Rape them is toch het thema van de katholieke kerk?quote:Op maandag 25 december 2017 12:59 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens sommige mensen is de Kersttoespraak ook een vorm van 'rape me' natuurlijk.
De tekst staat binnen een kwartiertje online, of je kunt deze terugkijken als blof gedraaid word oid.quote:Op maandag 25 december 2017 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe lang duurt die toespraak? Dan is Rape Me nog niet toch?
Willy, niet Fransie.quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rape them is toch het thema van de katholieke kerk?
Moeders wil het zien.quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De tekst staat binnen een kwartiertje online, of je kunt deze terugkijken als blof gedraaid word oid.
quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vroegah nog wel ruzie gehad met mijn vader.
Die was niet zo blij met mijn Nirvana-fase. Toen hij er achter kwam dat ik Rape Me mee zat te bleren vond hij dat niet leuk.![]()
Ik snap hem wel. Mijn dochter zingt soms K3, haalt ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
Hee, ook hier! Graag gedaanquote:Op maandag 25 december 2017 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het compliment in dat andere topic
Zolang je maar genoeg heilige kruisjes aanraakt, word je er zelf eentje.quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
De paus herkent het lot van het kind![]()
Uhu, zijn ze gek op, kinderen...
''Laat de kindren tot mij komen, alle alle kindren. Laat de kindren tot mij komen, niemand mag ze hindren''quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
De paus herkent het lot van het kind![]()
Uhu, zijn ze gek op, kinderen...
Baasquote:Op maandag 25 december 2017 13:01 schreef YokiKater het volgende:
Willem Alexander noemde net de Top2000 in zijn kersttoespraak
Als ie klaar is komt ie gewoon weer meeposten hier.quote:Op maandag 25 december 2017 13:01 schreef YokiKater het volgende:
Vul hier voor mij allemaal begin jaren 90-rave en dergelijke in.quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Die was niet zo blij met mijn Nirvana-fase. Toen hij er achter kwam dat ik Rape Me mee zat te bleren vond hij dat niet leuk.![]()
Ik snap hem wel. Mijn dochter zingt soms K3, haalt ook het bloed onder mijn nagels vandaan.
quote:Op maandag 25 december 2017 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nietquote:Op maandag 25 december 2017 13:01 schreef YokiKater het volgende:
Dat was ook zoquote:Op maandag 25 december 2017 13:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vul hier voor mij allemaal begin jaren 90-rave en dergelijke in.
"Allemaal dezelfde dreun."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |