Nooit bij Bruce geweest zekerquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is zeker de moeite waard. Ben er nu vier keer geweest en het is met afstand de beste "ouwe" band op deze leeftijd. Nog zoveel energie, heel fijn.

Book Of Souls Tour ook weer gezien tijdje geelden, blijftquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Eindelijk live zien over een paar maanden

Omdat het zogenaamd leuk isquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:48 schreef ok01 het volgende:
Waarom lieten ze nou iemand door de intro heen praten

quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:48 schreef livelink het volgende:
Dat gelul over Level 42 is al net zo erg als Level 42 zelf.

Bruce is geen bandquote:

HAHAHAquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:49 schreef MielMonteur het volgende:
Bewaar dit lulverhaal voor A Gogo of verwerk een palmboom aub

quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:48 schreef livelink het volgende:
Dat gelul over Level 42 is al net zo erg als Level 42 zelf.

dat dan weer welquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:49 schreef Fred_B het volgende:
Deze is wel van een hoger niveau dan de vorige Level 42.

Nee ik heb leukere verhalen. Komt dan weer niet in de buurt van de palmboom van Miel, dat dan weer niet.quote:

Er komt maar weinig in de buurt van de palmboom.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik heb leukere verhalen. Komt dan weer niet in de buurt van de palmboom van Miel, dat dan weer niet.

Dat was een andere Hans toch?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Hans
Woont hij niet ergens in Thailand nu?

Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:52 schreef Mystikvm het volgende:
Moet wel altijd aan Annabel Nanninga denken nu![]()

FvD kan dit nummer wel gebruiken in de verkiezingen in 020quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:52 schreef Mystikvm het volgende:

Je kunt ook Anne Frank zingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:52 schreef Mystikvm het volgende:

Ik heb het idee dat ze de trein moet halen jaquote:

Er woonden 2 Hansen in Thailand. De Booij en Vermeulen. Die laatste is doodquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Even gezocht, het is wel deze Hans. Hij is een beetje wappie geworden.

Deze? Neh, one hit wonderquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk bandje dit
ooit nog wat van gehoord hierna?

quote:

Geen enkel probleem mee. Doe er nog maar 380 bijquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
Jezus deze is ook in vrije val, 380 plekken gedaald

quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Doe er nog maar 380 bij

Deze is leukquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dit 1 van de fijnste, eigenlijk![]()

Ik hou ook wel van Johns heerlijke gekrijsquote:

ach er moet nog wel een echt oud beatleliedje (pre-Help) in en volgens mij is dit zowat de hoogste want I Saw Her Standing There en I Wanna Hold Your Hand zijn al geweestquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Doe er nog maar 380 bij

Staat Love me do er nog in?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach er moet nog wel een echt oud beatleliedje (pre-Help) in en volgens mij is dit zowat de hoogste want I Saw Her Standing There en I Wanna Hold Your Hand zijn al geweest

neequote:

Mijn gedachte.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:59 schreef JaneDoe het volgende:
volgend uur living doll, helaas niet tijdens ekdoms draaibeurt

godverdekutquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:59 schreef JaneDoe het volgende:

Ach die act hebben we nou wel gehad, a 50 euro per seconde voor SRquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:59 schreef JaneDoe het volgende:

die was eruit, alles met love in de titel is eruit behalve AYNILquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Afgelopen nacht al geweest geloof ik

Queenquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:58 schreef peaceman het volgende:
1664 Galvanize The Chemical Brothers![]()
1663 Easy Lover Philip Bailey & Phil Collins![]()
1662 I'll Be Over You Toto![]()
1661 Living Doll Cliff Richard & The Young Ones![]()
1660 You Don't Fool Me Queen![]()
![]()
![]()
1659 La Isla Bonita Madonna![]()
1658 Shake It Off Taylor Swift
1657 In These Arms Bon Jovi![]()
1656 Unbeschreiblich Weiblich Nina Hagen![]()
1655 Original Sin INXS![]()
1654 I Sat By The Ocean Queens Of The Stone Age![]()
1653 Sunrise Norah Jones

dus er staat geen trouwliedjes meer in van onsquote:

jullie hadden er toch ook 1 van rem?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus er staat geen trouwliedjes meer in van ons

Ja maar die kent niemand...High Speed Trainquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jullie hadden er toch ook 1 van rem?

Bob Dylan - Most likely you'll go your way and I'll go mine staat er ook al niet in neequote:Op dinsdag 26 december 2017 11:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus er staat geen trouwliedjes meer in van ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |