Wat je ieder geval niet moet doen is wat Larson doet...op de middenlijn al naar binnen trekken...quote:Op woensdag 27 december 2017 18:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar moet je dan per se tot de achterlijn komen? In het moderne voetbal zie je nog maar weinig (buiten)spelers zo ver komen. Ik ben er wel blij om dat het bij ons ook niet per se meer hoeft. Toen Kramer in de spits stond, 2 seizoenen geleden, zag je het bij ons ook iedere keer proberen te scoren uit de voorzet en eigenlijk bleek toen ook dat het een weinig effectieve manier is om te scoren.
Natuurlijk. De enige wedstrijd vh jaar voor Sparta is tenslotte al geweest.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:06 schreef Zipportal het volgende:
SP-ER-MA mag KramerGod wel hebben.
Of als keepers wat vaker tegen de zon in moeten kijken.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:29 schreef Haringkop het volgende:
Overigens had Berghuis op 10 assists kunnen staan als Vilhena gewoon leert scoren.
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:29 schreef Haringkop het volgende:
Overigens had Berghuis op 10 assists kunnen staan als Vilhena gewoon leert scoren.
Shinji Ono nieuwe carrière?quote:Op woensdag 27 december 2017 17:34 schreef Grifte het volgende:
Ondertussen in Japan:
https://www.instagram.com/p/BdJYi6DhN8q/
3 assists.............quote:Op woensdag 27 december 2017 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP dat hakballetjes na was larsson weer waardeloos afgelopen zondag het grootste deel van de wedstrijd.
Ook een totaal andere speler.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Larsson is een betere speler dan Boetius en gaat nog mooie dingen laten zien.
Ik vind hem juist erg constant dit seizoenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een totaal andere speler.
Boetius kan echt wel voetballen, die aannames soms verraden een zekere kwaliteit. Alleen veel te wisselvallig, eeuwig zonde.
Dit is de realiteit. PSV koopt die mexiciliaan en er wordt al gepraat over een overgang naar een topclub na 2 maanden competitie. Die Neres wordt door tabliots in verband gebracht met Manu. En die ryan thomas van PEC moet volgens boerenklompenvoetbaldirecteur Ron Jans naar real madrid.quote:Op donderdag 28 december 2017 06:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haps en Boetius zijn net deze zomer gekocht dan ga je die nu toch niet alweer verkopen het zijn echte mensen hé de realiteit is geen FIFA 18.
Ik vind het bij Boetius altijd zo bijzonder dat hij na geweldige aanname het direct weet te verprutsen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een totaal andere speler.
Boetius kan echt wel voetballen, die aannames soms verraden een zekere kwaliteit. Alleen veel te wisselvallig, eeuwig zonde.
quote:
In iedere geval is Larson geen linksbuiten.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Larsson is een betere speler dan Boetius en gaat nog mooie dingen laten zien.
Boetius: 1400 minuten speeltijd. 3 goals, 4 assistsquote:Op donderdag 28 december 2017 08:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Het rendement van Boetius dit seizoen is nog altijd beter dan die van Larson.
Jij hebt er dan ook niet veel kijk op. Nog minder dan Elan.quote:Op donderdag 28 december 2017 06:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem juist erg constant dit seizoen
Constant kut
Aldus de man die Elia niet goed genoeg vondquote:Op donderdag 28 december 2017 08:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook niet veel kijk op. Nog minder dan Elan.
Kan er dan ook geen tering van, die Elia.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus de man die Elia niet goed genoeg vond
Waar heb je deze statistieken vandaan?quote:Op donderdag 28 december 2017 08:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Boetius: 1400 minuten speeltijd. 3 goals, 4 assists
Larsson: 1100 minuten speeltijd, 5 goals, 5 assists
En Boetius stond basis tegen Sparta, streept elkaar mooi weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waar heb je deze statistieken vandaan?
Volgens mij zit daar ook die hatrick tussen tegen die amateurclub?
Ik weet het niet met Larsson
Ik vind dat hij te weinig brengt ten opzichte van het prijskaartje
Hij moet echt meer gaan brengen.
Larson is gevaarlijk als hij juist centraal loopt. Snap het niet waarom hij geen aanvallende middenvelder gaat spelen. Waarschijnlijk defensief veel te zwak want daar kijkt Gio natuurlijk naar.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En Boetius stond basis tegen Sparta, streept elkaar mooi weg.
Ja, een beetje wat Berghuis ook doet zeg maar.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Larson is gevaarlijk als hij juist centraal loopt. Snap het niet waarom hij geen aanvallende middenvelder gaat spelen. Waarschijnlijk defensief veel te zwak want daar kijkt Gio natuurlijk naar.
Als Linksbuiten, nee. Het is dat Larsson iedere keer heel erg van die plek afloopt en heel vaak rond het midden terechtkomt en de bal daar krijgt dat hij nog zo een hoog rendement heeft gehaald.
in principe welquote:Op donderdag 28 december 2017 08:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een beetje wat Berghuis ook doet zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |