iddquote:Op zondag 24 december 2017 11:23 schreef Patroon het volgende:
Waarom steeds een waves TT. Eigen topic niet genoeg?
Why?quote:Op zondag 24 december 2017 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor als Amerika wakker wordt.
Die gooien de Wallets Ook leeg.quote:
Mooie onzin is dat, ja.quote:Op zondag 24 december 2017 11:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat werd hier gisteren ook continu geroepen, vond het wel grappig.
Short gaan dan.quote:Op zondag 24 december 2017 11:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Die gooien de Wallets Ook leeg.
Paniek!
watquote:
Ja, fees, jaquote:Op zondag 24 december 2017 11:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
goed te gebruiken als betaalmiddel dus.
btcdirectquote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Makrolon het volgende:
Pff, wou nu bitcoins bij kopen, maar nergens te krijgen :/
Dankzij hun schandalige fees heb ik nooit de kans gehad om met groene cijfers te verkopen, terwijl Bitcoin wel weer flink over de kop is geweest.quote:
kan je nergens ether verkopen via ideal?quote:Op zondag 24 december 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij hun schandalige fees heb ik nooit de kans gehad om met groene cijfers te verkopen, terwijl Bitcoin wel weer flink over de kop is geweest.
exchangen voor Ether en die opnemen?quote:Op zondag 24 december 2017 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij hun schandalige fees heb ik nooit de kans gehad om met groene cijfers te verkopen, terwijl Bitcoin wel weer flink over de kop is geweest.
Ideal is een betaalmodule..quote:Op zondag 24 december 2017 11:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
kan je nergens ether verkopen via ideal?
Helaasquote:Op zondag 24 december 2017 11:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
kan je nergens ether verkopen via ideal?
ja. Aankoop is duurder dan op dat moment geldende koers. Verkoop is lager dan de geldende koers.quote:Op zondag 24 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin staat nu precies op de koers waarop ik gekocht heb. Echter, als ik nu verkoop maak ik 13% verlies
koop die van nattekat dan.quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Makrolon het volgende:
Pff, wou nu bitcoins bij kopen, maar nergens te krijgen :/
verplicht hodlen dan. misschien maak je per ongeluk ineens winst.quote:Op zondag 24 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin staat nu precies op de koers waarop ik gekocht heb. Echter, als ik nu verkoop maak ik 13% verlies
Goed planquote:
Of dendert alles in elkaar omdat dit de bulltrap was.quote:Op zondag 24 december 2017 11:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
verplicht hodlen dan. misschien maak je per ongeluk ineens winst.
USDT?quote:Op zondag 24 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Daar krijg je bij Bitonic toch 0,086 voor?quote:Op zondag 24 december 2017 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed plan
Ik hanteer hetzelfde tarief als Bitonic, dus 1000¤ voor 0,082 Bitcoin.
FOMOOOO. Wel goede FOMO nog.quote:Op zondag 24 december 2017 12:10 schreef XDo het volgende:
Tijd om te tilten. Helft van m'n portfolio aan het omzetten naar raiblocks.
Degene die hem hebben vinden het een goede munt, degene die hem niet hebben vinden het een kut munt (want hun munt is beter etc.)quote:Op zondag 24 december 2017 12:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Verge aanhouden? Lees wisselende berichten de ene vindt het een slechte munt en de ander zegt dat hij nog flink gaat stijgen
Nattekat stoot zich nog vaker tegen dezelfde steen dan de bekende vlogger uit omgeving Hilversumquote:
Jij verkoopt ze aan Bitonic toch? Mensen gaan het aan jouw verkopen. Klaar, opgelost, slotje.quote:Op zondag 24 december 2017 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe moet ik aan die Bitcoins komen dan?
quote:Op zondag 24 december 2017 12:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij verkoopt ze aan Bitonic toch? Mensen gaan het aan jouw verkopen. Klaar, opgelost, slotje.
Zorg er ook gelijk voor dat je niet alleen BTC accepteert maar ook EUR<>alts!!quote:Op zondag 24 december 2017 12:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om te beginnen maak je gewoon gebruik van Kraken. Hoef je ook geen voorraad aan te houden.
Ja, en hoe moet ik daar traden als ze niet meer verifiëren?quote:Op zondag 24 december 2017 12:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om te beginnen maak je gewoon gebruik van Kraken. Hoef je ook geen voorraad aan te houden.
Doen ze wel, een aantal dagen geleden nog voor iemand gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en hoe moet ik daar traden als ze niet meer verifiëren?
Is Kraken beter dan bijvoorbeeld Bitstamp?quote:Op zondag 24 december 2017 12:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn account kopen.quote:Op zondag 24 december 2017 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kan ik eindelijk weer eens wat kopen.quote:Op zondag 24 december 2017 12:30 schreef Landgeld het volgende:
Daar gaan we weer. De daling is ingezet. Alles in het rood inmiddels.
Geen ervaring met Bitstamp. Kraken werkt goed, alleen is de site erg traag, maar betalen doen ze over het algemeen binnen 24 uur.quote:Op zondag 24 december 2017 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is Kraken beter dan bijvoorbeeld Bitstamp?
Wat voor onzin verkondig jij nou weer?quote:Op zondag 24 december 2017 12:30 schreef Landgeld het volgende:
Je moet bitonic en litebit gebruiken. Vet hendige sitesquote:Op zondag 24 december 2017 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
niet op bitonic iedergevalquote:Op zondag 24 december 2017 12:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mooi, kan ik eindelijk weer eens wat kopen.
Wel een hele zielige bulltrap. Zelfs ik ben er in getrapt als het zo is, en ik zag hem aankomen.quote:Op zondag 24 december 2017 12:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Kan goed zijn dat de crash nog gaande is en gisteren simpelweg een bull-trap was. Je zag na de ATH in november 2013 de prijs ook met horten en stoten steeds meer onderuit gaan.
Heb je nog tips?quote:Op zondag 24 december 2017 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een hele zielige bulltrap. Zelfs ik ben er in getrapt als het zo is, en ik zag hem aankomen.
Tijd om internet uit te zetten en volgende week weer eens te gaan kijkenquote:Op zondag 24 december 2017 12:30 schreef Landgeld het volgende:
Je weet dat ik nog op 1000% winst sta?quote:Op zondag 24 december 2017 12:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je nog tips?
Wat zijn je buys en sells van de afgelopen dagen? Dan ga ik precies het tegenovergestelde doen.
Waar was die 1.16 dan?quote:
Dan hoop ik dat het allemaal wel wat soepeler gaat dan prive aankopen doen. Man man man, wat een platform is dat zeg.quote:Op zondag 24 december 2017 12:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Aah dollar, ik betaal nog steeds in eurosquote:Op zondag 24 december 2017 12:50 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Gisteravond 22.12 stond ie zelfs op $1.20
quote:Op zondag 24 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik weet al naam voor Kat z'n eigen bitonic. Inclusief betekenis. Geen dank!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik weet al naam voor Kat z'n eigen bitonic. Inclusief betekenis. Geen dank! Snel registreren die handel!
[ afbeelding ]
En zie hier het verdienmodel van Bitonic en coquote:Op zondag 24 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Huisjesmelkers.quote:Op zondag 24 december 2017 12:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En zie hier het verdienmodel van Bitonic en co
Klopt, maar binance en coinmarketcap geven in dollar weer (of ik ben te lui om het aan te passen)quote:Op zondag 24 december 2017 12:51 schreef ITrade het volgende:
[..]
Aah dollar, ik betaal nog steeds in euros
Het nattekateffectquote:Op zondag 24 december 2017 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een hele zielige bulltrap. Zelfs ik ben er in getrapt als het zo is, en ik zag hem aankomen.
Prachtig vind ik dit altijd.quote:Op zondag 24 december 2017 12:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
mooi tegen het lijntje aan. bull trap was duidelijk
Maar dan een iets kortere bearmerkt graag. een half jaartje ofzoquote:Op zondag 24 december 2017 12:58 schreef Joosie200 het volgende:
En daarom wacht ik rustig januari af. Ik verwacht een soortgelijk december 2014 - januari 2015 scenario, maar dan drie jaar later.
Zolang ie maar niet wederom dipt op een low terwijl ik tussen 9 en 12 een tentamen maak zoals drie jaar geledenquote:Op zondag 24 december 2017 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Maar dan een iets kortere bearmerkt graag. een half jaartje ofzo
duurde bij mij al 3 dagen voor tier 1.quote:Op zondag 24 december 2017 12:59 schreef spierbal het volgende:
Pff bij kraken kan je je account niet verifiëren. Drukte?
die 1k is de feequote:Op zondag 24 december 2017 13:03 schreef Skv het volgende:
Er zitten echt stevige verschillen in de koersen tussen alle exchanges.. tot wel 1 K Euro per BTC
ik ben tier 0 en verificatie is niet beschikbaar staat er.quote:Op zondag 24 december 2017 13:02 schreef Skv het volgende:
[..]
duurde bij mij al 3 dagen voor tier 1.
2 en 3 al een week pending.
als je geen risicoos durft te lopen dan moet je ook niet gaan beleggenquote:Op zondag 24 december 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Mijn niet-meer-1000 Euro staan klaar om weer in te stappen zodra het leuk is.
Kon je niet je btc omzetten in ether? Of zit je niet bij een exhange met zulke pairs?quote:
dat adviseerde ik vanochtend ook al..quote:Op zondag 24 december 2017 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kon je niet je btc omzetten in ether? Of zit je niet bij een exhange met zulke pairs?
quote:Op zondag 24 december 2017 13:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zojuist faillissement aangevraagd voor mijn wallets.
2018 kan zo maar Ardor jaar worden. Waves is zoooooo 2017quote:Op zondag 24 december 2017 13:03 schreef Greys het volgende:
Nohhhh deze had ik graag willen vangen. Want ArdorMaar net ff de honden uitgelaten
![]()
Meh!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 13:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zojuist faillissement aangevraagd voor mijn wallets.
Waarom zou ik dat doen? De verhouding tussen de twee is al dagen hetzelfde.quote:Op zondag 24 december 2017 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kon je niet je btc omzetten in ether? Of zit je niet bij een exhange met zulke pairs?
Meer ether om te hodlen. Lijkt me fijner dan dure fees inleveren omdat je Bitcoin niet wilt holden.quote:Op zondag 24 december 2017 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? De verhouding tussen de twee is al dagen hetzelfde.
kusje?quote:Op zondag 24 december 2017 12:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Prachtig vind ik dit altijd.
Altijd na een significante pump/dump halen mensen overal en nergens div. analyses tevoorschijn maar nooit zie ik een analyse vooraf een pump/dump.
Idioten.
Transactiefee en verwerkingstijd eth is beterquote:Op zondag 24 december 2017 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? De verhouding tussen de twee is al dagen hetzelfde.
Ik heb graag dat het Allebei-Jaar wordtquote:Op zondag 24 december 2017 13:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
2018 kan zo maar Ardor jaar worden. Waves is zoooooo 2017
Afgelopen week m'n inleg eruit gehaald. Ik voel me een stuk relaxter over de 800% winst die nu wat inkaktquote:Op zondag 24 december 2017 13:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als je geen risicoos durft te lopen dan moet je ook niet gaan beleggen
een belegger moet incalculeren dat hij of zij alles kwijt kan raken
Een belegger moet verliezen durven en kunnen accepteren als je dat niet kunt dan is beleggen niet de juiste sport voor die persoon
cryptohandelen is super risicol mensen die denken dat er alleen winst gemaakt gaat worden
Can't have your cake and eat it tooquote:Op zondag 24 december 2017 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb graag dat het Allebei-Jaar wordt
Waar moet ik verkopen dan?quote:Op zondag 24 december 2017 13:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Transactiefee en verwerkingstijd eth is beter
dat betekent nu kopen?quote:Op zondag 24 december 2017 12:58 schreef Joosie200 het volgende:
En daarom wacht ik rustig januari af. Ik verwacht een soortgelijk december 2014 - januari 2015 scenario, maar dan drie jaar later.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier meer mensen bekend met de relative strength index? Ik snap niet waarom je, wanneer je naar bijv. 7 dagen kijkt, ik 2 pieken en 2 dalen zie, maar wanneer ik inzoom naar 1 dag ik op zo'n dag alleen al 5 pieken en dalen in de grafiek zie. Anyone?
dan heb je goed gehandeldquote:Op zondag 24 december 2017 13:10 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Afgelopen week m'n inleg eruit gehaald. Ik voel me een stuk relaxter over de 800% winst die nu wat inkakt
Kan.quote:
Betekent dit dat je niet HODLd en verkoopt?quote:Op zondag 24 december 2017 13:14 schreef Blistering het volgende:
Nou ff alle winst eruit getrokken en de rest in USDT. Lekker vanaf de zijlijn aankijken en weer instappen zodra de kust veilig is
Bcash houdt wel van namen jatten.quote:Op zondag 24 december 2017 13:29 schreef RobinaHoed het volgende:
Op CMC staat dat BCC BitConnect is maar op Bittrex is BCC Bitcoin Cash. Welke is nou correct?
Tether he niet dollar.quote:Op zondag 24 december 2017 13:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet HODLd en verkoopt?
Of wat betekent "je winst eruit getrokken' en rest in USD?
Winst via bl3p naar euro en de rest (m'n inzet) op Binance omgezet in USDT.quote:Op zondag 24 december 2017 13:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet HODLd en verkoopt?
Of wat betekent "je winst eruit getrokken' en rest in USD?
Over een jaar pas? Dan staat mijn tweede Lambo al voor de deur. Miniatuur versie wel, maar toch.quote:Op zondag 24 december 2017 13:26 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Al die paniek om een dipje...
Ik blijf relaxed en kijk over een jaar nog wel es
Was jij niet failliet?quote:Op zondag 24 december 2017 13:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Over een jaar pas? Dan staat mijn tweede Lambo al voor de deur. Miniatuur versie wel, maar toch.
En waarom HODL- je niet dan? Gewoon voor de komende maanden?quote:Op zondag 24 december 2017 13:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Winst via bl3p naar euro en de rest (m'n inzet) op Binance omgezet in USDT.
Hahahaha, lekker hoor.quote:
Geen vertrouwen.quote:Op zondag 24 december 2017 13:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En waarom HODL- je niet dan? Gewoon voor de komende maanden?
Wil m'n account wel verkopen voor 1 BTC.quote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef vigen98 het volgende:
bl3p accepteert al weken misschien maanden geen nieuwe leden
Ik ookquote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wil m'n account wel verkopen voor 1 BTC.
D.r.a.g.o.n.c.h.a.i.n.quote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Wotte het volgende:
Ik heb nu dollars op bittrex te staan. Gisteren btc verkocht. Mijn strategie was eerst twee jaar holden, ging me niet snel genoeg. Daytraden mondde uit op net alle pumps missen en altijd in de dumps zitten. Alsnog flink in de plus, uiteraard.
Kortom, ik heb +/- 1000 dollar op bittrex waar moet ik het ab-so-luut in steken en holden alsof mijn leven er van af hangt?
XRP, goed instapmoment nu -20.85% of later vandaag misschien zelfs -35.85%quote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Wotte het volgende:
Kortom, ik heb +/- 1000 dollar op bittrex waar moet ik het ab-so-luut in steken en holden alsof mijn leven er van af hangt?
Ja echt goed moment na 7d +30%quote:Op zondag 24 december 2017 13:36 schreef alilami het volgende:
[..]
XRP, goed instapmoment nu -20.85% of later vandaag misschien zelfs -35.85%
Day trade het. Je kan zo 2-4k maken per dag. Vanaf gisteren heb ik nu totaal 0,23 btc erbij verdientquote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Wotte het volgende:
Ik heb nu dollars op bittrex te staan. Gisteren btc verkocht. Mijn strategie was eerst twee jaar holden, ging me niet snel genoeg. Daytraden mondde uit op net alle pumps missen en altijd in de dumps zitten. Alsnog flink in de plus, uiteraard.
vertel ons je geheimquote:Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Day trade het. Je kan zo 2-4k maken per dag. Vanaf gisteren heb ik nu totaal 0,23 btc erbij verdientDat is iets van 3k dollar.
Hoe dan? Zeker door mee te liften op de XVG's van deze wereld?quote:Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Day trade het. Je kan zo 2-4k maken per dag. Vanaf gisteren heb ik nu totaal 0,23 btc erbij verdientDat is iets van 3k dollar.
4 weken ongeveerquote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef vigen98 het volgende:
bl3p accepteert al weken misschien maanden geen nieuwe leden
Letterlijk een munt vinden die op heel weinig exchanges zit, rond de 5m volume en die kan je zo makkelijk daytraden.quote:
Btc alleen of Daytrade je ook altcoins? Ik heb de gave bij altcoins om voor de pump alles te verkopenquote:Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Neuh, letterlijk wat minder BTC bieden en 30 minuten later verkopen met 0,04 btc winstquote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe dan? Zeker door mee te liften op de XVG's van deze wereld?
Ik daytrade niet in BTC maar juist in altcoins.quote:Op zondag 24 december 2017 13:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Btc alleen of Daytrade je ook altcoins? Ik heb de gave bij altcoins om voor de pump alles te verkopen
Etherdelta'tjes van deze wereld? Oyster pearl wordt daar nogal geshilled.quote:Op zondag 24 december 2017 13:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Letterlijk een munt vinden die op heel weinig exchanges zit, rond de 5m volume en die kan je zo makkelijk daytraden.
Ik kocht 20k reddcoin verkocht ze net wat hoger. Paar dagen later 150% moon. Hetzelfde met digibyte, sia en nog een.quote:Op zondag 24 december 2017 13:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik daytrade niet in BTC maar juist in altcoins.
Zeker nietquote:Op zondag 24 december 2017 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Mag je wel minstens 1 btc hebben om mee te spelen
Als je nooit iets verkoopt onder de prijs waar je ze voor gekocht hebt dan voorkom je dit. En ja, daar moet je soms wat meer geduld voor hebben dan 2 uur.quote:Op zondag 24 december 2017 13:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kocht 20k reddcoin verkocht ze net wat hoger. Paar dagen later 150% moon. Hetzelfde met digibyte, sia en nog een.
I kan het niet meer aan
quote:Don"t...........
Everyone should have think ,........... if ,if.........
Maybe we step out and you stay and will survive the rollercoaster.
Somebody bought bitcoin at $850 and bitcoin drops from $1500 to $200.
I"'"ll bet the most of them jumped out.
But then it goes to the moon.
If...............
Be satisfied with your profits.
Here in the Netherlands there are only 150.000 people in cryptocoins and we have 17 million ? people.
I couldn"t believe it.
When it will rocket higher the people after you say I would stepped in at your price.
Wow, jij moet wel heel rijk zijn!quote:Op zondag 24 december 2017 13:45 schreef XDo het volgende:
[..]
Als je nooit iets verkoopt onder de prijs waar je ze voor gekocht hebt dan voorkom je dit. En ja, daar moet je soms wat meer geduld voor hebben dan 2 uur.
Lekker gewerkt, Ed.quote:Op zondag 24 december 2017 13:37 schreef poebz het volgende:
Geen zorgen mensen, Edje voorspelde een aantal dagen geleden dat we met de kerst op 26k zitten per btc
Misschien heb je ook wel gelijk ja haha. Tweakers al jaren terug verlaten toen ze een stel Nazi's als mods erop gooiden.quote:Op zondag 24 december 2017 08:55 schreef t-8one het volgende:
[..]
Het niveau lijkt hier in tegenstelling tot wat je zou verwachten, toch wel iets hoger te liggen. Misschien kom je met de google vraag 'hoe wordt ik rijk met bitcoins' bij tweakers uit.
Het over niveau hebben en dan een Nazi vergelijking maken. Hoe ironisch.quote:Op zondag 24 december 2017 14:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Misschien heb je ook wel gelijk ja haha. Tweakers al jaren terug verlaten toen ze een stel Nazi's als mods erop gooiden.
Bittrex heeft geen dollarmarkt. Zou die scammunt dus zo snel mogelijk omzetten naar een altcoin.quote:Op zondag 24 december 2017 13:34 schreef Wotte het volgende:
haha zit ook al een uur te F5enquote:Op zondag 24 december 2017 14:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Waar blijft McAfee met zijn coin of the day?
Iddquote:
Njah ik HODL dan al sinds het eerste sneeuwvlokje en de eerste <-1 graden. Ik kan niet wachten om lekker op het terras te zitten met de zon in mn bakkes en een goed biertje voor mn neus.quote:Op zondag 24 december 2017 14:14 schreef alilami het volgende:
[..]
Idd
HODL staat voor Hopen Op De Lente, want dan gaan we naar de maan, zo rond 46 februari wavesdag
quote:Op zondag 24 december 2017 13:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Geen zorgen mensen, Edje voorspelde een aantal dagen geleden dat we met de kerst op 26k zitten per btc
Lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ja het is wel wat anders dan de oliehandel waar jij 30 jaar in zit he?quote:Op zondag 24 december 2017 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit is toch fukking lachwekkend bij de Chinese Binance .....dat je met je paspoort in beeld met een stukje tekst waarop datum op staat en een foto van jezelf met alle stukken in je hand moet registereren..wtf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neuh, ik krijg wel een alert wanneer hij wat zegtquote:Op zondag 24 december 2017 14:22 schreef Nikmans het volgende:
Allemaal de McAfee twitter aan het F5'en?
Grapjas.quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 14:21 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dan trekken we toch gewoon een ander lijntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk eerder dat mensen nu meer behouden zullen zijn met instappen gezien de afgelopen dagen van daling. Zo van "zie je wel ome Karel, het is echt een zeepbel"quote:Op zondag 24 december 2017 14:36 schreef VeX- het volgende:
Ik hoop morgen echt op een keiharde moooooooon. Dat mensen dan erover praten aan de kersttafel en dan een nog hardere moon.
Hopelijk hebben de whales ook deze kerstgedachte.
Ik zit te wachten op zijn tweet gvdquote:
Wie niet hahaha. Gratis geldquote:Op zondag 24 december 2017 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op zijn tweet gvd
Tweede dag op rij dgb zou mooi zijnquote:Op zondag 24 december 2017 14:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op zijn tweet gvd
Opdonderen met die shitcoin.quote:
Heeft die toch al gedaan?quote:Op zondag 24 december 2017 14:50 schreef Nikmans het volgende:
Wat zou gebeuren als ie opeens XVG roept?
Dan is er een flinke sperma overstroming ergens in Azie waar Maikuuul zitquote:Op zondag 24 december 2017 14:50 schreef Nikmans het volgende:
Wat zou gebeuren als ie opeens XVG roept?
quote:Op zondag 24 december 2017 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan is er een flinke sperma overstroming ergens in Azie waar Maikuuul zit
Oh en hoequote:Op zondag 24 december 2017 14:54 schreef richolio het volgende:
Kan niet wachten tot Mcafee begin 2018 Universa gaat uitroepen
Tussen 2 en 3 normaalgesprokenquote:Op zondag 24 december 2017 14:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe laat komt die piepersnijder met zijn tweets
Zelfde hiero.....quote:Op zondag 24 december 2017 14:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme kut bittrex laat mijn order niet door en laat hem ook niet cancellen, teringlijers
Same here.quote:Op zondag 24 december 2017 14:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Godverdomme kut bittrex laat mijn order niet door en laat hem ook niet cancellen, teringlijers
quote:Op zondag 24 december 2017 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Je kan nu heerlijk de naïeve noobs van de rest onderscheiden
Schijnbaar heb ik nu toch mijn RDD tjes...now..kom maar op met die pumpquote:Op zondag 24 december 2017 15:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Same here.
Deed sowieso al raar op elke pagina
Op hoeveel gekocht? Niet op de top hoop ik?quote:Op zondag 24 december 2017 15:04 schreef descon het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik nu toch mijn RDD tjes...now..kom maar op met die pump
Ik ook, wel iets te laat. Ach ja, ik zie wel.quote:Op zondag 24 december 2017 15:04 schreef descon het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik nu toch mijn RDD tjes...now..kom maar op met die pump
Mensen die dikke winst gaan pakken naïeve noobs noemenquote:Op zondag 24 december 2017 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Je kan nu heerlijk de naïeve noobs van de rest onderscheiden
Market offline....geen idee..was voor een klein bedragquote:Op zondag 24 december 2017 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op hoeveel gekocht? Niet op de top hoop ik?
Je moet eens wachten tot hij Universa gaat pumpenquote:Op zondag 24 december 2017 15:09 schreef mtchel112 het volgende:
Tering die pump zeg, wat een vent voor invloed kan hebben
Ohja, ik mag echt niet vergeten om die coin in te gaan slaan als hij op de exchange komt.quote:Op zondag 24 december 2017 15:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je moet eens wachten tot hij Universa gaat pumpenZijn eigen coin gaat bij Universa
Bittrex dikke scam niet eens idealquote:Op zondag 24 december 2017 15:04 schreef Greys het volgende:
Gek he als de halve wereld op dezelfde seconde die ene coin gaat kopen dat bittrex daar dan ff moeite mee heeft.
McAfee coinquote:
Want? Universa is gewoon een zeer goede coin. Ook zonder McAfee gaat Universa MOONENquote:Op zondag 24 december 2017 15:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ohja, ik mag echt niet vergeten om die coin in te gaan slaan als hij op de exchange komt.
Goud. Heb je een de blogs/nieuws van Universa laatste tijd in de gaten gehouden? Ze zijn met goede dingen bezig volgens mijquote:Op zondag 24 december 2017 15:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
McAfee coin
https://www.facebook.com/Universablockchain/posts/123135401688577
Lees je wel goed? Ik zeg dat ik niet mag vergeten om die coin in te gaan slaan als hij beschikbaar is....quote:Op zondag 24 december 2017 15:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Want? Universa is gewoon een zeer goede coin. Ook zonder McAfee gaat Universa MOONEN
Ja ik volg het actief. Ze waren paar dagen terug in Azië om Universa te promoten. Positieve berichten over gezienquote:Op zondag 24 december 2017 15:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Goud. Heb je een de blogs/nieuws van Universa laatste tijd in de gaten gehouden? Ze zijn met goede dingen bezig volgens mij
Oh sorry ik las het inderdaad verkeerdquote:Op zondag 24 december 2017 15:15 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Ik zeg dat ik niet mag vergeten om die coin in te gaan slaan als hij beschikbaar is....
Als je slim bent verkoop je dan ook meteen na zo'n pumpquote:Op zondag 24 december 2017 15:16 schreef Greys het volgende:
Er is een hoop geld gewonnen maar ook verloren in die paar seconden
[ afbeelding ]
En dan mag je hopen dat je je sell niet te hoog hebt ingezetquote:Op zondag 24 december 2017 15:16 schreef Greys het volgende:
Er is een hoop geld gewonnen maar ook verloren in die paar seconden
[ afbeelding ]
Geen ideal hebben is scam?quote:Op zondag 24 december 2017 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Bittrex dikke scam niet eens ideal
HODL!quote:Op zondag 24 december 2017 15:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je slim bent verkoop je dan ook meteen na zo'n pump
quote:Op zondag 24 december 2017 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 december 2017 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
De meesten wisten pas dat ze gekocht hadden (lag op Trex door de plotse run) toen ie alweer dalende was.quote:Op zondag 24 december 2017 15:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als je slim bent verkoop je dan ook meteen na zo'n pump
RIP. Nahja jkquote:Op zondag 24 december 2017 15:19 schreef Patroon het volgende:
Nou 5663 stuks RDD gekocht op 123 sat. Eens even kijken wat dit mij gaat brengen, of wat juist niet
Lekker laat...quote:Op zondag 24 december 2017 15:19 schreef Patroon het volgende:
Nou 5663 stuks RDD gekocht op 123 sat. Eens even kijken wat dit mij gaat brengen, of wat juist niet
ja zit constant te wachten op de pagina van John...heb ik hem gemist omdat de pagina niet automatisch refreshed en mijn mobiel op stil stondquote:
Ja, mooiquote:Op zondag 24 december 2017 15:24 schreef Wotte het volgende:
Dat zo'n markt door megalomane cokesnuivende halve zool zo beïnvloed wordt
Je zou toch verwachten dat ook dat nieuwe volk inmiddels wel door heeft dat pump 'n dumps per definitie geld kosten.quote:Op zondag 24 december 2017 15:24 schreef Wotte het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2017 15:24 schreef Wotte het volgende:
Niet als jij degene bent die snel genoeg is om het te kopen en verkopenquote:Op zondag 24 december 2017 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ook dat nieuwe volk inmiddels wel door heeft dat pump 'n dumps per definitie geld kosten.
is die vent echt zo bekend dan?quote:Op zondag 24 december 2017 15:26 schreef over_hedge het volgende:
ja die gast is zo apart... Je zou die netflix docu eens moeten kijken over hem
RDD is de nieuwe BTCquote:Op zondag 24 december 2017 15:28 schreef Roces18 het volgende:
Die gast wordt nog betaald ook voor het verspreiden van deze onzin.
Ideaal om er geld mee te verdienen : Ja
Maar ga niet lopen zeggen dat die coins geen rotzooi zijn.
Hij is eigenlijk de succesvolle versie van van die social influence sletjesquote:Op zondag 24 december 2017 15:28 schreef Roces18 het volgende:
Die gast wordt nog betaald ook voor het verspreiden van deze onzin.
Ideaal om er geld mee te verdienen : Ja
Maar ga niet lopen zeggen dat die coins geen rotzooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |