Ik had een klein stukje caramel/zeezout cheesecake met fudge stukjes. Maar was maar 100 gram ofzoquote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik had een hele zware chocomousse, ligt nog steeds zwaar op de maag, maar zo bij de laatste break van de dag nog maar effe wat inslaan
Er komt vast wel een nummer langs waarvan ik spontaan moet van poepen.quote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar wat toastjes eten denk ikMn dessert is wel gezakt inmiddels.
Present. Ik denk dat Chris Rea de grootste kans maakt dit jaar. Ligt ook op apegapen en heeft ook n kerstklassiekerquote:Op maandag 25 december 2017 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde het topic al op gaan zoeken.
Ik zit nu op dezelfde plek, op de zelfde laptop. Is Scorpion er? Want dan ga ik bang worden.
Blof komt zo nog een keerquote:Op maandag 25 december 2017 23:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er komt vast wel een nummer langs waarvan ik spontaan moet van poepen.
Dat weet ik, maar ik kan het niet mooier maken.quote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik denk dat velen hier dit een tamelijk blasfemische uitspraak vinden.
wij hadden én een ijstaart én chocomousse en die laatste was heel zwaarquote:Op maandag 25 december 2017 23:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik had een klein stukje caramel/zeezout cheesecake met fudge stukjes. Maar was maar 100 gram ofzo
Naja ik heb ook niks tegen Neil Young, maar ik luister het nooit. Zelfs aan Blof heb ik geen hekel.quote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Neil Young en Blof juist
Wel lekkerquote:Op maandag 25 december 2017 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wij hadden én een ijstaart én chocomousse en die laatste was heel zwaar
ik heb een hekel aan recente EDM en recente singer songwriter meuk en nog wat verdwaalde dingen. Wel een hele hoop wat ik aan de matige kant vind maar echt slecht nauwelijksquote:Op maandag 25 december 2017 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja ik heb ook niks tegen Neil Young, maar ik luister het nooit. Zelfs aan Blof heb ik geen hekel.
Maar er is sowieso maar weinig muziek in de Top 2000 die ik écht kut vind. Claudia, de Pokemon tune, André Hazes, misschien nog een paar nummers van Adele en Caro Emerald, en natuurlijk Living Doll. Blij dat Blurred Lines eruit is.
Nee zelfs dat vind ik vaak wel prima. Zo'n Axwell / Ingrosso kan ik bijv prima hebben terwijl de meesten hier dat geloof ik afschuwelijk vinden.quote:Op maandag 25 december 2017 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan recente EDM en recente singer songwriter meuk en nog wat verdwaalde dingen. Wel een hele hoop wat ik aan de matige kant vind maar echt slecht nauwelijks
Geen SoS van Disturbed?quote:Op maandag 25 december 2017 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naja ik heb ook niks tegen Neil Young, maar ik luister het nooit. Zelfs aan Blof heb ik geen hekel.
Maar er is sowieso maar weinig muziek in de Top 2000 die ik écht kut vind. Claudia, de Pokemon tune, André Hazes, misschien nog een paar nummers van Adele en Caro Emerald, en natuurlijk Living Doll. Blij dat Blurred Lines eruit is.
sun is shining gaat nog wel maar er is heel veel inwisselbare edm-gevoedde meuk. met dat walgelijke something just like this als schoolvoorbeeld, maar ook sunny days dat ik vandaag hoordequote:Op maandag 25 december 2017 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee zelfs dat vind ik vaak wel prima. Zo'n Axwell / Ingrosso kan ik bijv prima hebben terwijl de meesten hier dat geloof ik afschuwelijk vinden.
Doet edje goed jaquote:
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak hadquote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar wat toastjes eten denk ikMn dessert is wel gezakt inmiddels.
Neu. Niet super maar ook geen oortering.quote:
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijnaquote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak had
Dan maar kaasplankje zonder toastjes haha
Het is dat ik nu naar boven ben gegaan en alleen op de radio kan luisteren, maar er zaten weer pareltjes tussen bij die SMS-lijn hoor: ''Morgen lekker met Gerrie naar de TOP2000 luisteren!"'quote:
Ik zou de kaas nemen in plaats van het plankje.quote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak had
Dan maar kaasplankje zonder toastjes haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |