SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
In dat geval ben ik bereid het door de vingers te zien.quote:Op zondag 24 december 2017 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Denk het toch echt welBen dan 4,5 uur bezig
Deze moet ik nog even herhalen. De sfeer van dit nummer vind ik zo bijzonder.quote:Op zondag 24 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Oh, deze is zo mooi. Sorry Peace, maar mooier dan Englishman in New York. Stond ook op mijn stemlijst (tegen beter weten in)
ik zou zeggen ook mooi. Maar op zich snap ik wel dat jij dat vindt.quote:Op zondag 24 december 2017 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moet ik nog even herhalen. De sfeer van dit nummer vind ik zo bijzonder.
gewoon jammer dat ie zo snel kapt he?!quote:Op zondag 24 december 2017 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bereid het door de vingers te zien.
Revolutionair nummer voor die tijdquote:Op zondag 24 december 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Oh, deze is zo mooi. Sorry Peace, maar mooier dan Englishman in New York. Stond ook op mijn stemlijst (tegen beter weten in)
quote:Op zondag 24 december 2017 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
gewoon jammer dat ie zo snel kapt he?!
Melting is streng, doch rechtvaardigquote:Op zondag 24 december 2017 22:01 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval ben ik bereid het door de vingers te zien.
Naar mijn mening heeft Genesis maar een paar fijne platen gemaakt.quote:
Mama vond ik wel mooi.quote:Op zondag 24 december 2017 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Genesis maar een paar fijne platen gemaakt.
Ik ben het er mee eens, hoewel ik het nummer van Marco Borsato niet ken. Maar deze is zo mooiquote:Op zondag 24 december 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
In een muzikaal rechtvaardige wereld, was het hierna volgende nummer één van de grootste hits van 2017 geweest en had het veel meer airplay gekregen dan het kreeg. Het was Radio 2 Topsong geworden in plaats van de laatste bagger-single van Marco Borsato, het was veel gedraaid op 3FM en andere zenders. Het was vervolgens moeiteloos de Top 2000 binnengekomen.
Ik heb er tegen beter weten in op gestemd.
quote:Op zondag 24 december 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, hoewel ik het nummer van Marco Borsato niet ken. Maar deze is zo mooi
Ken het niet en dat vind ik niet zo erg.quote:Op zondag 24 december 2017 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens, hoewel ik het nummer van Marco Borsato niet ken. Maar deze is zo mooi
Dat zou ook niet moeten kunnen.quote:Op zondag 24 december 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
De band die nu volgt, staat 25 keer in de Top 2000...
Deze is ook mooi, ja. Maar die van Jimi Charles Moody komt bij mij echt aan (ik weet niet hoe ik het moet zeggen).quote:Op zondag 24 december 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken het niet en dat vind ik niet zo erg.
Dit is beter, Deutsche Weihnacht Muzik...
Een limiet van 5 max per artiest zou dan ook ten goede komen aan de Top2000 treurnis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |