Ook afscheid van Nelom dus?quote:Feyenoord lijkt buurman Sparta op bezoek te krijgen als het gaat om spelers aantrekken. Gisteren werd bekend dat Sparta zich officieel gemeld heeft voor Michiel Kramer, maar ook Miquel Nelom mag zich verheugen op interesse van de Kasteelclub.
Nelom, die voorbij lijkt te zijn gestreefd door Tyrell Malacia, staat volgens het Algemeen Dagblad in de nadrukkelijke belangstelling van Sparta. Nelom miste bij Feyenoord de laatste duels voor de winterstop door een bovenbeen blessure, waardoor Malacia zich nadrukkelijk meldde als goede optie op de linksback positie.
Kijk ook even in welke rol en welke fase die goals en assists vallen. Op het moment begint iedereen beter te spelen. Boetius heeft meer gebroken wedstrijdritme. Zo geweldig vind ik het verschil niet qua statistieken als je objectief kijkt hoe ze tot stand komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius: 1400 minuten speeltijd. 3 goals, 4 assists
Larsson: 1100 minuten speeltijd, 5 goals, 5 assists
Klaas heeft het over rendement. Vrij simpel te ontkrachten.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk ook even in welke rol en welke fase die goals en assists vallen. Op het moment begint iedereen beter te spelen. Boetius heeft meer gebroken wedstrijdritme. Zo geweldig vind ik het verschil niet qua statistieken als je objectief kijkt hoe ze tot stand komen.
Dat je het een betere voetballer kan vinden is wat anders natuurlijk.
Dat Larson nog aan een hoog rendement is gekomen is omdat hij veel vaker in het midden loopt terwijl ik vind dat een buitenspeler de achterlijn moet zoeken en de ballen voor de spits moet gooien. Op de lange termijn is dat veel beter dan een speler die constant maar naar binnen trekt., maar dat is mijn persoonlijke mening. Ben benieuwd wie uiteindelijk het hoogste rendement gaat halen. Ik denk JPquote:Op donderdag 28 december 2017 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Klaas heeft het over rendement. Vrij simpel te ontkrachten.
Als er een speler steeds maar weer vertrouwen blijft krijgen is het Boetius wel. Laat zelden iets zien.
Ik denk het niet aangezien hij zijn basisplek kwijt is.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
.
[..]
Dat Larson nog aan een hoog rendement is gekomen is omdat hij veel vaker in het midden loopt terwijl ik vind dat een buitenspeler de achterlijn moet zoeken en de ballen voor de spits moet gooien. Op de lange termijn is dat veel beter dan een speler die constant maar naar binnen trekt., maar dat is mijn persoonlijke mening. Ben benieuwd wie uiteindelijk het hoogste rendement gaat halen. Ik denk JP
Ik denk dat er tussen die 2 nog niets beslist is. Ik denk dat er per wedstrijd gekeken wordt wie er gaat spelen. Tegen Sparta speelde Larson bijvoorbeeld ook niet. Ik denk dat GIO inmiddels ook wel de tekortkomingen van Larson ziet kwa passeren van tegenstanders aan de zijlijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het niet aangezien hij zijn basisplek kwijt is.
Overigens is Boetius ook gewoon een rechtspoot op links.
en Toornstraquote:
nou ik zie liever toornstra gaan dan vilhena....quote:Op donderdag 28 december 2017 12:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Liever Vilhena voor 15 miljoen naar Watford o.i.d.
Haps heeft, mede door blessures, nog niet kunnen overtuigen imo.quote:Op donderdag 28 december 2017 06:07 schreef govie het volgende:
De vraag zou kunnen zijn of er iemand in de jeugdelftallen opkomt die bijna net zo goed is als Boetius. Bijvoorbeeld Malacia, die jongen doet het best goed maar als haps terugkeert, dan zit die weer op de bank. Ergens is dat een beetje zonde voor zijn ontwikkeling. Haps speelde goed in engeland tegen city, als ze hem deze transferperiode kunnen verkopen met dikke winst, dan is dat misschien niet zo'n gekke optie.. Hetzelfde geldt eventueel ook voor boetius, als je larson en misschien een jeugdige speler die bijna net zo goed is achter de hand hebt. Ik denk alleen niet dat boetius zo in trek is bij clubs met geld, zo goed was hij in de eerste helft van het seizoen niet denk ik.
Vilhena is niet slecht maar ben wel klaar met dat domme gedraaf.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou ik zie liever toornstra gaan dan vilhena....
maar voor een bedrag tussen 15-20 mijoen moet Feyenoord Tony wel verkopen
Op zich eens maar wellicht is het verstandig zolang Haps meer geblesseerd dan fit is om Nelom nog even te behouden.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:29 schreef Klummie het volgende:
Kramer én Nelom weg, dat zou een erg mooi begin zijn van het nieuwe jaar.
Nee, ik wil Nelom er nooit meer in. Dan maar met 10 man. Condoomspeler.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich eens maar wellicht is het verstandig zolang Haps meer geblesseerd dan fit is om Nelom nog even te behouden.
Saaie speler met een erg groot ego. Vraag me wel af naar wat voor club hij zou moeten.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vilhena is niet slecht maar ben wel klaar met dat domme gedraaf.
Typische speler voor de Engelse tweede divisie. Lekker in zo'n dom industriestadje hard werken en rondrennen, daar zijn ze dol op.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Saaie speler met een erg groot ego. Vraag me wel af naar wat voor club hij zou moeten.
Speelde goed toen hij meespeelde.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haps heeft, mede door blessures, nog niet kunnen overtuigen imo.
Wat moet ik mij voorstellen bij een condoomspeler?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:43 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee, ik wil Nelom er nooit meer in. Dan maar met 10 man. Condoomspeler.
Dan moet je Berghuis en Larsson van plek wisselen en met een "ouderwetse" links- en rechtsbuiten gaan spelen, maar dan hebben je backs geen ruimte om er overheen te komen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
.
[..]
ik vind dat een buitenspeler de achterlijn moet zoeken en de ballen voor de spits moet gooien. Op de lange termijn is dat veel beter dan een speler die constant maar naar binnen trekt., maar dat is mijn persoonlijke mening.
Je hebt Malacia toch.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich eens maar wellicht is het verstandig zolang Haps meer geblesseerd dan fit is om Nelom nog even te behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |