Mssn dat Bianca de trilfunctie wel gebruikt en het daardoor niet kan lezen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:16 schreef MTheBassman het volgende:
Diegene die met Bianca wil 'flikvlooien', kap met sms'en en doe het dan
Ik ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:18 schreef MTheBassman het volgende:
Oke nu ga ik echt er vandoor. Tot morgen iedereen
quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:18 schreef MTheBassman het volgende:
Oke nu ga ik echt er vandoor. Tot morgen iedereen
China Crisis is geen "zooi".quote:
China Crisis is een Engelse pop/rockband in 1979 opgericht door Gary Daly (zang/toetsen) en Eddie Lundon (gitaar) in Kirkby, een plaats in de buurt van Liverpool.[3] Ze maakten muziek die op new "zooi" leek.quote:
Bianca niet gereageerd?quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had een appje gestuurd. Ik ben teleurgesteld
Nou ja, eigenlijk is het dodelijk saaiquote:Op dinsdag 26 december 2017 03:24 schreef cosmick het volgende:
Dit is best wel aardig. Maar al die nummers erna klonken hetzelfde.
Ja, ik ga ook, nog even fappen en dan pitten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Nee, sorry. Ik ga jullie ook verlaten denk ik. Nog even Netflixen, daarna pitten. ^^
IK WAS ER EN HET WAS GEZELLIG!
Yoyoyo.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik heb nada met Bruce Springsteen dus ik ga u een fijne nacht wensen. Vast wel tot morgen!
Slaap lekker Arniequote:Op dinsdag 26 december 2017 03:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik heb nada met Bruce Springsteen dus ik ga u een fijne nacht wensen. Vast wel tot morgen!
Helaas wel zijn enige notering in deze lijst.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:39 schreef cosmick het volgende:
Dit was natuurlijk niet z'n enige hit Cielke.
gesponsord door Amstel en Unox.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:47 schreef Ferdo het volgende:
Tien Hazessen in de lijst en ze zijn allemaal gestegen.
Komt door z'n kindertjes denk ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 03:47 schreef Ferdo het volgende:
Tien Hazessen in de lijst en ze zijn allemaal gestegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |