterlijk ondergemiddeld. Vrouwen gunnen mij over het algemeen niet meer dan een praatje. Dan is het duidelijk wat mijn positie is.
Vrouwen zijn voornamelijk degenen met een irreële realiteitszin. Gemiddeld of gelijk aan, is voor vrouwen niet meer goed genoeg. Alleen zij komen ermee weg binnen dit datinggebeuren. Hun marktwaarde als ik het zo mag noemen, ligt gewoon veel hoger. Daar ben ik heel reëel in.
Het feit dat je datingapps als de "keiharde werkelijkheid" ziet is al tekenend voor hoe verwrongen je beeld is. Als je de werkelijkheid wilt zien kun je beter een middagje gaan rondlopen in de IKEA. Zie de stellen die voorbij komen en zie dat er mannen van mooi tot lelijk voorbij lopen. Ook lelijke kerels kunnen blijkbaar iets wat jou niet lukt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:54 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat zijn zulke dooddoeners in discussies. Uiterlijk is heel belangrijk ook voor vrouwen. Ik erken dat. Tot nu toe hebben de meesten het hier over gemiddelde mannen. Stel dat je als jongeman een ondergmiddeld uiterlijk hebt. Hoe significant meer gaan rekbare begrippen als zelfzekerheid je dan helpen. Dating-apps geven al de keiharde werkelijkheid weer. Zeer zeker ook voor wat betreft de standaard waar vrouwen voor gaan. Daarbuiten krijg je niet meer dan een leuk gesprek. Sex of een relatie wordt het dan niet. Gewoon keihard. Ook niet met genoeg "zelfvertrouwen".
Zelfvertrouwen werkt alleen vanaf een gemiddeld uiterlijk.
Wat is dat iets volgens jou. En beschrijf eens de vrouwen die ernaast liepen kwa aantrekkelijkheid. En wat is 'aantrekkelijk genoeg' en voor welke categorie?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het feit dat je datingapps als de "keiharde werkelijkheid" ziet is al tekenend voor hoe verwrongen je beeld is. Als je de werkelijkheid wilt zien kun je beter een middagje gaan rondlopen in de IKEA. Zie de stellen die voorbij komen en zie dat er mannen van mooi tot lelijk voorbij lopen. Ook lelijke kerels kunnen blijkbaar iets wat jou niet lukt.
En niemand ontkent dat je het met een minder uiterlijk minder gemakkelijk hebt. Maar vrouwen met een minder uiterlijk hebben het ook echt niet zo eenvoudig als in jouw idee van de werkelijkheid. Ik heb ook wel eens gedate met wat dikkere vrouwen (zelf heb ik daar niet zo'n probleem mee) en die zijn vaak heel blij als er eens een normale vent reageert.
Jouw grootste probleem is echt dat slachtoffergedrag. Dat het allemaal zo oneerlijk is en jij machteloos bent. Dat is heel makkelijk op korte termijn maar funest op lange termijn. Een beter liefdesleven begint bij jezelf en niet bij vrouwen of bij de maatschappij. Alleen als je bereid bent te kijken naar waar het fout gaat en wat er beter kan, dan kun je ook aantrekkelijk genoeg zijn.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:55 schreef Andromache het volgende:
IKEA-coachingsessie met Sadcopter, wie??
Nee dankje, ben geen fan van Zweedse balletjes, zweedse dames daar in tegen😱😍quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:55 schreef Andromache het volgende:
IKEA-coachingsessie met Sadcopter, wie??
Het moet ook je type zijn. Dat betekent dus niet dat die jongens lelijk waren in haar ogen, maar gewoon niet d’r type.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat is dat iets volgens jou. En beschrijf eens de vrouwen die ernaast liepen kwa aantrekkelijkheid. En wat is 'aantrekkelijk genoeg' en voor welke categorie?
Ik heb laatst nog met een vrouw megekeken op haar relatieplanet.nl profiel. Dus ik zie de ene na de andere jongen voorbijkomen waarvan ik denk 'wat is daar mis mee' (ook heel veel waarbij ik denk, nee doe maar niet inderdaad je zoekt iets leuks). Wil ze niet. Ze wilt niet reageren op profielen en ze reageert niet op enkele reacties. Ik zal haar uiterlijk niet beschrijven. Maar de jongens waren veel knapper dan zij is als vrouw.
Waar laat dit mij als ondergemiddeld uitziende man?
Realiteitszin.
Mensen met weinig zelfvertrouwen of wanneer ze veel te arrogant/kieskeurig zijn, merken de nadelen van. Zowel man als vrouw.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de werkelijkheid lang niet zo zwart-wit is. Maar het zijn ongeschreven regels waar je wel vanuit kunt gaan. En vooral mannen met een ondergemiddeld uiterlijk merken de nadelen hiervan. Een of andere houding of zelfverzekerdheid gaat niet significant veel meer helpen.
Overgens bouw je zelfzekerheid op door middel van successen. Als je deze maar bar weinig hebt. Is het eigenlijk een belediging. Wanneer mensen maar blijven drammen dat je aan je zogenaamde zelfvertrouwen moet werken.
"Aantrekkelijk genoeg" dat is wanneer je de vrouwen van jouw eigen categorie wel kunt bekoren. Het zou immers zomaar kunnen dat jouw houding gewoon geen aantrekkingskracht uitoefent. En met die negatieve kijk op het leven die je hebt kan ik me daar wel wat bij voorstellen. En mogelijk maak je ook allerlei fouten waar je maar niet van leert.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat is dat iets volgens jou. En beschrijf eens de vrouwen die ernaast liepen kwa aantrekkelijkheid. En wat is 'aantrekkelijk genoeg' en voor welke categorie?
Ik heb laatst nog met een vrouw megekeken op haar relatieplanet.nl profiel. Dus ik zie de ene na de andere jongen voorbijkomen waarvan ik denk 'wat is daar mis mee' (ook heel veel waarbij ik denk, nee doe maar niet inderdaad je zoekt iets leuks). Wil ze niet. Ze wilt niet reageren op profielen en ze reageert niet op enkele reacties. Ik zal haar uiterlijk niet beschrijven. Maar de jongens waren veel knapper dan zij is als vrouw.
Realiteitszin.
Als vrouwen alles voor mij zouden betalen elke keer. Dan zou ik het ook niet leuk vinden als ze er plots over gingen klagen. Zoveel negatieve energie dan ineens. Bah.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik zou onmiddellijk het daten afkappen als iemand er zulk gezeik op zo na houden. Ga je leven inrichten, gelukkig worden, verlies die hyperfocus op hoe benadeeld je bent zodat je ruimte hebt voor een leuke relatie.
Ik vind het zo onaantrekkelijk als mensen zo in het leven staan. Ben een keer met zo iemand op date geweest (hij deed zich anders voor, maar in het echt kan je dit gelukkig maar moeilijk verbloemen). Echt bah. Ging ook tegen me klagen hoe duur daten was enzo en dat ie er "nooit iets voor terug kreeg"
Waarschijnlijk schieten die mannen met hagel! Vrouwen worden belaagd (als in, veel reacties) op welke datingsite dan ook.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Realiteitszin.
Precies. Is gewoon een misselijkmakende instelling.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als vrouwen alles voor mij zouden betalen elke keer. Dan zou ik het ook niet leuk vinden als ze er plots over gingen klagen. Zoveel negatieve energie dan ineens. Bah.
Ik ook! Opeens begon hij te vertellen over hoe weinig succes hij had, welke wanhopige dingen hij probeerde en hij vaak het deksel op de neus kreeg.(tijdens uitgaan op de man af vragen of ze willen kussen met hem voor de fun...)quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik zou onmiddellijk het daten afkappen als iemand er zulk gezeik op zo na houden. Ga je leven inrichten, gelukkig worden, verlies die hyperfocus op hoe benadeeld je bent zodat je ruimte hebt voor een leuke relatie.
Ik vind het zo onaantrekkelijk als mensen zo in het leven staan. Ben een keer met zo iemand op date geweest (hij deed zich anders voor, maar in het echt kan je dit gelukkig maar moeilijk verbloemen). Echt bah. Ging ook tegen me klagen hoe duur daten was enzo en dat ie er "nooit iets voor terug kreeg"
Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef Andromache het volgende:
Sadcopter, JIJ bent hier degene die irreëel is. Ik ben smoorverliefd geweest op tamelijk lelijke mannen, ondergemiddeld op de mooiboy-schaal.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:26 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Ik ook! Opeens begon hij te vertellen over hoe weinig succes hij had, welke wanhopige dingen hij probeerde en hij vaak het deksel op de neus kreeg.(tijdens uitgaan op de man af vragen of ze willen kussen met hem voor de fun...)
Dan begon hij ieder meisje die zijn vriend wou daten te keuren. "Neen die heeft echt geen mooi lichaam (ze had misschien zelfde bouw als hem, hij was ook niet de slankste), neen ik hou niet van mensen uit die sector, wat een clichéfoto, wat een stomme nietszeggende tekst, ik hou niet van mensen die zeggen dat ze van reizen houden, ik hou ook niet van mensen die naar de fitness gaan"
Like...
Mooie jongens zijn per definitie aantrekkelijk. Maar de gemiddelde jongens die voorbijkwamen waren kennelijk niet mooi genoeg voor haar. Zij heeft zelf redelijk wat overgewicht. Dit geeft ook de stand van zaken weer tegenwoordig. Blij word ik er zelf niet van.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het moet ook je type zijn. Dat betekent dus niet dat die jongens lelijk waren in haar ogen, maar gewoon niet d’r type.
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik meld het toch maar even.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:14 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Precies. Is gewoon een misselijkmakende instelling.
Die van mij nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:33 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik meld het toch maar even.
Mannen met uiterlijk van een 6 kunnen een 8 of 9 scoren mits geld/aanzien. Dit kunnen vrouwen natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:06 schreef Samzz het volgende:
Is het niet ook het puntje dat mannen die qua uiterlijk een 6'je zijn toch ook perse de 8 of 9 willen scoren als vriendin?
Denk dat t toch daar mis gaat.
Ik zou nooit een 8 of 9 kunnen krijgen, dus naar die mannen 'zoek' ik niet. Hoewel ik uiterlijk (niet enkel dat wat moeder natuur gegeven heeft, maar hygiene, kledingstijl e.d.) belangrijk vind, vind ik innerlijk toch net zo veel, zo niet meer gewicht in de schaal leggen.
In het vorige topic kun je lezen dat een aantal vrouwen ene fotomodel knap maar niet aantrekkelijk vonden. Juist. Als ik alleen zo knap zou zijn maar niet aantrekkelijk bevonden. Joh dan zou ik stralen van zelfvertrouwen. Oftewel wat is dan lelijk volgens jou. Je mag ook per dm fotos van je exen sturen. Ben daar dan wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit.
Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik op lelijke mannen val.
En eigenlijk nooit op datingsites kom.
Ik kom mensen tegen in het echte leven. En die geven mij een bepaald gevoel. Daar kan ik meer mee.
En in dit topic kun je lezen hoeveel vrouwen vallen op de een na de ander lelijke man, dus niet zo raar dat ze niet van fotomodellen houden als lelijkerds hun type zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:40 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
In het vorige topic kun je lezen dat een aantal vrouwen ene fotomodel knap maar niet aantrekkelijk vonden. Juist. Als ik alleen zo knap zou zijn maar niet aantrekkelijk bevonden. Joh dan zou ik stralen van zelfvertrouwen. Oftewel wat is dan lelijk volgens jou. Je mag ook per dm fotos van je exen sturen. Ben daar dan wel benieuwd naar.
Het woord compensatie is echt erg, net zoals: marktwaarde. Karma; dat het neoliberalisme ook uitstraalt naar het taalgebruik, en dus denken betreft in dit geval liefde.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:33 schreef wiskundenoob het volgende:
Alleen dat betekent niet dat uiterlijk een allesbepalende factor is in het daten. Het is een belangrijke initiële aantrekkingskracht die je kan compenseren met andere dingen.
Zou je zelf iets willen met een vrouw met een dergelijke instelling?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:33 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. Ik meld het toch maar even.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:37 schreef 20100 het volgende:
[..]
Mannen met uiterlijk van een 6 kunnen een 8 of 9 scoren mits geld/aanzien. Dit kunnen vrouwen natuurlijk niet
Geldt dit voor jou bij zowel one night stands en zogenaamde friends with benefits alsmede een langere relatie. Of maakt een kutkarakter in de eerste twee gevallen dan niet zoveel uit ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:45 schreef blondetrien het volgende:
Veel vrouwen zijn op zoek naar een emotionele klik (zeg ik als vrouw uit de single 30+ vrouwenwereld).
Je kan dus heel knap zijn, maar als daar plat gezegd een kutkarakter bij komt is het gewoon niet zo veel waard qua investering voor een emotioneel volwassen vrouw.
Ach Sadcopter is waarschijnlijk al te ver heen om hier nog geholpen te kunnen worden. Het lijkt me eerder belangrijk dat hij geen andere jonge onzekere mannen hier meetrekt in zijn moeras van negativiteit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Hoe dan ook. Minder mooie mannen die geen succes bij de vrouwen hebben kan je niet overtuigen dat het niet perse aan 't uiterlijk ligt, totdat ze 't zelf ooit ervaren hebben..
Vrouwen zijn op zoek naar... dat wil zeggen dat ze zo iemand zoeken om mee oud te worden en een gezin mee te stichten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geldt dit voor jou bij zowel one night stands en zogenaamde friends with benefits alsmede een langere relatie. Of maakt een kutkarakter in de eerste twee gevallen dan niet zoveel uit ?
Ik doe geen one night stands. Ken in mijn vriendinnengroep geen enkele vrouw die graag in bed ligt met een man met een kutkarakter, dat leidt namelijk tot egoïstische kutseks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Geldt dit voor jou bij zowel one night stands en zogenaamde friends with benefits alsmede een langere relatie. Of maakt een kutkarakter in de eerste twee gevallen dan niet zoveel uit ?
De praktijk is niet super zwart-wit zoals ik schets. Ik merk alleen dat het voor iemand zoals mij, toch wel verdomd moeilijker wordt. Vrouwen hebben in ieder geval de bovenhand binnen dit datinggebeuren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Hoe dan ook. Minder mooie mannen die geen succes bij de vrouwen hebben kan je niet overtuigen dat het niet perse aan 't uiterlijk ligt, totdat ze 't zelf ooit ervaren hebben..
Dan moet het leuke seks zijn. Respect hebben voor elkaar. Een seksuele klik. En dat is ook niet automatisch bij enkel knappe mannen. Want die kunnen ook teleurstellend zijn in bed. Bepaalde zaken van hun karakter boeien mij dan minder. Volledig kutkarakter is nu ook niet erg sexy.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Je kunt ook te wanhopig zijn. Echt een afknapper. Zeker als dat uitstraalt "ik kan geen mooie vrouw krijgen maar omdat ik wil neuken neem ik genoegen met jouw kuttekop". In andere woorden, die vrouw is voor jou niet veel beter dan een goedkope levende opblaaspop. Niet echt een compliment voor haar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:57 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Iedereen hoopt natuurlijk ook altijd iets aan te kunnen wijzen waar het mis gaat op relatiegebied, en dan is uiterlijk het makkelijkste te benoemen. Ik ben op mijn beste dag ontzettend gemiddeld qua uiterlijk, en vrouwen die mij beter kennen praten graag met me, maar ik mis iets waardoor nooit een vrouw op mij verliefd wordt, en dat kan snel heel frusturend worden als je niet oppast. Ik betrap mij erop dat ik ook heel snel denk van ‘was ik maar heel knap, dan boeit die persoonlijkheid ook niet veel meer...’
Wat is er eigenlijk zo lelijk aan je?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De praktijk is niet super zwart-wit zoals ik schets. Ik merk alleen dat het voor iemand zoals mij, toch wel verdomd moeilijker wordt. Vrouwen hebben in ieder geval de bovenhand binnen dit datinggebeuren.
Wat waren de verkoop- en kijkcijfers voor Fift Shades of Grey ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:59 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik doe geen one night stands. Ken in mijn vriendinnengroep geen enkele vrouw die graag in bed ligt met een man met een kutkarakter, dat leidt namelijk tot egoïstische kutseks.ONS vinden veel vrouwen prima, maar er moet toch wel een klik zijn.
Maar goed, er zijn altijd uitzonderingen die dat juist spannend vinden hè. Kan je kink zijn
Dat hoort bij vrouwen. Veel fantasie, maar het moet vooral niet echt worden. Want als het echt is, verliezen ze de controle over hun eigen lichaam en vruchtbaarheid. Daarom dromen vrouwen van onbereikbare brute filmsterren terwijl er een lelijke vent met een heerlijk karakter al 30 jaar naast ze op de bank zit. En ze zouden hem niet willen inruilen als dat kon.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat waren de verkoop- en kijkcijfers voor Fift Shades of Grey ?
De meerderheid aan vrouwen vinden verkrachtingsfantasieen met een knappe kerel in de hoofdrol, die houdt van egoistische kutsex zo heel erg verschrikkelijk n verfoeilijk!
Misschien is dat de reden dat je geen stijve kan krijgen. Je ziet vrouwen als iets laags.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De meerderheid aan vrouwen vinden verkrachtingsfantasieen met een knappe kerel in de hoofdrol, die houdt van egoistische kutsex zo heel erg verschrikkelijk n verfoeilijk!
Ik ga evanuit dat je de teleurstelling pas ervoer, nádat je vanwege zijn knappe uiterlijk bent meegegaan. En sex met hem hebt gehad. Hier weer. Uiterlijk is dus toch van doorslaggevend belang.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dan moet het leuke seks zijn. Respect hebben voor elkaar. Een seksuele klik. En dat is ook niet automatisch bij enkel knappe mannen. Want die kunnen ook teleurstellend zijn in bed. Bepaalde zaken van hun karakter boeien mij dan minder. Volledig kutkarakter is nu ook niet erg sexy.
Het wordt helaas ook een catch 22 waar je bijna niet meer uit ontsnapt, onzeker door nooit enige validatie te krijgen dat je ook als sexueel wezen wordt gezien, en doir die onzekerheid word je alleen maar onaantrekkelijker. Aan de mate van zelfverzekerheid die je uit jezelf zit halen zit gewoon een grens, zeker na jaren en jaren aan de zijlijn staanquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je kunt ook te wanhopig zijn. Echt een afknapper. Zeker als dat uitstraalt "ik kan geen mooie vrouw krijgen maar omdat ik wil neuken neem ik genoegen met jouw kuttekop". In andere woorden, die vrouw is voor jou niet veel beter dan een goedkope levende opblaaspop. Niet echt een compliment voor haar.
Het gaat beter als je uitstraalt "die mooie vrouwen doen me niet veel, is alleen maar uiterlijk. Ik val op de manier waarop je loopt/lacht/etc". Maar als je echt alleen op uiterlijk bent gefocust dan kun je dat niet faken, omdat je niet kunt zien hoe vrouwen op een andere manier aantrekkelijk kunnen zijn. Vermoedelijk weet je dat van jezelf ook niet.
Geen idee, houd me daar niet zo mee bezig eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Kut relaties werken verslavend. Heb je daar weleens over nagedacht?quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ga evanuit dat je de teleurstelling pas ervoer, nádat je vanwege zijn knappe uiterlijk bent meegegaan. En sex met hem hebt gehad. Hier weer. Uiterlijk is dus toch van doorslaggevend belang.
Overgens zie ik dat vrouwen over het algemeen heel erg flexibel zijn met de kutkarakter van hun vent. Zij pikken heel veel. Bij een volledige kutkarakter moet je het dus wel heel erg bont maken als vent. Zo erg dat zelfs de mannen je willen tekkelen of een klap verkopen.
Ondanks dat ze het volgens jou zoveel makkelijker hebben, is t toch vreemd dat er zoveel vrijgezel zijn en sommigen voor langere tijd...quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
De praktijk is niet super zwart-wit zoals ik schets. Ik merk alleen dat het voor iemand zoals mij, toch wel verdomd moeilijker wordt. Vrouwen hebben in ieder geval de bovenhand binnen dit datinggebeuren.
Dat zijn toxische relaties waar je naar refereert. Ik hoop niet dat je daar naar op zoek bent. Die zijn namelijk erg schadelijk en zeker niet de standaard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ga evanuit dat je de teleurstelling pas ervoer, nádat je vanwege zijn knappe uiterlijk bent meegegaan. En sex met hem hebt gehad. Hier weer. Uiterlijk is dus toch van doorslaggevend belang.
Overgens zie ik dat vrouwen over het algemeen heel erg flexibel zijn met de kutkarakter van hun vent. Zij pikken heel veel. Bij een volledige kutkarakter moet je het dus wel heel erg bont maken als vent. Zo erg dat zelfs de mannen je willen tekkelen of een klap verkopen.
Zeg dat eens meer tegen andere vrouwen, vriendinnen, die op datingsites zoeken en in real life.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:10 schreef M1stral het volgende:
Als je keer op keer geen vrouw weet te schaken zou ik toch eens bij mezelf ten rade gaan. Er zijn zoveel meer factoren dan uiterlijk alleen die een persoon aantrekkelijk maken.
Ik zeg expres aantrekkelijk, want ook knappe mensen kunnen dat niet zijn. Het gaat om het totaalpakket.
En daar schort het blijkbaar nogal aan bij je Sadcopter...
. Fifty shades heeft nieys te maken met verkrachting of egoïstische seks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw wel bij. Veel vrouwen doen dat echter niet. Het is voor mij een reflectie van hoe de maatschappij en datingwereld evoor staat. Hoe vrouwen er zelf in staan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondanks dat ze het volgens jou zoveel makkelijker hebben, is t toch vreemd dat er zoveel vrijgezel zijn en sommigen voor langere tijd...
. Meestal houding en de eerste indruk die je afbrengt. Als vrouwen ergens goed in zijn, is het uiterlijk van de man even laten voor wat het is en voor 't innerlijk willen gaan en die een kans geven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:21 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Zeg dat eens meer tegen andere vrouwen, vriendinnen, die op datingsites zoeken en in real life.
Keer op keer, klinkt alsof ik elke week wel een date weet te versieren. Maar waarbij het maar niet lukt. Ik krijg nieteens een kans joh. Als vrouwen mij niet interessant genoeg vinden voor een enkele date. Waar ligt dat dan aan. Mijn houding en zelfvertrouwen. Of toch het uiterlijk?
Ik stel mijn eisen totaal niet bij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw wel bij. Veel vrouwen doen dat echter niet. Het is voor mij een reflectie van hoe de maatschappij en datingwereld evoor staat. Hoe vrouwen er zelf in staan.
Uiterlijk+manier van flirten. Waardoor er dus seksuele spanning kan ontstaan. Als je niet kan flirten dan gaat het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Voordat ik mij inschreef als user. Las ik wat posts door en stuitte ik op een youtube-link. Daarin werd uiteengelegd dat uiterlijk wel degelijk belangrijk is voor vrouwen. Zoniet toch wel het belangrijkst. Vrouwen zouden doen aan voor-selectie. Wanneer de potentiele jongen knap genoeg is. Dan pas mag hij het met zijn intelligentie humor en hoffelijkheid proberen. Dat noemen vrouwen nu zelfvertrouwen. Wanneer een ondergemiddelde man met intelligentie hoffelijkheid en humor dit probeert. Ben je als vrouw natuurlijk dik veel minder gecharmeerd. En dat vind ik volkomen logisch. Maar vrouwen overal beweren dat alles maakbaar is en uiterlijk niet belangrijk. Dat voelt als een belediging elke keer wanneer ze dat beweren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
. Meestal houding en de eerste indruk die je afbrengt. Als vrouwen ergens goed in zijn, is het uiterlijk van de man even laten voor wat het is en voor 't innerlijk willen gaan en die een kans geven.
Mannen kunnen namelijk zoveel knapper worden als het innerlijk mooi is.
Je doet me trouwens qua instelling echt ontzettend denken aan die voorgenoemde negatieve date. Ook gehoord op die date: "Ik date nu soms zelfs met kortharige vrouwen, dat maakt me allemaal niets meer uit!"quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik stel mijn eisen voor wat betreft het uiterlijk van een vrouw wel bij. Veel vrouwen doen dat echter niet. Het is voor mij een reflectie van hoe de maatschappij en datingwereld evoor staat. Hoe vrouwen er zelf in staan.
Straks kennen jullie elkaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je doet me trouwens qua instelling echt ontzettend denken aan die voorgenoemde negatieve date. Ook gehoord op die date: "Ik date nu soms zelfs met kortharige vrouwen, dat maakt me allemaal niets meer uit!"![]()
![]()
![]()
Werk aan die instelling want je wordt er zelf niet gelukkiger van denk ik. En hoe gezonder de vrouw, hoe harder ze wegrent
Als je denkt dat zulke opmerkingen een goed idee zijn op een date ben je ook echt zo autistisch als een baksteen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Je doet me trouwens qua instelling echt ontzettend denken aan die voorgenoemde negatieve date. Ook gehoord op die date: "Ik date nu soms zelfs met kortharige vrouwen, dat maakt me allemaal niets meer uit!"![]()
![]()
![]()
Werk aan die instelling want je wordt er zelf niet gelukkiger van denk ik. En hoe gezonder de vrouw, hoe harder ze wegrent
Nou dat is het em ook. Waar het wringt. De meerderheid aan vrouwen zijn in hun bovenkamer al niet gezond. Het begint al met de make-up. En de daaruit voortvloeiende valse voorstellingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:36 schreef blondetrien het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omgquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:46 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Nou dat is het em ook he. Waar het wringt. De meerderheid aan vrouwen zijn in hun bovenkamer niet gezond. Het begint al met make-up en de daaruit voortvloeiende valse voorstellingen.
Die vent waar je het over hebt. Ik zie die houding halaas vaker. En het wordt meer gemeengoed. Je kunt het een slappe houding vinden inderdaad. Maar ik zie het als een teken van deze tijd.
Je denkt toch niet dat mannen als vrouwenhater worden geboren ofzo. Of als kind opgroeien om met kort-pittige kapsels te willen daten. Dat is gewoon niet logisch. Wat logisch is, is dat zulke negatieve sentimenten groeien. Je leert ze door ervaring en observatie. En dat is toch best verontrustend.
Vrouwen mogen ook welleens naar zichzelf kijken in dit gebeuren.
Ik ben geen MGTOW. Dat is een groep mannen dat geen relatie wilt aaangaan. Ever. Dit betekent niet, dat zij niet daten of geen sex hebben. Want dat hebben zij wel. Ik ben eerder wat ze noemen een "involuntairy celibate" ook wel Incel.quote:
Nou gezien je instelling zou ik anders denken dat het voluntary is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:51 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik ben geen MGTOW. Dat is een groep mannen dat geen relatie wilt aaangaan. Ever. Dit betekent niet, dat zij niet daten of geen sex hebben. Want hebben zij wel. Ik ben eerder wat ze noemen een "involuntairy celibate" ook wel Incel.
Zo werkt dit natuurlijk niet. Die drang naar sex, liefde en aanrakng kan ik niet wegtoveren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:49 schreef Subpoena het volgende:
Of je kan geen vrouwen meer daten. Geen complexe vraagstukken meer.
Dat zit tussen je oren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:15 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
[..]
Het wordt helaas ook een catch 22 waar je bijna niet meer uit ontsnapt, onzeker door nooit enige validatie te krijgen dat je ook als sexueel wezen wordt gezien, en doir die onzekerheid word je alleen maar onaantrekkelijker. Aan de mate van zelfverzekerheid die je uit jezelf zit halen zit gewoon een grens, zeker na jaren en jaren aan de zijlijn staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |