Dat is wel een grandioos nummer.quote:
hulde! Prachtig nummer!quote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben mede namens jou de verkettering van michael Prins hier tegengegaan
Ik heb nu ook wel het een en andere op aan biertjesquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en inmiddels de drank ook...hik
beste op Reflektor denk ik, of misschien It's Never Overquote:
Het enige mooie van Aerosmith is de dochter van de zangerquote:Op maandag 25 december 2017 23:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dream On is genot.
De rest van Aerosmith hoeft van mij niet.
Nog maar een keer dan...quote:Op maandag 25 december 2017 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het enige mooie van Aerosmith is de dochter van de zanger
De opbouw van Reflektor, het nummer, vind ik echt bizar goed. Dat vind ik niet snel van nummers, maar echt een driegangendiner vol genot.quote:Op maandag 25 december 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
beste op Reflektor denk ik, of misschien It's Never Over
Reflektor heeft wel veel filler.
Mee eens maar goed, hier had ook Blof kunnen staanquote:
Juist een aaneenschakeling van topnummers, zit geen zwak nummer op. Ja oke, Month of May.quote:Op maandag 25 december 2017 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Frappant. Paar aardige nummers, maar daar staan mij iets teveel fillers op.
Ik zie meerdere gezwollen delen. Niks mis mee ouwe reusquote:Op maandag 25 december 2017 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan...
[ afbeelding ]
die is ook wel top jaquote:Op maandag 25 december 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De opbouw van Reflektor, het nummer, vind ik echt bizar goed. Dat vind ik niet snel van nummers, maar echt een driegangendiner vol genot.
sorry meneer peaceman.quote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
jullie heb niet echt je best gedaan he?!
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 25 december 2017 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens maar goed, hier had ook Blof kunnen staan
Eensquote:Op maandag 25 december 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De opbouw van Reflektor, het nummer, vind ik echt bizar goed. Dat vind ik niet snel van nummers, maar echt een driegangendiner vol genot.
quote:Op maandag 25 december 2017 23:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
Reflektor is top, Here Comes the Night Time ook.
Ik vind Suburbs ook weinig zwakke momenten hebben, het is juist dat ik maar weinig echt briljante passages kan benoemen (de titeltrack, Half Light II en Sprawl II komen alleen in me op, misschien Empty Room nog)quote:Op maandag 25 december 2017 23:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Juist een aaneenschakeling van topnummers, zit geen zwak nummer op. Ja oke, Month of May.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |