Uiteraardquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:49 schreef bleiblei het volgende:
is der postillon niet gewoon een dld variant van de speld?
Je totale verbruik is dan toch 240kwh ? 190 kwh zelf opgewekte elektriciteit plus die 50 kWh die je nog hebt maakt een totaal verbruik van 240.quote:Op donderdag 6 september 2018 08:45 schreef Poes. het volgende:
Hoi! Ik gooi het hier even neer ipv een apart topic te openen;
Ik heb net een overzicht gekregen van m'n gas en stroomverbruik (over de maand augustus). Deze is wel bizar laag naar mijn idee, kwam hier even vragen wat jullie zo'n beetje verbruiken per maand.
Rijtjeswoning, eind jaren 50. Dubbel glas en zonnepanelen, 2 persoonshuishouding. Verder geen bijzonderheden.
Gas; 10m3 (normaal in mijn situatie 19m3)
Stroom; 50kWh (normaal 216kWh)
Teruglevering; 190kWh.
10 m3 als de CV uit staat, is heel gewoon, wij zitten op 6 - 8 m3/maand in de zomermaandenquote:Op donderdag 6 september 2018 08:45 schreef Poes. het volgende:
Gas; 10m3 (normaal in mijn situatie 19m3)
Nee joh, ik heb 50kWh verbruikt en 190 opgewekt via de zonnepanelen.quote:Op donderdag 6 september 2018 12:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je totale verbruik is dan toch 240kwh ? 190 kwh zelf opgewekte elektriciteit plus die 50 kWh die je nog hebt maakt een totaal verbruik van 240.
Dat is dan nog een verbruik van 240 - 216 = 24 kWh meer dan normaal gesproken.
Het ging me ook meer om het stroomverbruik, die verschilt enorm met de ''norm''quote:Op donderdag 6 september 2018 12:26 schreef blomke het volgende:
[..]
10 m3 als de CV uit staat, is heel gewoon, wij zitten op 6 - 8 m3/maand in de zomermaanden
Hahahahaquote:Op donderdag 20 september 2018 20:53 schreef Gieliovd het volgende:
Gdvr schnitzel chick met een iPad.
Ik begin ook een kanaal.
Yep.. maar ik heb niks met een camera in m'n gezichtquote:Op donderdag 20 september 2018 21:15 schreef Gieliovd het volgende:
Ideaal man flinke werkplaats en een kuub nieuwe tools.
Die maker community is ook echt wel leuk. Lekker knutselen.
Had ik maar wat meer tijd. Maar ja wie niet...
http://support.watel.nl/watel_schema_telecom_data.pdfquote:Op zondag 30 september 2018 13:32 schreef TjjWester het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: ik heb in het hele huis data aansluitingen(rj45) liggen die met cat7 zijn verbonden met een patchpaneel, nu wil ik een van die dataansluitingen gaan gebruiken voor de telefoon.
Ik ben van plan om een patchkabel te maken met aan de ene zijde rj11 en aan de andere zijde rj45, welke aders kan ik dan het beste gebruiken? Blauw/wit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |