Smakelijk hequote:Op maandag 25 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo nog effe lekker gourmetten
Niet gemaakt, ik bleek ook nog de boel voor de vijgenvulling ook te moeten pureren en mijn staafmixer is kapot. Ga er woensdag een halen. Dan zullen we het weten.quote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu je t zegt![]()
hoe is t trouwens met de kaneelbroodjes afgelopen?
heb je t nu over dit topic?quote:
Nee hoor, jullie zijn allemaal genotsusers.quote:Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je t nu over dit topic?
Nee, over zijn posthistorie.quote:Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je t nu over dit topic?
Matig gemanipuleerd door Radio 2.quote:Op maandag 25 december 2017 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beke vroeg dit plaatje voor een maandagavond
in verwachting verblijven wijquote:Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet gemaakt, ik bleek ook nog de boel voor de vijgenvulling ook te moeten pureren en mijn staafmixer is kapot. Ga er woensdag een halen. Dan zullen we het weten.
Wild Places alweer flink gezakt dusquote:Op maandag 25 december 2017 23:26 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo slapen...morgen rond 8:15 is het alweer nieuwjaar.
You're just a singer in a rock 'n roll band?quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch wel een leuk liedje al ben ik eigenlijk niet zo van de Moodies
Schandalig ja.quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wild Places alweer flink gezakt dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |