sun is shining gaat nog wel maar er is heel veel inwisselbare edm-gevoedde meuk. met dat walgelijke something just like this als schoolvoorbeeld, maar ook sunny days dat ik vandaag hoordequote:Op maandag 25 december 2017 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee zelfs dat vind ik vaak wel prima. Zo'n Axwell / Ingrosso kan ik bijv prima hebben terwijl de meesten hier dat geloof ik afschuwelijk vinden.
Doet edje goed jaquote:
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak hadquote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar wat toastjes eten denk ikMn dessert is wel gezakt inmiddels.
Neu. Niet super maar ook geen oortering.quote:
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijnaquote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak had
Dan maar kaasplankje zonder toastjes haha
Het is dat ik nu naar boven ben gegaan en alleen op de radio kan luisteren, maar er zaten weer pareltjes tussen bij die SMS-lijn hoor: ''Morgen lekker met Gerrie naar de TOP2000 luisteren!"'quote:
Ik zou de kaas nemen in plaats van het plankje.quote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak had
Dan maar kaasplankje zonder toastjes haha
quote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou de kaas nemen in plaats van het plankje.
Op een houtje bijten is zo 1980...
Sorryquote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef asco het volgende:
[..]
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijna
quote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef asco het volgende:
[..]
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijna
Ja de creativiteit is elk jaar weer ver te zoeken bij die sms'jesquote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat ik nu naar boven ben gegaan en alleen op de radio kan luisteren, maar er zaten weer pareltjes tussen bij die SMS-lijn hoor: ''Morgen lekker met Gerrie naar de TOP2000 luisteren!"'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |