Dan mag je wel bij mij.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pas als ik Claudia leuk begin te vinden zouden ze het overwegen
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pas als ik Claudia leuk begin te vinden zouden ze het overwegen
Ja, daar gaat het dan ook overquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Wel één die je woord voor woord kan meezingen.
Ik zit niet weg te rotten op de bank maar ik word er ook niet enthousiast van hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een leuk tekstje maar het glazuur is zojuist van mijn tanden af gevallen
Top of The World vind ik ook wel leukquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
(They Long To Be) Close To You is dan wel weer een alltime favoriet
Bijna alles van Queen iigquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:51 schreef cafca het volgende:
Hoeveel nummers met een zingende drummer staan er dit jaar in de lijst?
Best veel...quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:51 schreef cafca het volgende:
Eagles heeft toch ook een zingende drummer?quote:
Phil Collins staat er best wel wat in. Ook met Genesisquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:51 schreef cafca het volgende:
Dit. Voor zulke nummers zijn de top zoveels uitgevondenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:50 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is zo'n liedje waarvan ik blij ben dat ik hem precies 1 keer per jaar hoor!
ome philquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eagles heeft toch ook een zingende drummer?
bij de evergreen top 1000 kan ik dat zoete wel beter hebben merk ik, dan zit je daar meer inquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:52 schreef Bugno het volgende:
Gezeur om mierzoet en tandglazuur etc. Gewoon mooi dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |