abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176034213
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Diks, Immers, Kuyt, Nelom, Berghuis (in het begin), Toornstra (soms) en vast nog een paar denken daar denk ik anders over.

Hij heeft genoeg uit zichzelf veranderd de afgelopen jaren aan een (basis)opstelling.

Een mooi voorbeeld vind ik Nelom, nu Malacia zich aandient speelt hij toch gewoon nog steeds?
Ik weet het niet met gio.....want dat toornstra verhaal begint belachelijjk vormen aan te nemen.

De bankspelers zien die toornstra ook gewoon belachelijk slecht spelen en waarom krijgen die geen kans vragen ze zich maar af.

Malacia is door nood doorgebroken, als nelom fit was geweest hadden we die goser niet gezien.

Het verhaal diks lijkt me duidelijk. Tegenwoordig worden bijna alle spelers verhuurd met de voorwaarden dat ze een x aantal wedstrijden moeten spelen anders krijgt Feyenoord in dit geval gewoon een boete van die Italianen.

DIks gaan we nog regelmatig in zien vallen de 2e helft van de competitie terwijl st juste gewoon belachelijk goed speelt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176034234
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Wel uit noodzaak geboren want Nelom was geblesseerd tegen Napoli. Toen Malacia het zo goed deed kon hij daar vervolgens natuurlijk niet meer omheen.
Oh, want hij kon niet alsnog teruggrijpen op Nelom nu? Dat is toch gewoon een keuze.
pi_176034308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien moet je even beter lezen want het is al diverse keren geprobeerd bij feyenoord om andere systeem te spelen en altijd een mislukking. Het zou ook belachelijk zijn als je zoveel butienspelers inmiddels heb dat je dan ineens een ander systeem zou willen gaan spelen.

4-4-2
met jorgensen en van persie volgens jou? waar gaat Berghuis dan spelen volgens jou?als een soort aanvallende middenvelder op rechts? dat soort bullshit werkt helemaal niet in de praktijk.

4-4-2 is een stap terug en het ziet er gewoon niet uit tenzij je spelers heb die echt dat systeem kunnen spelen en dan moet je 2 wereldaanvallers hebben voorin.

tantasievoetbal.
Misschien moet je zelf beter lezen.Ik zeg nergens dat je opeens 442 moet gaan spelen ik zeg alleen dat er wedstrijden zijn waar kan lonen om met een extra spits te spelen, dan wel om iets te forceren dan wel om de tegenstander te verassen dan wel omdat het voor geen meter loopt.

Berghuis is trouwens nog geen schim van zijn vorm van vorig seizoen dus die een keertje wisselen of laten banken zou echt geen schande zijn.
blablablabla
pi_176034407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf beter lezen.Ik zeg nergens dat je opeens 442 moet gaan spelen ik zeg alleen dat er wedstrijden zijn waar kan lonen om met een extra spits te spelen, dan wel om iets te forceren dan wel om de tegenstander te verassen dan wel omdat het voor geen meter loopt.

Berghuis is trouwens nog geen schim van zijn vorm van vorig seizoen dus die een keertje wisselen of laten banken zou echt geen schande zijn.
Ja, pleur je topscorer eruit. Goeie zet hoor.
pi_176034482
quote:
9s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh, want hij kon niet alsnog teruggrijpen op Nelom nu? Dat is toch gewoon een keuze.
Als zo'n jongen de sterren van de hemel speelt tegen een dergelijke tegenstander zou dat wel het meest debiele zijn om te doen he?
Maar Malacia is uit pure armoe in de wedstrijdopstelling tegen Napoli terecht gekomen, niet door een geniale ingeving van de trainert.

Er staat een shitload aan foute beslissingen tegenover. Waarvan het in den treure doorgaan met Toornstra en Kramer wel zijn grootse vergissing is.
blablablabla
pi_176034530
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja, pleur je topscorer eruit. Goeie zet hoor.
Er zijn ook wedstrijden geweest waarin hij werkelijk als een krant speelde hoor dit seizoen. Als je dan V Persie zou kunnen brengen ga je er echt niet per definitie op achteruit.
blablablabla
pi_176034657
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn ook wedstrijden geweest waarin hij werkelijk als een krant speelde hoor dit seizoen. Als je dan V Persie zou kunnen brengen ga je er echt niet per definitie op achteruit.
Ik ben ongeveer de meest kritische user op Berghuis hier, en nog is hij mijn man van dit seizoen tot nu toe. Hem eraf (willen) halen is gewoon mokerdom.
pi_176034717
Maar goed, je moet je ook niet in allerlei bochten wringen om Van Persie maar een plekje te gunnen. Slaat nergens op.

Als hij komt zal hij gewoon zijn minuten gaan krijgen en als hij het laat zien krijgt ie een plek, op welke positie dan ook.
  woensdag 27 december 2017 @ 12:02:11 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176034774
quote:

[..]
Wacht wat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 december 2017 @ 12:02:32 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176034787
Wat lees ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176034858
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Berghuis heeft scorend vermogen, Larsson is onze assistkoning. Wat komen we tekort? Juist, scorend vermogen. Wat moet je dan niet doen? Juist, spelers die je aan doelpunten helpen wisselen.

Als Van Persie speelt (als 'ie überhaupt eens fit is) is Berghuis wel de laatste die mag banken.
pi_176034882
quote:

11 goals en 5 assists in 16 wedstrijden. Ik wil niet weten wat er gebeurt als Berghuis in vorm raakt dan :')
  Moderator woensdag 27 december 2017 @ 12:07:36 #173
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176034906
quote:
[..]

Loooool _O- _O- _O- _O- _O-
pi_176034969
Terwijl de buitenspelers van Feyenoord praktisch de spelmakers zijn. Hm.
  woensdag 27 december 2017 @ 12:13:28 #175
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176035072
Sneu voor Gustafson dit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176035086
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Wacht wat
Ja leuk dat je gedeelde topscorer bent In grote wedstrijden zoals tegen de joden en psv laat hij het vervolgens afweten.
Hij gaat in vergelijking met vorig seizoen ook veel vaker voor eigen succes. Wat voor zijn eigen statistieken natuurlijk prima is maar je kunt je afvragen of hij niet meer in dienst van Jorgensen zou moeten spelen.
blablablabla
pi_176035100
Berghuis heeft af en toe ook wel rare dingen gedaan dit seizoen.

Ik zie hem vaak dat hij rond de middenlijn de bal krijgt en dan keert hij zich terug naar eigen helft begint te dribbelen om die bal naar iemand te spelen....is vaak fout gegaan in de passing waarbij er soms gevaarlijk situaties waren dit seizoen. Dat heeft iedereen gezien. Als Boetius zoiets doet begint iedereen te gillen....

Maar ja als je zo een hoog rendement heb als berghuis dan worden alle verkeerde dingen vergeten en dat is terecht.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_176035138
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja leuk dat je gedeelde topscorer bent In grote wedstrijden zoals tegen de joden en psv laat hij het vervolgens afweten.
Hij gaat in vergelijking met vorig seizoen ook veel vaker voor eigen succes. Wat voor zijn eigen statistieken natuurlijk prima is maar je kunt je afvragen of hij niet meer in dienst van Jorgensen zou moeten spelen.
Misschien moet je even Berghuis bedanken voor het feit dat Feyenoord nog niet aan een zijden draadje hangt voor een top 3-notering. Zonder hem heeft Jørgensen al helemaal geen aanvoer.
  woensdag 27 december 2017 @ 12:15:56 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176035156
Letterlijk al je gevaar komt van Berghuis af maar Elan wordt mad als ie zich een keertje vastloopt

Wtf man :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176035207
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:15 schreef Caland het volgende:
Letterlijk al je gevaar komt van Berghuis af maar Elan wordt mad als ie zich een keertje vastloopt

Je mag dan ook best kritisch zijn op Berghuis. Maar hem willen wisselen is wel het andere uiterste.
pi_176035231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je mag dan ook best kritisch zijn op Berghuis. Maar hem willen wisselen is wel het andere uiterste.
Wat je Berghuis kunt aanrekenen is dat hij de wedstrijd tegen ADO niet allang in het slot had gegooid.
pi_176035280
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:15 schreef Caland het volgende:

Ik word helemaal niet mad gozer ik stel alleen dat hem een keer wisselen als hij speelt zoals tegen Ajax geen schande zou zijn.
Of hem lekker laten staan, dat hele riedeltje van die 442 zonder Berghuis komt niet eens bij mij vandaan maar was Klaas z'n idee.
Het is mocht je V Persie kunnen brengen natuurlijk niet zo dat je iemand inbrengt zonder scorend vermogen of creativiteit. Maar wel een ander soort speler.
blablablabla
pi_176035289
Ik zie de 2e helft van de competitie wel met heel veel vertrouwen tegemoet.

Je ziet de afgelopen wedstrijden dat heel de ploeg anders speelt kwa beweging en vrijlopen.

Hopelijk kan het straks gelijk weer opgepikt worden tegen ajax.....
pi_176035311
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zie de 2e helft van de competitie wel met heel veel vertrouwen tegemoet.

Je ziet de afgelopen wedstrijden dat heel de ploeg anders speelt kwa beweging en vrijlopen.

Hopelijk kan het straks gelijk weer opgepikt worden tegen ajax.....
Je speelde alleen wel tegen een hoop matige ploegen wat niet echt representatief is.
  woensdag 27 december 2017 @ 12:26:14 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176035472
Gustafson die goed in vorm is moet nu nog een halfjaar met die kneuzen van Roda spelen.

Benieuwd hoe hij erop reageert
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176035475
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je speelde alleen wel tegen een hoop matige ploegen wat niet echt representatief is.
Klopt, maar Feyenoord heeft ook tegen een hoop matige ploegjes dit seizoen gespeeld waar het er allemaal heel anders uitzag dan de afgelopen weken.

Dus als je speelstijl een beetje kan vasthouden met al die beweging en positiewisselingen tegen wat sterkere ploegen dan moet het ook wel beter gaan lopen. Hopelijk na de winterstop botteghin weer terug in de defensie.
  woensdag 27 december 2017 @ 12:28:24 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176035541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat de accenten wat verlegd zijn. Met name qua positiewisselingen en de rol van Vilhena. Of dat was al het geval maar kwam er minder uit tegen betere tegenstanders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 december 2017 @ 12:29:18 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176035572
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik word helemaal niet mad gozer ik stel alleen dat hem een keer wisselen als hij speelt zoals tegen Ajax geen schande zou zijn.
Of hem lekker laten staan, dat hele riedeltje van die 442 zonder Berghuis komt niet eens bij mij vandaan maar was Klaas z'n idee.
Het is mocht je V Persie kunnen brengen natuurlijk niet zo dat je iemand inbrengt zonder scorend vermogen of creativiteit. Maar wel een ander soort speler.
Alleen al door te stellen dat je hem best een keer op de bank zou kunnen zetten omdat hij geen schim is van vorig seizoen zou je permanent moeten worden opgenomen ergens in Den Dolder
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 december 2017 @ 12:30:29 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176035603
https://www.feyenoord.nl/(...)zending-feyenoord-tv

Dat gaat weer de grote Don Leo show worden _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176035797
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen al door te stellen dat je hem best een keer op de bank zou kunnen zetten omdat hij geen schim is van vorig seizoen zou je permanent moeten worden opgenomen ergens in Den Dolder
Hij zorgt voor een beter rendement voor zichzelf ja, afgelopen seizoen was hij meer een teamspeler.
De vraag is dat uiteindelijk in het teambelang is. 3 assists halverwege de competitie is nou niet echt geweldig te noemen voor iemand met zijn kwaliteiten .

Ik zie hem liever wat vaker Jorgensen bedienen of een bal afspelen want er gaat ondanks dat hij topscorer is ook gewoon behoorlijk wat van zijn pogingen over en naast.
blablablabla
pi_176035818
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)zending-feyenoord-tv

Dat gaat weer de grote Don Leo show worden _O_
Gudde is weg, en Don Leo komt weer in de Kuip _O-
  woensdag 27 december 2017 @ 12:39:57 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176035848
Ja als al zijn pogingen erin zouden gaan zou hij niet bij Feyenoord spelen denk ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176035912
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat de accenten wat verlegd zijn. Met name qua positiewisselingen en de rol van Vilhena. Of dat was al het geval maar kwam er minder uit tegen betere tegenstanders.
Ik denk niet dat het een gevalletje 'kwam er minder uit' was tegen NAC thuis. Of die hele reeks andere kutwedstrijden.
pi_176036100
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:39 schreef Caland het volgende:
Ja als al zijn pogingen erin zouden gaan zou hij niet bij Feyenoord spelen denk ik
Wat ik bedoel te zeggen en wat jij blijkbaar niet kan of wil wil begrijpen is dat het teambelang voorop moet staan en het niet de grote Berghuis-show is.
Natuurlijk heeft hij een heerlijk gemiddelde qua doelpunten maar als je het scorend vermogen en de creativiteit van de ploeg an sig ziet ten opzichte van vorig seizoen is dat gewoon ronduit bedroevend.

En ja daar had Elia ook een groot aandeel in maar als je ziet waar Jorgensen ballen moet op komen halen en hoe vaak Berghuis en Larsson naar binnentrekken voor eigen succes te gaan in plaats van een bruikbare voorzet te geven geloof ik oprecht nog wel wat winst valt te behalen.
blablablabla
  woensdag 27 december 2017 @ 12:52:13 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176036180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen en wat jij blijkbaar niet kan of wil wil begrijpen is dat het teambelang voorop moet staan en het niet de grote Berghuis-show is.
Natuurlijk heeft hij een heerlijk gemiddelde qua doelpunten maar als je het scorend vermogen en de creativiteit van de ploeg an sig ziet ten opzichte van vorig seizoen is dat gewoon ronduit bedroevend.

En ja daar had Elia ook een groot aandeel in maar als je ziet waar Jorgensen ballen moet op komen halen en hoe vaak Berghuis en Larsson naar binnentrekken voor eigen succes te gaan in plaats van een bruikbare voorzet te geven geloof ik oprecht nog wel wat winst valt te behalen.
Jorgensen heeft ook een potje of 10 gemist inmiddels. Zijn gemiddelde is ook niet eens zo heel slecht
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 27 december 2017 @ 13:15:58 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_176036852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gustafson die goed in vorm is moet nu nog een halfjaar met die kneuzen van Roda spelen.

Hij speelt wekelijks dus waarom zou je daar benieuwd naar zijn? Denk dat het antwoord wel te raden is. Als hij zou worden teruggehaald en je haalt een oude van Persie die zijn plek inneemt waarna hij alsnog mag gaan banken kan je die jongen helemaal weggooien
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 27 december 2017 @ 13:18:46 #198
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_176036951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

Boeiend, is niet goed genoeg voor Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_176037372
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Jorgensen heeft ook een potje of 10 gemist inmiddels. Zijn gemiddelde is ook niet eens zo heel slecht
Het gaat ook niet alleen om Jorgensen, zo'n Toornstra had met 15 doelpunten ook veel meer baat bij de aanvoer vanaf de zijkanten. Wat je nu constant ziet is Larsson of Berghuis die naar binnent lopen en op kool schieten. Ik gok dat we qua assists vanaf de zijkanten op amper 1/3 van vorig seizoen zitten? Er is amper een verrassingselement. Dat kan echt gewoon veel beter met deze spelers.

Tekenend was die 0-7 tegen Sparta waar de enige goal via een voorzet vanaf de zijkant afkomstig was van Vente (op Berghuis) :D
blablablabla
  woensdag 27 december 2017 @ 14:13:03 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176039127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 13:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Het gaat ook niet alleen om Jorgensen, zo'n Toornstra had met 15 doelpunten ook veel meer baat bij de aanvoer vanaf de zijkanten. Wat je nu constant ziet is Larsson of Berghuis die naar binnent lopen en op kool schieten. Ik gok dat we qua assists vanaf de zijkanten op amper 1/3 van vorig seizoen zitten? Er is amper een verrassingselement. Dat kan echt gewoon veel beter met deze spelers.

Tekenend was die 0-7 tegen Sparta waar de enige goal via een voorzet vanaf de zijkant afkomstig was van Vente (op Berghuis) :D
1-0 van Vente ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')