Met dus minstens twee zonen.quote:
Zuipvakantie in Mallorca, de laatste bocht had een palmboom, die vaker getoucheerd was. Op de vierde dag ofzo, was ik de nuchterste die tot het einde bleef, dus moest ik twee maten mee naar huis sleuren. We waren eindelijk bij het laatste stuk, waar ik het opgaf en naar bed ging. Die boom (waarschijnlijk van een ander apartement daar), werd dus neergetrapt en toen werd-ie meegesleurd in het huisje en op een gang gedropt. Die twee maten gingen pitten.quote:Op maandag 25 december 2017 13:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klinkt als een verhaal met potentie. Vertel meer?
Zo doet ie altijdquote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
iemand heeft een pilletje in gijs zn biertje gedaan.
Kwam met het intro van dit nummer ook duidelijk krap te zitten.quote:Op maandag 25 december 2017 13:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gijs moet echt ophouden met door liedjes heenpraten.... beter nog, helemaal niet praten
Marisa, en nee, helaas niet.quote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef Fylax het volgende:
Vorig jaar was er in de nacht toch een heel leuk meisje? Is zij er nog?
Nee, die hebben ze zwanger gemaakt.quote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef Fylax het volgende:
Die is zwanger; nee dus. In de plaats daarvan zit Cielke er nu.quote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef Fylax het volgende:
Stelde niet teleur 8/10quote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Zuipvakantie in Mallorca, de laatste bocht had een palmboom, die vaker getoucheerd was. Op de vierde dag ofzo, was ik de nuchterste die tot het einde bleef, dus moest ik twee maten mee naar huis sleuren. We waren eindelijk bij het laatste stuk, waar ik het opgaf en naar bed ging. Die boom (waarschijnlijk van een ander apartement daar), werd dus neergetrapt en toen werd-ie meegesleurd in het huisje en op een gang gedropt. Die twee maten gingen pitten.
De dag erna werd iemand waker en vroeg iemand, waarom ligt er een palmboom op het balkon? Het was ook gewoon dat de man van de AirBnB die we hadden er langs was gelopen en verder er niks van zei. Die avond hebben we hem in de Middellandse zee gegooid, met Atlantis op de achterground (dat nummer was al vaker langsgekomen door die vent die problemen had met die boom). Was een legendarische vakantie.
Daarom naar het kerkhof trappen....nee bedoelde ik andersquote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef YokiKater het volgende:
Goeien muziek hoor, prima, echt. Ik meen het. Nadeel is alleen met die wat oudere platen dat mijn moeder nu dus mee zit te zingen. HELP!
godverdomme :’(quote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die is zwanger; nee dus. In de plaats daarvan zit Cielke er nu.
Inmiddels bevallen, maar dat was niet de reden, ze is gewoon niet gevraagd.quote:
Hopelijk doet die ook leuk.quote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Stuur effe door naar de radio 2 app. Leukere verhalen dan van Annette van 64 die dit nummer hoorde op seniorenreis naar Ierland.quote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Zuipvakantie in Mallorca, de laatste bocht had een palmboom, die vaker getoucheerd was. Op de vierde dag ofzo, was ik de nuchterste die tot het einde bleef, dus moest ik twee maten mee naar huis sleuren. We waren eindelijk bij het laatste stuk, waar ik het opgaf en naar bed ging. Die boom (waarschijnlijk van een ander apartement daar), werd dus neergetrapt en toen werd-ie meegesleurd in het huisje en op een gang gedropt. Die twee maten gingen pitten.
De dag erna werd iemand waker en vroeg iemand, waarom ligt er een palmboom op het balkon? Het was ook gewoon dat de man van de AirBnB die we hadden er langs was gelopen en verder er niks van zei. Die avond hebben we hem in de Middellandse zee gegooid, met Atlantis op de achterground (dat nummer was al vaker langsgekomen door die vent die problemen had met die boom). Was een legendarische vakantie.
Blijft er weinig overquote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind sowieso dat ze al die misselijkmakende dj's moeten ontslaan.
Was. Ze heeft een dochter.quote:Op maandag 25 december 2017 13:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.quote:Op maandag 25 december 2017 13:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hoeft van Beyonce niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |