Dan Wake Up...quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is nergens een hit geweest, maar staat wel in de top 2000. Rebellion (Lies) niet
Nice.quote:
Veel verschillende stijlen ook. Ik heb op Everything Now gestemd, dat is weer totaal anders.quote:
Nederland is een onbegrijpelijk land.quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is nergens een hit geweest, maar staat wel in de top 2000. Rebellion (Lies) niet
Ik ga al en ga ook naar Lowlands.quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ligt eraan of ze naar Lowlands gaan en of ik naar Lowlands ga
Rebellion (Lies) is toch geen hit geweest? Deze wel. In ieder geval 3fm Megahit (toen 3fm nog relevant was).quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben deze wel meer gaan waarderen dit jaar, in tegenstelling tot het AF-gemiddelde wat juist achteruit is gegaan bij mij dit jaarquote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een onbegrijpelijk land.
Komt vooral door de keuzelijst van Radio 2.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3fm, wat is dat?quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Rebellion (Lies) is toch geen hit geweest? Deze wel. In ieder geval 3fm Megahit (toen 3fm nog relevant was).
Och, in de meeste andere landen hebben ze volgens mij geen Top 2000. Dus ik klaag niet.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar staat Wake Up ook op, wat dan weer niet in de lijst komt.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Komt vooral door de keuzelijst van Radio 2.
Eerste twee albums vind in nog steeds grote klasse. De rest zou ik tegenwoordig niet meer zo snel opzetten.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben deze wel meer gaan waarderen dit jaar, in tegenstelling tot het AF-gemiddelde wat juist achteruit is gegaan bij mij dit jaar
Oh ja oke, maar geen Rebellion bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar staat Wake Up ook op, wat dan weer niet in de lijst komt.
Huh??
Ik vind alleen het laatste album niet zo.quote:Op maandag 25 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste twee albums vind in nog steeds grote klasse. De rest zou ik tegenwoordig niet meer zo snel opzetten.
Waarom is dit een megahit geweest?quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Rebellion (Lies) is toch geen hit geweest? Deze wel. In ieder geval 3fm Megahit (toen 3fm nog relevant was).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |