En dan compenseer je met een hele goede fles wijnquote:Op maandag 25 december 2017 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook doen, lekker broodje döner.
Morgen stamppot zuurkool....blijkbaar met fancy ham. Werd ze boos toen ik zei, als je het spek maar niet vergeet.quote:Op maandag 25 december 2017 13:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier ook, gewoon gourmetten... maak je eigen vreten maar. Topshow
Altijd weer die palmbomenquote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef MielMonteur het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan mijn maat die lekker bezopen ruzie had met een palmboom, die omgetrapt heeft, en een vikingbegrafenis heeft gegeven
Als ik 40 jaar ouder was geweest was ik ook een hippie geweest.quote:Op maandag 25 december 2017 13:19 schreef PippenScottie het volgende:
Donovan.. Goddamn Hippie.
I hate hippies!!!
Klinkt als een verhaal met potentie. Vertel meer?quote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef MielMonteur het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan mijn maat die lekker bezopen ruzie had met een palmboom, die omgetrapt heeft, en een vikingbegrafenis heeft gegeven
Mijn eerste serieuze kennismaking met The Who: Rockpalast 1981quote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Magic Bus, Pinball Wizard, 5:15, Substitute, My generation....
Tafelfles Hertog Jan Grand Prestige.quote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan compenseer je met een hele goede fles wijn
Móet ook op die Top2000-bingokaart.quote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef Uccie het volgende:
Ah....1 van mijn jaarlijkse oooooooh deze-momenten.
Is Iggy Pop jou maatquote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef MielMonteur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |