Elia en Berghuis deden dat vorig seizoen ook al, volgens mij kwamen de meeste voorzetten van Toornstra en Karsdorp.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om Jorgensen, zo'n Toornstra had met 15 doelpunten ook veel meer baat bij de aanvoer vanaf de zijkanten. Wat je nu constant ziet is Larsson of Berghuis die naar binnent lopen en op kool schieten. Ik gok dat we qua assists vanaf de zijkanten op amper 1/3 van vorig seizoen zitten? Er is amper een verrassingselement. Dat kan echt gewoon veel beter met deze spelers.
Tekenend was die 0-7 tegen Sparta waar de enige goal via een voorzet vanaf de zijkant afkomstig was van Vente (op Berghuis)
De 2-0 was dat stond Boetius ergens in het midden van randje 16 en liep Malacia op de linksbuiten-positie.quote:
Dus als iemand naar zijn goede been kapt en een voorzet geeft is het geen voorzetquote:Op woensdag 27 december 2017 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
De 2-0 was dat stond Boetius ergens in het midden van randje 16 en liep Malacia op de linksbuiten-positie.
Indien het Boetius, Vilhena of El Ahmadi betreft, kan hij een punt hebben. Bij die 3 kan het ook gewoon een schot op doel zijn geweest, of een terugspeelbal op Jones. Who knows...quote:Op woensdag 27 december 2017 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als iemand naar zijn goede been kapt en een voorzet geeft is het geen voorzet
Elan logics
Karsdorp ging met enige regelmaat over berghuis heen en kwam dan met een aardige voorzet inderdaad. Al moet je dat ook niet overdrijven, wat je wel had was dat je het veld breed hield.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Elia en Berghuis deden dat vorig seizoen ook al, volgens mij kwamen de meeste voorzetten van Toornstra en Karsdorp.
Zeg maar wat Elia vorig seizoen met enige regelmaat deed. En Boetius in zijn eerste wedstrijd dit seizoen, ,man wat was dat een zalige assistquote:Op woensdag 27 december 2017 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als iemand naar zijn goede been kapt en een voorzet geeft is het geen voorzet
Elan logics
Kramer naar Sparta is natuurlijk mooi voor beide partijen. Beter dan naar NAC.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:38 schreef PIETR het volgende:
Kramert naar Sparta, Van Persie naar Feyenoord?
Hoeveel moeten wij Sparta betalen dan?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:38 schreef PIETR het volgende:
volgens mij zijn dat 2 dingen die los van elkaar staanquote:Op woensdag 27 december 2017 14:38 schreef PIETR het volgende:
Paar doosjes kwekkeboomquote:Op woensdag 27 december 2017 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoeveel moeten wij Sparta betalen dan?
Er is een tijd geweest, dat Fey bij een dergelijke overgang nog een jaar zijn salaris zou doorbetalen. In het geval van Kramer waren we dan goedkoper uitgeweest...quote:
dat is mooi dan kan er ook nog wat geld gevangen worden voor die krokettevreterquote:‘Drie Eredivisie-clubs melden zich officieel bij Feyenoord voor Kramer’
quote:Op woensdag 27 december 2017 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest, dat Fey bij een dergelijke overgang nog een jaar zijn salaris zou doorbetalen. In het geval van Kramer waren we dan goedkoper uitgeweest...
Omdat je van mening bent dat iemand soms wat meer oog voor medespelers mag hebben ben je een hatert?quote:
Die Jappen zijn echt geschift.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:34 schreef Grifte het volgende:
Ondertussen in Japan:
https://www.instagram.com/p/BdJYi6DhN8q/
Maar moet je dan per se tot de achterlijn komen? In het moderne voetbal zie je nog maar weinig (buiten)spelers zo ver komen. Ik ben er wel blij om dat het bij ons ook niet per se meer hoeft. Toen Kramer in de spits stond, 2 seizoenen geleden, zag je het bij ons ook iedere keer proberen te scoren uit de voorzet en eigenlijk bleek toen ook dat het een weinig effectieve manier is om te scoren.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg maar wat Elia vorig seizoen met enige regelmaat deed. En Boetius in zijn eerste wedstrijd dit seizoen, ,man wat was dat een zalige assist. Tot aan de achterlijn en dan een bruikbare bal geven op de spits of wie er op dat moment ook vrij staat precies op het goede moment. Niet in een diepe bal vanuit het midden zoals tegen Sparta. Al was dat verder een prima assist en dito kool van Vente natuurlijk
.
Ik zie dat echt bedroevend weinig bij ons op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |