ach hebben toch wel wat lekkere nummertjes maar heel hoogstaand is het inderdaad nietquote:
Suburbs is m’n favoriet tegenwoordig.quote:Op maandag 25 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste twee albums vind in nog steeds grote klasse. De rest zou ik tegenwoordig niet meer zo snel opzetten.
Dream On is heerlijkquote:Op maandag 25 december 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hebben toch wel wat lekkere nummertjes maar heel hoogstaand is het inderdaad niet
Ik heb echt niets met dat geschreeuw in ieder refrein.quote:Op maandag 25 december 2017 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hebben toch wel wat lekkere nummertjes maar heel hoogstaand is het inderdaad niet
Het enige goede uit Batman & Robin.quote:Op maandag 25 december 2017 23:36 schreef asco het volgende:
Man man man wat een lekker wijf was dat.
Funeral vind ik nog wel ruim beter maar blijf Suburbs en Reflektor fijner vinden dan Neon Bible (gat tussen 2-3 en nummer 4 is wel flink kleiner)quote:Op maandag 25 december 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Suburbs is m’n favoriet tegenwoordig.
quote:
Ik blijf me er bij het horen van dat nummer steeds over verbazen dat dat de stem van Steven Tyler is.quote:
Frappant. Paar aardige nummers, maar daar staan mij iets teveel fillers op.quote:Op maandag 25 december 2017 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Suburbs is m’n favoriet tegenwoordig.
Wat vind jij de beste twee platen van Arcade Fire?quote:Op maandag 25 december 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Funeral vind ik nog wel ruim beter maar blijf Suburbs en Reflektor fijner vinden dan Neon Bible (gat tussen 2-3 en nummer 4 is wel flink kleiner)
Funeral, Suburbsquote:Op maandag 25 december 2017 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste twee platen van Arcade Fire?
we lopen nog 10 topics voor op vorig jaar ofzo, ivhnwquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
jullie heb niet echt je best gedaan he?!
Ikke wel hoorquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
ja en inmiddels de drank ook...hikquote:
Ik ben mede namens jou de verkettering van michael Prins hier tegengegaanquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor jouquote:Op maandag 25 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |