Wat vind jij de beste twee platen van Arcade Fire?quote:Op maandag 25 december 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Funeral vind ik nog wel ruim beter maar blijf Suburbs en Reflektor fijner vinden dan Neon Bible (gat tussen 2-3 en nummer 4 is wel flink kleiner)
Funeral, Suburbsquote:Op maandag 25 december 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste twee platen van Arcade Fire?
we lopen nog 10 topics voor op vorig jaar ofzo, ivhnwquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
jullie heb niet echt je best gedaan he?!
Ikke wel hoorquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
ja en inmiddels de drank ook...hikquote:
Ik ben mede namens jou de verkettering van michael Prins hier tegengegaanquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor jouquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
Dat is wel een grandioos nummer.quote:
hulde! Prachtig nummer!quote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben mede namens jou de verkettering van michael Prins hier tegengegaan
Ik heb nu ook wel het een en andere op aan biertjesquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en inmiddels de drank ook...hik
beste op Reflektor denk ik, of misschien It's Never Overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |