SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
In dat geval ben ik bereid het door de vingers te zien.quote:Op zondag 24 december 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denk het toch echt welBen dan 4,5 uur bezig
Deze moet ik nog even herhalen. De sfeer van dit nummer vind ik zo bijzonder.quote:Op zondag 24 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Oh, deze is zo mooi. Sorry Peace, maar mooier dan Englishman in New York. Stond ook op mijn stemlijst (tegen beter weten in)
ik zou zeggen ook mooi. Maar op zich snap ik wel dat jij dat vindt.quote:Op zondag 24 december 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moet ik nog even herhalen. De sfeer van dit nummer vind ik zo bijzonder.
gewoon jammer dat ie zo snel kapt he?!quote:Op zondag 24 december 2017 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bereid het door de vingers te zien.
Revolutionair nummer voor die tijdquote:Op zondag 24 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Oh, deze is zo mooi. Sorry Peace, maar mooier dan Englishman in New York. Stond ook op mijn stemlijst (tegen beter weten in)
quote:Op zondag 24 december 2017 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon jammer dat ie zo snel kapt he?!
Melting is streng, doch rechtvaardigquote:Op zondag 24 december 2017 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bereid het door de vingers te zien.
Naar mijn mening heeft Genesis maar een paar fijne platen gemaakt.quote:
Mama vond ik wel mooi.quote:Op zondag 24 december 2017 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Genesis maar een paar fijne platen gemaakt.
Ik ben het er mee eens, hoewel ik het nummer van Marco Borsato niet ken. Maar deze is zo mooiquote:Op zondag 24 december 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
In een muzikaal rechtvaardige wereld, was het hierna volgende nummer één van de grootste hits van 2017 geweest en had het veel meer airplay gekregen dan het kreeg. Het was Radio 2 Topsong geworden in plaats van de laatste bagger-single van Marco Borsato, het was veel gedraaid op 3FM en andere zenders. Het was vervolgens moeiteloos de Top 2000 binnengekomen.
Ik heb er tegen beter weten in op gestemd.
quote:Op zondag 24 december 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, hoewel ik het nummer van Marco Borsato niet ken. Maar deze is zo mooi
Ken het niet en dat vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 24 december 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, hoewel ik het nummer van Marco Borsato niet ken. Maar deze is zo mooi
Dat zou ook niet moeten kunnen.quote:Op zondag 24 december 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
De band die nu volgt, staat 25 keer in de Top 2000...
Deze is ook mooi, ja. Maar die van Jimi Charles Moody komt bij mij echt aan (ik weet niet hoe ik het moet zeggen).quote:Op zondag 24 december 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken het niet en dat vind ik niet zo erg.
Dit is beter, Deutsche Weihnacht Muzik...
Een limiet van 5 max per artiest zou dan ook ten goede komen aan de Top2000 treurnis.quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een limiet van 5 max per artiest zou dan ook ten goede komen aan de Top2000 treurnis.
Ja, maar elk aantal wat je kiest is arbitrair. De enige maatregel die volgens mij echt zou helpen is dat iemand maximaal 2 nummers van dezelfde artiest in zijn stemlijst opneemt. Maar ja, dan krijg je weer allemaal van die grensgevallen met duo's en zo. Dus ik snap wel dat ze dat niet doen.quote:Op zondag 24 december 2017 22:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een limiet van 5 max per artiest zou dan ook ten goede komen aan de Top2000 treurnis.
Het is een prachtig liedje 11.quote:Op zondag 24 december 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een verzoekje... een nummer dat ik zelf ook niet ken, dus ik ben benieuwd
Geeft het je inspiratie voor je laatste gedicht?quote:
ben de voorlaatste nog aan t afronden, maar goede afleiding maakt de geest vrij en dus de inspiratie groter.quote:Op zondag 24 december 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Geeft het je inspiratie voor je laatste gedicht?
Hij was mooiquote:Op zondag 24 december 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
Was ie mooi of was ie mooi?
Deze is trouwens ook mooi.
Even wennen, maar ik hoor de kwaliteit eraan af.quote:Op zondag 24 december 2017 22:25 schreef peaceman het volgende:
Was ie mooi of was ie mooi?
Deze is trouwens ook mooi.
was voor mij DE verrassing op Best Kept Secret dit jaar. En vooral dat nummer is echt hemels.quote:Op zondag 24 december 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even wennen, maar ik hoor de kwaliteit eraan af.
100% mee eens!quote:Op zondag 24 december 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Skunk Anansie staat met twee nummers in de Top 2000 die de schoenen van dit nummer nog niet mogen poetsen: Secretly.
Natuurlijk. Ik zal hierna nog even een zangeres draaien wiens nummer ik ook mis. Het wordt alleen een iets andere versie dan het origineel.quote:Op zondag 24 december 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
Hé, je mist dus ook wel een zangeres in de top2000
Yeps. Alleen twee morgenvroeg inpakken. Eentje is een emmer (s)lijm en daar moeten de cadeautjes nog in.quote:
Gatver.... Maar wel leuk.quote:Op zondag 24 december 2017 22:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Alleen twee morgenvroeg inpakken. Eentje is een emmer (s)lijm en daar moeten de cadeautjes nog in.Doe ik op het laatst.
peaceman al verteld dat er vanavond twee cadeautjes onder de boom lag voor mij, i.p.v. eentje?
Dat lijkt me best mooi om te horen.quote:Op zondag 24 december 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten, in the middle of nowhere, en ik hoor het 'Stille Nacht, Heilige Nacht' van de lokale fanfare door de weilanden schallen...
Ultieme kerstsfeerquote:Op zondag 24 december 2017 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Was net even buiten, in the middle of nowhere, en ik hoor het 'Stille Nacht, Heilige Nacht' van de lokale fanfare door de weilanden schallen...
ja zeg.. ik had er zelf maar 1 en ik was best druk...quote:Op zondag 24 december 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Gatver.... Maar wel leuk.
Heeft ie niet verteld.
Was het voorheen ook niet het geval dat je maar 1 song van één uitvoerende mocht kiezen?quote:Op zondag 24 december 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar elk aantal wat je kiest is arbitrair. De enige maatregel die volgens mij echt zou helpen is dat iemand maximaal 2 nummers van dezelfde artiest in zijn stemlijst opneemt. Maar ja, dan krijg je weer allemaal van die grensgevallen met duo's en zo. Dus ik snap wel dat ze dat niet doen.
Je wilt gewoon voorkomen dat iemand een lijst met 35 nummers van Blof of Coldplay of weet ik veel welke band invult.
Nog niet.quote:Op zondag 24 december 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Help, ik had een onderbreking.... - horen jullie mij weer?
Ja echt gatver. Maar neefje wilde potje slijm dan krijgt een emmer met slijm.quote:Op zondag 24 december 2017 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Gatver.... Maar wel leuk.
Heeft ie niet verteld.
ik dacht dat het hier aan onze verbinding lagquote:Op zondag 24 december 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, ik hoor je weer. Ik dacht al dat het aan mijn eigen pc lag.quote:Op zondag 24 december 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Apart wel.quote:Op zondag 24 december 2017 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt me best mooi om te horen.
Je bent duidelijk niet in Amsterdam, dan?
quote:Op zondag 24 december 2017 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor peaceman hadden ze niets gekocht, ze wisten niet wat.
Ik had voor mijn dochter body mist gekocht (voor Sinterklaas). Was ze erg blij mee. Sowieso deed Rituals goede zaken volgens mij met Sinterklaas en Kerst.quote:Op zondag 24 december 2017 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja echt gatver. Maar neefje wilde potje slijm dan krijgt een emmer met slijm.![]()
Twan en Lennon hadden stiekem een flesje body mist van Rituals gekocht en achter de kerstboom verstopt. Hadden ze smen betaald.Voor peaceman hadden ze niets gekocht, ze wisten niet wat.
Wat dan?quote:Op zondag 24 december 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maken ze volgend jaar goed. En gelukkig had je wel iets onder de boom.
dat had ik zelf gekochtquote:Op zondag 24 december 2017 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maken ze volgend jaar goed. En gelukkig had je wel iets onder de boom.
quote:Op zondag 24 december 2017 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
Het laat zich raden wie zich met mijn uitzending zit te bemoeien
Welke?quote:Op zondag 24 december 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had voor mijn dochter body mist gekocht (voor Sinterklaas). Was ze erg blij mee. Sowieso deed Rituals goede zaken volgens mij met Sinterklaas en Kerst.
Dat is ook al zo lief.quote:Op zondag 24 december 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Lief trouwens van je jongens![]()
Mijn jongste heeft gisteren voor mijn ouders kerstcadeautjes gekocht. Zomaar spontaan, terwijl we niet eens aan cadeautjes doen.
Die oranje. Die vind ik zelf ook het lekkerste. Vraag me niet hoe het verder heet met al die rare namen.quote:Op zondag 24 december 2017 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke?
Ritualsis ook verslavend vind ik. Ik heb met mijn verjaardag een adventboom gekregen. Vandaag het laatste cadeautje van 24 stuk uitgepakt.
Jij weet niet eens wat je wilt hebben.quote:Op zondag 24 december 2017 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat hadden we samen ik zelf gekocht
Klopt, maar qua stijl zou ik denken dat jij het wel zou waarderen...quote:Op zondag 24 december 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt niet bepaald toegankelijk, Peaceman. Misschien wordt het mooier als je het vaker hoort...
Ik hoor nu sinds R49 meer Radiohead dan ooit tevoren, maar vind het nog steeds heel wisselend.quote:Op zondag 24 december 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het klinkt niet bepaald toegankelijk, Peaceman. Misschien wordt het mooier als je het vaker hoort...
Ja vond ik ook.quote:Op zondag 24 december 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
Lief trouwens van je jongens![]()
Mijn jongste heeft gisteren voor mijn ouders kerstcadeautjes gekocht. Zomaar spontaan, terwijl we niet eens aan cadeautjes doen.
Ook een mooie keuze.quote:Op zondag 24 december 2017 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat je wilt hebben.![]()
Maar hij heeft eau de toilette van Armani gekregen, met douchegel en after shave balsem.
Klopt. Ik vind het nu wel mooi!quote:Op zondag 24 december 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het nog steeds niets.quote:Op zondag 24 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor nu sinds R49 meer Radiohead dan ooit tevoren, maar vind het nog steeds heel wisselend.
dat is ook niet erg toch? Dat heb ik zelf ook. Het zegt ook wel iets over hun diversiteit.quote:Op zondag 24 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor nu sinds R49 meer Radiohead dan ooit tevoren, maar vind het nog steeds heel wisselend.
Nee, dat is ook niet erg. Maar het nodigt me nog niet uit om zelf verder naar hun nummers op zoek te gaan.quote:Op zondag 24 december 2017 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is ook niet erg toch? Dat heb ik zelf ook. Het zegt ook wel iets over hun diversiteit.
De productie is interessant, maar ik mis eigenlijk een liedje. Het zweeft me te veel. Ik kan me wel voorstellen dat het live beter uit de verf komt.quote:Op zondag 24 december 2017 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt, maar qua stijl zou ik denken dat jij het wel zou waarderen...
Live is dit geniaal trouwens
quote:Op zondag 24 december 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die oranje. Die vind ik zelf ook het lekkerste. Vraag me niet hoe het verder heet met al die rare namen.
Ik beluister het al wat langer, heb diverse concerten van ze bezocht, maar desondanks ben ik ook niet overal lyrisch over...quote:Op zondag 24 december 2017 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
dat komt misschien omdat ik vaak ook die liedjes laat horen die niemand draaitquote:Op zondag 24 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet erg. Maar het nodigt me nog niet uit om zelf verder naar hun nummers op zoek te gaan.
dat ben ik zelfs niet.quote:Op zondag 24 december 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beluister het al wat langer, heb diverse concerten van ze bezocht, maar desondanks ben ik okk niet overal lyrisch over...
Ook niet alles is even mooi dat klopt hoor! Maar live vind ik ze over het algemeen wel heel goed.quote:Op zondag 24 december 2017 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik beluister het al wat langer, heb diverse concerten van ze bezocht, maar desondanks ben ik okk niet overal lyrisch over...
Niet alles is onvrijwillig of ongewenst toch?quote:
zijn opmerking kan wel als ongewenst worden opgevat..quote:Op zondag 24 december 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet alles is onvrijwillig of ongewenst toch?
True perfection...quote:Op zondag 24 december 2017 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn opmerking kan wel als ongewenst worden opgevat..
precies.. ongeloofwaardigquote:
Niet meer dan 1 minuut.quote:Op zondag 24 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
daar heb ik heel wat zinloze uren aan besteed... Beavis & Butt-head
quote:Op zondag 24 december 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Smakelijke voortzetting nog, ik ga even sociaal doen...
Dank Kerstelf...
Bedankt voor het luisterenquote:Op zondag 24 december 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Dank Kerstelf...
quote:Op zondag 24 december 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Dank Kerstelf...
Dat had ik echt niet verwacht, dat KLF er niet in zou staan.quote:Op zondag 24 december 2017 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Zowel The KLF als Tammy Wynette zijn afwezig in de Top 2000; daarom maar hun samenwerking.
ciaoquote:Op zondag 24 december 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Dank Kerstelf...
Last train to transcentral hoort er wel in.quote:Op zondag 24 december 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet verwacht, dat KLF er niet in zou staan.
Dat is ook echt een nummer dat iedereen gewoon goed vindt.quote:Op zondag 24 december 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Last train to transcentral hoort er wel in.
quote:Op zondag 24 december 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna ga ik écht afbouwen, met tot slot nog een aantal rustige nummers
Ben al 5 uur bezig...
Volledig mee eens. Volgend jaar maar eens op stemmen.quote:Op zondag 24 december 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Last train to transcentral hoort er wel in.
Ik heb bijna de hele avond meegeluisterdquote:Op zondag 24 december 2017 22:59 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna ga ik écht afbouwen, met tot slot nog een aantal rustige nummers
Ben al 5 uur bezig...
Ben blij dat het bevaltquote:Op zondag 24 december 2017 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele avond meegeluisterdIk heb alleen even gekeken naar het einde van het Glazen Huis.
Fijne muziek!
Zou ik Charlie moeten kennen?quote:Op zondag 24 december 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Tijd voor Ed Sheeran, maar dan mét talent
Ik denk wel dat Ed Sheeran echt talent heeft. Hij moet toch wel heel muzikaal zijn.quote:Op zondag 24 december 2017 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Tijd voor Ed Sheeran, maar dan mét talent
Ik kan te vaak niet luisteren.quote:Op zondag 24 december 2017 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso uit mijn shows; ik draai hem bizar vaak....
Peaceman weet het wél, dus dat komt helemaal goed in huize Peaceman-Diaanquote:Op zondag 24 december 2017 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehoord. Ook de naam ken ik niet.
Ik vind m wat flauwquote:Op zondag 24 december 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer, van Procol Harum, is een absoluut meesterwerk
quote:Op zondag 24 december 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Peaceman weet het wél, dus dat komt helemaal goed in huize Peaceman-Diaan
Nee, de koek is écht op nu. Dit is het voorlaatste nummer.quote:Op zondag 24 december 2017 23:12 schreef Melting het volgende:
11, vergeet je niet op tijd te verlengen?
Het is een schande!quote:Op zondag 24 december 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de koek is écht op nu. Dit is het voorlaatste nummer.
quote:Op zondag 24 december 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, de koek is écht op nu. Dit is het voorlaatste nummer.
Dus toch nog verlengd.quote:Op zondag 24 december 2017 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Het is mooi met jullie. Dit is al het 79e nummer van de show. Ben straks 5 uur en 23 minuten aan het uitzenden geweest.
quote:Op zondag 24 december 2017 23:17 schreef peaceman het volgende:
Dank voor het draaien 11. Wel jammer dat je niet zo lang door kon gaan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2017 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor de fijne muziekje Elf!
Graag gedaan. Jullie bedankt voor het luisterenquote:Op zondag 24 december 2017 23:19 schreef livelink het volgende:
Mooi toepasselijk slotnummer van een hele mooie avond![]()
![]()
Dank je wel Elf, dat je je gekwetste muzikale rechtvaardigheidsgevoel hebt om weten te zetten in deze mooie muziekavond
Ik wilde eerst 2 tot 2,5 uur draaien. Zijn er bijna 5,5 geworden...quote:Op zondag 24 december 2017 23:21 schreef Melting het volgende:
Ik vind dat je eigenlijk tot 100 door had moeten gaan, 11. Valt me een beetje tegen van je.
quote:Op zondag 24 december 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Grijze Kerst
01 Desireless - Voyage Voyage (maxi-single version)
02 Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walkin' (Finson rework)
03 Cliff Richard - Congratulations
04 Wax Tailor - Que Sera
05 Julie Andrews - Prelude / The Sound of Music
06 The Killers - A Dustland Fairytale
07 Pet Shop Boys - Rent
08 Boys Town Gang - Can't Take My Eyes Off You
09 Chris Andrews - Yesterday Man
10 Blur - Tender
11 Dusty Springfield - I Just Don't Know What To Do With Myself
12 America - Sister Golden Hair
13 Andrew Gold - Lonely Boy
14 Wax - Bridge To Your Heart
15 Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix edit)
16 Rare Bird - Sympathy
17 All Saints - Never Ever
18 Ace - How Long
19 Paolo Conte - Gli Impermeabili
20 Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
21 Robyn - Dancing On My Own
22 The Prodigy - Out Of Space (edit)
23 Godley & Creme - An Englishman In New York
24 Visage - Fade To Grey
25 Grey feat. Avril Lavigne & Anthony Green - Wings Clipped
26 Manic Street Preachers - The Everlasting
27 AIR - Sexy Boy
28 Walker Brothers - The Sun Ain't Gonna Shine Anymore
29 Herman's Hermits - No Milk Today
30 Garbage - Milk
31 Seinabo Sey - Younger
32 Alex Harvey - To Make My Life Beautiful
33 Crowded House - Fall At Your Feet
34 Billy Joel - And So It Goes
35 The Righteous Brothers - You've Lost That Lovin' Feelin'
36 Cameo - Word Up
37 A-ha - The Living Daylights
38 The Farm - All Together Now
39 Shocking Blue - Love Buzz
40 Dave Berry - The Crying Game
41 Dave Berry - This Strange Effect
42 The Source feat. Candi Staton - You Got The Love (Now Voyager mix)
43 White Town - Your Woman
44 Blue Boy - Remember Me
45 Olive - You're Not Alone (radio edit)
46 Lighthouse Family - High
47 Blur - Death Of A Party
48 Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician remix)
49 Erasure - A Little Respect
50 Gerard Lenorman - La Ballade Des Gens Heureux
51 10cc - The Things We Do For Love
52 Sam & Dave - Hold On, I'm Comin'
53 Isaac Hayes - Theme From 'Shaft'
54 Louis Armstrong - We Have All The Time In The World
55 The Fortunes - You've Got Your Troubles
56 Madness - My Girl
57 Everly Brothers - Take A Message To Mary
58 Gilbert O Sullivan - Alone Again (Naturally)
59 A-ha - I've Been Losing You
60 New Order - True Faith (live)
61 Nik Kershaw - The Riddle
62 Laid Back - Sunshine Reggae
63 Godley & Creme - Under Your Thumb
64 Genesis - Hold On My Heart
65 Jimi Charles Moody - Shame
66 Freiheit - Keeping The Dream Alive
67 Coldplay - Atlas
68 Marlon Williams - I'm Lost Without You
69 Edwyn Collins - A Girl Like You
70 Skunk Anansie - Secretly
71 Rod Stewart - Tom Traubert's Blues (Waltzing Matilda)
72 Radiohead - Ful Stop
73 Lisa Marie With Malcolm McLaren And The Bootzilla Orchestra - Something's Jumpin' In Your Shirt
74 Cher with Beavis & Butt-head - I Got You Babe
75 The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient (Stand by the Jams)
76 UB40 - Sing Our Own Song
77 Lighthouse Family - Lost In Space
78 Charlie Winston - She Went Quietly
79 Procol Harum - A Salty Dog
80 Pet Shop Boys - Birthday Boy
quote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Sorry voor onze absentie, maar na 48 jaar moest het er toch een keer van komen.
The sound of music....
Had je hem nog nooit gezien? Je hebt een monumentale show van Elf gemist.quote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Symphonic het volgende:
The sound of music....
quote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Symphonic het volgende:
The sound of music....
ah DDM wilde kijken en jij moest dus ook...quote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Symphonic het volgende:
The sound of music....
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Melting het volgende:
Inderdaad bedankt voor de muziek 11.
Was erg fijn.
Zo maar eens plat dan.
en op zo'n commerciele zender ben je zo meer dan 3,5 uur verder en is hij bijna afgelopenquote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Symphonic het volgende:
The sound of music....
Ja, je zou ook eens tot middernacht opblijvenquote:Op zondag 24 december 2017 23:22 schreef Melting het volgende:
Inderdaad bedankt voor de muziek 11.
Was erg fijn.
Zo maar eens plat dan.
Mijn biertje is nog niet op.quote:Op zondag 24 december 2017 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je zou ook eens tot middernacht opblijven
Fijne Kerst!
ii kijk al maanden elke dartswedstrijd die er op tv komtquote:Op zondag 24 december 2017 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah DDM wilde kijken en jij moest dus ook...
geeft niks Symph...
dat vind ik dan wel sympathiek dat Symph ook zelf wat mag kiezen.quote:Op zondag 24 december 2017 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ii kijk al maanden elke dartswedstrijd die er op tv komt
quote:Op zondag 24 december 2017 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg spontaan zin om Duitsers te meppen![]()
Heerlijke film
buren??quote:Op zondag 24 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
Tot morgen bij de buren! En zo niet, een hele fijne kerst gewenst.
Hohoho![]()
![]()
Kom je morgen niet luisteren dan, als ik draai?quote:Op zondag 24 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
Hohoho![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2017 23:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Kom je morgen niet luisteren dan, als ik draai?
Ik probeer morgen in ieder geval het begin van de top2000 mee te pikken.quote:Op zondag 24 december 2017 23:38 schreef peaceman het volgende:
Hohoho![]()
![]()
Hoi Tail.quote:
ik ook helaas.quote:Op zondag 24 december 2017 23:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi Tail.
Ik ga trouwens plat.
Morgen zal ik wel weer vroeg wakker zijn.
Slaap lekker dan.quote:
Dank.quote:
Goedemorgen Diaan.quote:
Het huis is al ruim 10 dagen in kerstsfeer. Ik ben nog aan het wakker worden. Zo bokkenpootjestaart maken en de laatste voorbereidingen doen voordat we straks naar mijn ouders gaan.quote:Op maandag 25 december 2017 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Helemaal in kerstsfeer?
Bokkenpootjestaart.quote:Op maandag 25 december 2017 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het huis is al ruim 10 dagen in kerstsfeer. Ik ben nog aan het wakker worden. Zo bokkenpootjestaart maken en de laatste voorbereidingen doen voordat we straks naar mijn ouders gaan.
We luisteren nu de top30 kerstsongs.
Ga jij nog wat doen vandaag?
quote:Op maandag 25 december 2017 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk die herinneringen op Facebook.
[ afbeelding ] Onze jongens 5 jaar geleden!![]()
Ow dan heb je nog even. Wel gezellig!! Doen jullie ook met cadeautjes?quote:Op maandag 25 december 2017 08:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Bokkenpootjestaart.Klinkt goed.
En ik wordt eind van de middag verwacht bij mijn broer en schoonzus om te gaan eten.
Gelukkig niet.quote:Op maandag 25 december 2017 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan heb je nog even. Wel gezellig!! Doen jullie ook met cadeautjes?
Goedemorgen just me.quote:
nee er is nog geen baby, maar de dag is nog niet omquote:Op maandag 25 december 2017 08:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Aangezien je hier post, neem ik aan dat er nog geen nieuws is.
er schijnt vandaag wel een kindeke geboren te worden.... dus...quote:Op maandag 25 december 2017 08:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee er is nog geen baby, maar de dag is nog niet om
maar die wordt geboren voor ons allemaal en ik ga mijn kleinzoon niet met iedereen delenquote:Op maandag 25 december 2017 08:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
er schijnt vandaag wel een kindeke geboren te worden.... dus...
quote:Op maandag 25 december 2017 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
maar die wordt geboren voor ons allemaal en ik ga mijn kleinzoon niet met iedereen delen
tsss egoïstische typje ben je toch..quote:Op maandag 25 december 2017 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
maar die wordt geboren voor ons allemaal en ik ga mijn kleinzoon niet met iedereen delen
nee de mensen worden blij hier als ik het constant over kleinkinderen hebquote:Op maandag 25 december 2017 08:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss egoïstische typje ben je toch..
Ik heb gisteren een kabouterfluitje gezien en heb getwijfeld of ik het moest kopen.quote:Op maandag 25 december 2017 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
nee de mensen worden blij hier als ik het constant over kleinkinderen heb
quote:Op maandag 25 december 2017 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een kabouterfluitje gezien en heb getwijfeld of ik het moest kopen.
Ik dorst het niet...![]()
Goedemorgen!
Goedemorgen Mad.quote:Op maandag 25 december 2017 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een kabouterfluitje gezien en heb getwijfeld of ik het moest kopen.
Ik dorst het niet...![]()
Goedemorgen!
Ik weet het zo te vinden nu.quote:Op maandag 25 december 2017 08:34 schreef just me het volgende:
[..]mocht je het nog eens tegenkomen...
goeiemorgen Mad
quote:Op maandag 25 december 2017 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Ik ben daar niet zo goed in ook.
Hun tweeling is de 28e ook alweer jarig, dus dan wordt het wel wat veel.
quote:Op maandag 25 december 2017 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het zo te vinden nu.
Was een heeeeeel klein blokfluitje...
heel veel plezier!quote:Op maandag 25 december 2017 08:47 schreef just me het volgende:
croissantjes tijd en daarna rustig zorgen dat ik op tijd klaar ben om naar Disney on Ice te gaan, ben benieuwd hoe de kabouter het gaat vinden
Daarna door naar Hilversum om daar de rest van de dag door te brengen!
zin in
Veel plezier!quote:Op maandag 25 december 2017 08:47 schreef just me het volgende:
croissantjes tijd en daarna rustig zorgen dat ik op tijd klaar ben om naar Disney on Ice te gaan, ben benieuwd hoe de kabouter het gaat vinden
zin in
Heel veel plezier!quote:Op maandag 25 december 2017 08:47 schreef just me het volgende:
zin in
Heel veel plezier gewenst.quote:Op maandag 25 december 2017 08:47 schreef just me het volgende:
zin in
Goedemorgen deze morgen.quote:
Koffie! Ik wist dat ik nog wat miste.quote:
Goedemorgen Symph.quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 10:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen ToT en Symphonic![]()
Je eerste kerst in je nieuwe huis, ToT![]()
Ook de eerste kerst met je vriendin?
Dat is wel een hele ongelukkige datum om weer te moeten vertrekken, ja. Geniet er nu dan maar extra van! Heeft je vriendin last van heimwee? Ik kan me voorstellen dat dat met dit soort dagen misschien wel wat pijn doet.quote:Op maandag 25 december 2017 10:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ze net op 24 december weer terug naar huis!
En heej!
Jawel, dat wel. Maar ze wil sowieso wel hier blijven!quote:Op maandag 25 december 2017 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een hele ongelukkige datum om weer te moeten vertrekken, ja. Geniet er nu dan maar extra van! Heeft je vriendin last van heimwee? Ik kan me voorstellen dat dat met dit soort dagen misschien wel wat pijn doet.
rustig wakker aan het wordenquote:Op maandag 25 december 2017 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Volop aan het genieten van kerst?
quote:Op maandag 25 december 2017 11:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga er zo vandoor, richting mijn ouders. Sorry Vout, ik kan je kerstshow niet luisteren.
Wij staan allemaal al klaar om te gaan, maar mijn dochter twijfelt nog wat ze aan moet trekken. Ze is al 3x beneden gekomen in een outfit, waarna ze net voordat we de deur uitgaan weer naar boven rent om toch iets anders aan te trekken. Straks kan ik je show toch nog luisterenquote:
quote:Op maandag 25 december 2017 11:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij staan allemaal al klaar om te gaan, maar mijn dochter twijfelt nog wat ze aan moet trekken. Straks kan ik je show toch nog luisteren
quote:Op maandag 25 december 2017 11:52 schreef livelink het volgende:
Compromis. Ze heeft nu 1 outfit aan en twee neemt ze mee zodat ze zich daar nog kan verkleden.
quote:Op maandag 25 december 2017 11:52 schreef livelink het volgende:
Compromis. Ze heeft nu 1 outfit aan en twee neemt ze mee zodat ze zich daar nog kan verkleden.
Vandaag niet meer.quote:Op maandag 25 december 2017 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je huisgenoot nog gaan draaien...
Dank je.quote:Op maandag 25 december 2017 13:10 schreef Melting het volgende:
Tot nu toe is de muziek goed te doen, Vout.
WT.quote:Op maandag 25 december 2017 13:13 schreef Watertornado het volgende:
Als je denkt van "wtf is dit" dan weet je dat het goed zit.
Hoi WT.quote:Op maandag 25 december 2017 13:13 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2017 13:13 schreef Watertornado het volgende:
Hoi 11.quote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Prettige kerstdagen allemaal
Fijne dagen, 11.quote:Op maandag 25 december 2017 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Prettige kerstdagen allemaal
quote:Op maandag 25 december 2017 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt snel in
Ik moet rond 14:00 uur weg, tot die tijd kan ik meeluisteren
quote:Op maandag 25 december 2017 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt snel in
Ik moet rond 14:00 uur weg, tot die tijd kan ik meeluisteren
quote:Op maandag 25 december 2017 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
Eerst maar even iets eten en drinkenOntbijt, zeg maar....
True!quote:Op maandag 25 december 2017 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maakt niet uit, past wel bij de sfeer
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die metalheads van zonet?
Ehhhh Slayer?
quote:
Neequote:Op maandag 25 december 2017 13:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sta jij ook zo ooit achter je keyboards?
quote:Op maandag 25 december 2017 13:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeBij de coverband probeer ik wel wat te bewegen. Is belangrijk voor het plaatje, als je snapt wat ik bedoel...
quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 13:43 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een show weer*
(in de positieve zin van het woord)
Uiteraard.quote:
quote:Op maandag 25 december 2017 13:44 schreef Elfletterig het volgende:
Die vorige heb ik op Facebook geplempt
Klopt. Ik houd mijn identiteit angstvallig geheimquote:Op maandag 25 december 2017 13:45 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas zijn we niet bevriend op FB, of wel?
quote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Ik houd mijn identiteit angstvallig geheim(misschien verandert dat in 2018)
Dat was dus echt zijn last Christmas.quote:Op maandag 25 december 2017 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
Last Christmas overleed George Michael
Klopt, maar "last" betekent in deze songtekst letterlijk de vorigequote:Op maandag 25 december 2017 13:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat was dus echt zijn last Christmas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |