SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 24 december 2017 09:48 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk een doelpuntrijke middag Melt
en dat Cassiera eens in mag vallen en scoren...quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 09:50 schreef CindieY het volgende:
Ik luister ook even mee tijdens het douchen enzo.
Dat invallen zal wel gebeuren, denk ik.quote:Op zondag 24 december 2017 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat Cassiera eens in mag vallen en scoren...
dan moeten ze 7 keer scoren, dan hebben ze het beter gedaan dan Manchester Cityquote:Op zondag 24 december 2017 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat invallen zal wel gebeuren, denk ik.
Ze moeten minimaal 5 keer scoren.
Dan hebben ze er in 2017 100 gescoord.
quote:Op zondag 24 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moeten ze 7 keer scoren, dan hebben ze het beter gedaan dan Manchester City
Ik vind al hun muziek op elkaar lijken.quote:Op zondag 24 december 2017 09:56 schreef peaceman het volgende:
nee ik ben toch echt geen fan van Toto
winkels vroeg open daar of niet?quote:Op zondag 24 december 2017 10:00 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer ga ik afhaken, peaceman.
quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 10:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Schoonzus werkt bij de Plus en die gingen om 7 uur al open.
Ik weet nooit wat ik van J.H. moet denken.quote:Op zondag 24 december 2017 10:03 schreef peaceman het volgende:
dit vind ik dus wel een lekker nummer
Hij was destijds in elk geval wel de beste...quote:Op zondag 24 december 2017 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik van J.H. moet denken.
Dat hij een goede gitarist was, dan geloof ik wel, maar soms denk ik wel dat hij enorm omhoog geschreven is.
Veel plezier Meltquote:Op zondag 24 december 2017 10:07 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman.
Wellicht dat ik zo in de auto nog mee ga luisteren, maar dan kan ik niet reageren.
Succes en veel plezierquote:Op zondag 24 december 2017 10:08 schreef Melting het volgende:
Fijne dag allemaal en wellicht tot vanavond.
dan zit je vast niet in Enschede...quote:Op zondag 24 december 2017 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Hallo nieuwkomers...
Zo eens een supermarkt opsnorren.
Zit in het oooooosten van het land en daar is het wat dunner bezaaid met supermarkten...
Niet ver er vandaan, maar meer op het platteland. 2 Kilometer vanaf de Duitse grens.quote:Op zondag 24 december 2017 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zit je vast niet in Enschede...
Dat had je inderdaad wel kunnen doen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet ver er vandaan, maar meer op het platteland. 2 Kilometer vanaf de Duitse grens.
Bedacht op weg hierheen dat ik de 12 inch van Band Aid wel had kunnen langsbrengen...
ja dat is achteraf een prima idee..quote:Op zondag 24 december 2017 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet ver er vandaan, maar meer op het platteland. 2 Kilometer vanaf de Duitse grens.
Bedacht op weg hierheen dat ik de 12 inch van Band Aid wel had kunnen langsbrengen...
geen probleem, maar was wel leuk geweest natuurlijk.quote:Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, iets te laat beseft waar ik heen ging. Ken het hier niet zo goed...
Ik kom vast nog wel eens deze kant op...quote:Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen probleem, maar was wel leuk geweest natuurlijk.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar je bent. DM staat open.quote:Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, iets te laat beseft waar ik heen ging. Ken het hier niet zo goed...
dan kan Symph nu beter niet luisteren..quote:
zijn muziek is meer dan primaquote:Op zondag 24 december 2017 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan kan Symph nu beter niet luisteren..
in dat geval heb je The Passenger gemistquote:
geeft niet hoor... ik verleng zo waarschijnlijk wel..quote:Op zondag 24 december 2017 11:10 schreef livelink het volgende:
Zo, ik had echt niet door dat Peaceman aan het draaien was. Maar nu dan wel ingetuned voor zijn laatste show van dit jaar.
gewoon de hele dag doorquote:Op zondag 24 december 2017 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
geeft niet hoor... ik verleng zo waarschijnlijk wel..
helemaal mee eens!quote:Op zondag 24 december 2017 11:12 schreef livelink het volgende:
Dit is een vergeten pareltje van Simon and Garfunkel
tempting.... maar half 3 speelt Ajaxquote:
Gelukkig was jij hem nog niet vergetenquote:
Was je wel aan het luisteren?quote:Op zondag 24 december 2017 11:10 schreef livelink het volgende:
Zo, ik had echt niet door dat Peaceman aan het draaien was. Maar nu dan wel ingetuned voor zijn laatste show van dit jaar.
Nee, ik was een kerstfilm op Netflix aan het kijken. Een beetje in de stemming komen.quote:
Ik vergeet zelden mooie liedjesquote:Op zondag 24 december 2017 11:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig was jij hem nog niet vergeten
Welke heb je gekeken?quote:Op zondag 24 december 2017 11:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was een kerstfilm op Netflix aan het kijken. Een beetje in de stemming komen.
Die van Netflix zelf: Christmas Inheritance. Een fijn niemendalletje.quote:
hier ookquote:Op zondag 24 december 2017 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij ben ik de enige Nederlander zonder netflix
Die is leuk ja. Die heb ik zondag gekeken. A Christmas Prince is ook leuk.quote:Op zondag 24 december 2017 11:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Die van Netflix zelf: Christmas Inheritance. Een fijn niemendalletje.
Wij kunnen niet meer zonder denk ik. Wij hebben zelfs een account met 4 schermen.quote:Op zondag 24 december 2017 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij ook pas dit jaar. Mijn dochter kreeg het als cadeau van mijn ouders. Ze wilde ook zo graag meepraten over de series waar haar klasgenoten over praten.quote:Op zondag 24 december 2017 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2017 11:21 schreef peaceman het volgende:
heb in elk geval verlengd met een uur..
Goedemorgen Onderdiaanquote:Op zondag 24 december 2017 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijne Koninklijke Hoogheid Oscarmopperkont!
Mogguh meneer Onderdiaanquote:
quote:Op zondag 24 december 2017 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh meneer Onderdiaan
Ok, de klinkt fouter dan bedoeld
Hier in huis klopt dat wel hoorquote:Op zondag 24 december 2017 11:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh meneer Onderdiaan
Ok, de klinkt fouter dan bedoeld
Wat kun je met een chromecast? Ik las dat je die gratis krijgt bij de aanschaf van een chromebook. Die laatste vind ik misschien ook nog wel interessant.quote:Op zondag 24 december 2017 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wil een chromecast, maar die zouden we nooit gebruiken, de dvdspeler is ook nog nooit aangesloten
streamen naar je tvquote:Op zondag 24 december 2017 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat kun je met een chromecast? Ik las dat je die gratis krijgt bij de aanschaf van een chromebook. Die laatste vind ik misschien ook nog wel interessant.
Wat tegenwoordig alweer overbodig is, Netflix YouTube en al die zooi zit tegenwoordig al in je zigg O of kpn kastjequote:
Ja vrouwen in dit topic schijnen nogal de broek aan te hebben.quote:
wij ook niet, de Smart tv van mama Symph is naar mijn zusje gegaan, hij was voor ons net te groot en we gebruiken dat smart gedeelte toch nietquote:Op zondag 24 december 2017 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat hebben wij eigenlijk helemaal niet nodig.
Diaan is meer van de jurkenquote:Op zondag 24 december 2017 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja vrouwen in dit topic schijnen nogal de broek aan te hebben.
bij ons nietquote:Op zondag 24 december 2017 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig alweer overbodig is, Netflix YouTube en al die zooi zit tegenwoordig al in je zigg O of kpn kastje
daar heeft Symph wél inspraak in?quote:Op zondag 24 december 2017 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet hier nog in overleg over mijn Demis Roussosjurk
voorlopig hangt hij nog steeds in de kast, heb 'm vorig jaar met kerst aangehad. Ik heb nog tig vintage jurken, die hij heel tof vindt, dus als hij echt veto zegt dan verkoop ik 'm alsnog.quote:Op zondag 24 december 2017 11:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar heeft Symph wél inspraak in?
Da's toch een mooi bericht voor het einde van het jaar dat Symph wel wat te vertellen heeft.quote:Op zondag 24 december 2017 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voorlopig hangt hij nog steeds in de kast, heb 'm vorig jaar met kerst aangehad. Ik heb nog tig vintage jurken, die hij heel tof vindt, dus als hij echt veto zegt dan verkoop ik 'm alsnog.
hij kiest heel vaak uit welke jurk ik aantrek ( en hij vindt ze ook gewoon voor mij bij de kringloop).quote:Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's toch een mooi bericht voor het einde van het jaar dat Symph wel wat te vertellen heeft.
ik ben even naar de eerste hulp, bedankt voor het draaienquote:Op zondag 24 december 2017 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da's toch een mooi bericht voor het einde van het jaar dat Symph wel wat te vertellen heeft.
hoe zouden andere mensen dat nu kunnen denken...quote:Op zondag 24 december 2017 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij kiest heel vaak uit welke jurk ik aantrek ( en hij vindt ze ook gewoon voor mij bij de kringloop).
Heel soms vraag ik me wel eens af of mensen denken dat ik echt de baas ben hier
Dat hoeven we niet te denken toch?quote:Op zondag 24 december 2017 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij kiest heel vaak uit welke jurk ik aantrek ( en hij vindt ze ook gewoon voor mij bij de kringloop).
Heel soms vraag ik me wel eens af of mensen denken dat ik echt de baas ben hier
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 24 december 2017 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben even naar de eerste hulp, bedankt voor het draaien
Hij dacht heel even dat ie de baas was.... DDM greep inquote:
nehquote:Op zondag 24 december 2017 11:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat hoeven we niet te denken toch?
quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kan beter naar de huisartsenpost gaan... eerste hulp is voor eigen risico, huisartsenpost wordt gedekt door verzekering.quote:Op zondag 24 december 2017 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En het gaat dan ook sneller als je toch nog naar de eerste hulp moet.quote:Op zondag 24 december 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan beter naar de huisartsenpost gaan... eerste hulp is voor eigen risico, huisartsenpost wordt gedekt door verzekering.
hij krijgt zo vaak klappen, dat eigen risico is al op hoorquote:Op zondag 24 december 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan beter naar de huisartsenpost gaan... eerste hulp is voor eigen risico, huisartsenpost wordt gedekt door verzekering.
En dat vanwege een jurk...quote:Op zondag 24 december 2017 11:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan me herinneren dat jij zelfs niet eens je eigen sokken mag kiezenquote:
quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan me herinneren dat jij zelfs niet eens je eigen sokken mag kiezen
[..]
Alleen bij de mannen wiens eega hier ook rondstruint...quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is hier slecht gesteld met de mannelijkheid van de mannen
Dat is ook alleen maar omdat het tegendeel niet bewezen kan worden.quote:Op zondag 24 december 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen bij de mannen wiens eega hier ook rondstruint...
Ik snap ineens waarom ToT zo huiverig is met het loslaten van zijn eega hier op Fok!quote:Op zondag 24 december 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
jij hebt ook geen klap te vertellen thuisquote:Op zondag 24 december 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook dolblij dat mijn man hier niet rondstruintquote:Op zondag 24 december 2017 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Waarom denk je dat ie in verhouding met vroeger hier al zo weinig meer is.....quote:Op zondag 24 december 2017 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom ToT zo huiverig is met het loslaten van zijn eega hier op Fok!
Het merendeel heeft dan ook geen wederhelft...quote:Op zondag 24 december 2017 11:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar omdat het tegendeel niet bewezen kan worden.
doe ze de groetenquote:Op zondag 24 december 2017 11:46 schreef just me het volgende:
Kom ik er toch mooi te laat achter dat Peaceman aan het draaien is![]()
Ik ga er zo vandoor, lunchen bij Junior waar het nog rustig is
quote:Op zondag 24 december 2017 11:46 schreef just me het volgende:
Niet je beste stalk-dag danquote:Op zondag 24 december 2017 11:46 schreef just me het volgende:
Veel plezierquote:Op zondag 24 december 2017 11:46 schreef just me het volgende:
Ik kom weer terugquote:
fijn nummer jaquote:Op zondag 24 december 2017 11:51 schreef peaceman het volgende:
Dit vind ik toch wel 1 van de mooiste liedjes van de laatste jaren.
Tash Sultana - Jungle.quote:Op zondag 24 december 2017 11:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Welk nummer?
* OscarMopperkont luistert de Top4000... waar we in de top 50 zijn aanbeland...
sowieso ben jij dit jaar wel van het ontdekken hier op R49 geloof ik.quote:Op zondag 24 december 2017 11:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben Heaven17 de laatste tijd een beetje aan het herontdekken. Dat bevalt me goed.
Goed voor de sfeer, ik zit inmiddels in de trein onderweg naar m'n ouders voor kerstquote:
Nooit de gelegenheid gehad om te kijken? Erg jammer.quote:Op zondag 24 december 2017 11:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo zonde dat ze gestopt zijn.
Had ze graag een keer live gezien
Ja, want ook Heaven17 kwam door R49. Het begon met een vreselijke Temptation-cover van cradle of filth die hier gedraaid werd. En daardoor ging ik weer Heaven17 luisteren.quote:Op zondag 24 december 2017 11:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso ben jij dit jaar wel van het ontdekken hier op R49 geloof ik.
driving home for christmasquote:Op zondag 24 december 2017 12:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed voor de sfeer, ik zit inmiddels in de trein onderweg naar m'n ouders voor kerst![]()
de dag dat ik die draai, zou ik de rouwadvertenties in de gaten houden...quote:
oh ja, ik had ook het plan om mijn haar te verven. Eens kijken hoe mijn lijf het volgende week doet, nu gaat het niet lukkenquote:Op zondag 24 december 2017 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
Na deze van Zita Swoon maar eens mijn haren in de verf zetten, douchen en dan naar de stad. Moet nog een paar kleine dingen kopen.
die ging zwemmen...quote:Op zondag 24 december 2017 12:09 schreef peaceman het volgende:
Voor wie het wil weten. Dit nummer gaat over Jeff Buckley..
Bummer dat het nu niet lukt...quote:Op zondag 24 december 2017 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, ik had ook het plan om mijn haar te verven. Eens kijken hoe mijn lijf het volgende week doet, nu gaat het niet lukken
Weet je waar ik een hekel aan heb?quote:
ze luistert boven meequote:
Je hoort de jompels er inderdaad doorheenquote:
Tot 12.42 kan ik mee luisterenquote:Op zondag 24 december 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
ik heb eigenlijk best zin om nog langer door te gaan straks
Ik kan niet meer zo lang luisterenquote:Op zondag 24 december 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
gewoon doenquote:Op zondag 24 december 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
Veel plezier vandaag!quote:
Zien we je straks nog in de top 2000 reeks?quote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef CindieY het volgende:
Peaceman, bedankt voor de muziek ^0^
Ik verwacht de komende 2,5 dag weinig online te zijn, dus ik wil jullie hele fijne kerstdagen toewensen![]()
fijne dagenquote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef CindieY het volgende:
Ik verwacht de komende 2,5 dag weinig online te zijn, dus ik wil jullie hele fijne kerstdagen toewensen![]()
geniet van je kerst!quote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef CindieY het volgende:
Fijne dagenquote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef CindieY het volgende:
Jij ook fijne kerstdagen, CindieYquote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef CindieY het volgende:
en Nick Cave en Franz Ferdinand en Fink en Portugal the man en Parcels...quote:Op zondag 24 december 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mmm, David Byrne komt op DTRH.... dat maakt het wel interessant
Portugal the man vind ik dus echt niks aan... staat ook in de Top2000 geloof ik...quote:Op zondag 24 december 2017 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
en Nick Cave en Franz Ferdinand en Fink en Portugal the man en Parcels...
Die oude albums zijn meer dan primaquote:Op zondag 24 december 2017 12:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Portugal the man vind ik dus echt niks aan... staat ook in de Top2000 geloof ik...
Dat denk ik nietquote:Op zondag 24 december 2017 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zou ik Symph morgen zo ver krijgen dat hij mijn haar met de krultang bewerkt? Vast niet he?
Fijne dagen CindieYquote:Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2017 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mmm, David Byrne komt op DTRH.... dat maakt het wel interessant
Das engquote:
ik dacht dat dat was omdat je dan ook moest eten...quote:Op zondag 24 december 2017 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das eng![]()
Waarom denk je dat CindieY en ik elkaar nog steeds niet gemeet hebben.
Dan zoeken we je gewoon op hoor.quote:Op zondag 24 december 2017 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Das eng![]()
Waarom denk je dat CindieY en ik elkaar nog steeds niet gemeet hebben.
Eten is wel het laatste waar ik moeite mee hebquote:Op zondag 24 december 2017 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat dat was omdat je dan ook moest eten...
stichtelijkquote:Op zondag 24 december 2017 13:14 schreef peaceman het volgende:
In het kader van de Kerstgedachte eindig ik met twee stichtelijke liedjes en daarna mijn welbekende eindtune...
Dank je wel Peacemanquote:Op zondag 24 december 2017 13:14 schreef peaceman het volgende:
In het kader van de Kerstgedachte eindig ik met twee stichtelijke liedjes en daarna mijn welbekende eindtune...
quote:Op zondag 24 december 2017 13:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Peaceman![]()
Ik moet weg. Ik ga je eindtune sowieso missen dit keer. Maar die komt vast in het nieuwe jaar wel terug.
[..]
Ik moet weg. Ik ga je eindtune sowieso missen dit keer. Maar die komt vast in het nieuwe jaar wel terug.
[..]
Tot morgen in het Top2000 topicquote:
Ik vond de nondag ook wel toepasselijk hoorquote:Op zondag 24 december 2017 13:29 schreef Symphonic het volgende:
Dank peaceman![]()
Het is altijd fijn de zondag beginnen zo
het apple toetsenbord is voor mij helaas niet helemaal op maat gemaakt.quote:Op zondag 24 december 2017 13:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik vond de nondag ook wel toepasselijk hoor
die van je samsung ook nietquote:Op zondag 24 december 2017 14:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het apple toetsenbord is voor mij helaas niet helemaal op maat gemaakt.
Goedemiddag Elfletterig. Durf je nu al te verklappen waar je gisteren in het midden van het land was?quote:
Nee joh, want dan kunnen we zijn bandnaam achterhalen.quote:Op zondag 24 december 2017 15:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag Elfletterig. Durf je nu al te verklappen waar je gisteren in het midden van het land was?
Ik kan me ook wel voorstellen dat hij dat niet wil, maar ik ben zo benieuwd of hij bij mij in de buurt was.quote:Op zondag 24 december 2017 15:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee joh, want dan kunnen we zijn bandnaam achterhalen.
Ik had een duidelijke hint gegeven: heel erg in het midden van het land. Amersfoort dus.quote:Op zondag 24 december 2017 15:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag Elfletterig. Durf je nu al te verklappen waar je gisteren in het midden van het land was?
Ah, dat was dan toch nog wel een eindje bij mij vandaan.quote:Op zondag 24 december 2017 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een duidelijke hint gegeven: heel erg in het midden van het land. Amersfoort dus.
Was op zich wel leuk, maar de respons van het publiek was wat mat.quote:Op zondag 24 december 2017 15:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat was dan toch nog wel een eindje bij mij vandaan.
Ah, jammer is dat.quote:Op zondag 24 december 2017 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was op zich wel leuk, maar de respons van het publiek was wat mat.
Leuk, ik denk wel dat ik dan kan en zal luisterenquote:Op zondag 24 december 2017 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat ik later in de middag, of zo rond 18:00 uur een show ga doen. Eerst tussen 16:00 en 17:00 uur luisteren naar Ekdom die bij 3FM te gast is.
Gisteren greep ik al wel mis bij een aantal dingen.quote:Op zondag 24 december 2017 15:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat maar even de laatste dingen uit de supermarkt plunderen
Gister lag er nog genoeg....
Hier was, behalve wat gesneden brood, alles nog dik op voorraad.... dat wordt dus na de kerst eten met korting kopenquote:Op zondag 24 december 2017 16:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren greep ik al wel mis bij een aantal dingen.
dat deed ik vroeger altijd bij de Appie en de Lidl, regelmatig zelfs voor de kerst. Hele koelkast en diepvries vol met afgeprijsde dingenquote:Op zondag 24 december 2017 16:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier was, behalve wat gesneden brood, alles nog dik op voorraad.... dat wordt dus na de kerst eten met korting kopen
Dat doe ik nu nog steeds hoor. Ik heb geen diepvries, dus hou het wel binnen de perken, maar al dat luxe kersteten zeg ik geen nee tegen.quote:Op zondag 24 december 2017 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger altijd bij de Appie en de Lidl, regelmatig zelfs voor de kerst. Hele koelkast en diepvries vol met afgeprijsde dingen
slechte planning hier, diepvries zit propvolquote:Op zondag 24 december 2017 16:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nog steeds hoor. Ik heb geen diepvries, dus hou het wel binnen de perken, maar al dat luxe kersteten zeg ik geen nee tegen.
Ik ben niet gewend aan een diepvries. Nooit gehad. Ik vind het wel leuk om elke dag voor het avondeten boodschappen te doen. En dan kijken wat er in de bonus is of waar een kortingssticker op zit. Scheelt nadenken over wat ik moeten eten.quote:Op zondag 24 december 2017 16:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
slechte planning hier, diepvries zit propvol
gewoon de pijlen volgenquote:Op zondag 24 december 2017 16:26 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn buik al vol, lekker en vooral gezellig zitten lunchen
Volgens Junior en vrouw kan de baby de uitgang van de escape room niet vinden
![]()
quote:Op zondag 24 december 2017 16:26 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn buik al vol, lekker en vooral gezellig zitten lunchen
Volgens Junior en vrouw kan de baby de uitgang van de escape room niet vinden
![]()
jij zit op afstand en kunt niks en hoort het pas achteraf, da's heel anders, denk ikquote:Op zondag 24 december 2017 16:28 schreef just me het volgende:
Ze gaan er in ieder geval relaxter mee om dan ik
Jepquote:Op zondag 24 december 2017 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij zit op afstand en kunt niks en hoort het pas achteraf, da's heel anders, denk ik
Slecht inkoopbeleidquote:Op zondag 24 december 2017 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Supermarkt rustig en alles nog flink op voorraad
of mensen die morgen gewoon boodschappen doenquote:
Bij ons is er maandag en dinsdag niks open. Normaal ook niet op zondag. Vandaag was echt een uitzonderingquote:Op zondag 24 december 2017 16:40 schreef just me het volgende:
[..]
of mensen die morgen gewoon boodschappen doen
Jumbo is 1e en 2e kerstdag open.... is voor mij ook niet nodig hoorquote:Op zondag 24 december 2017 16:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is er maandag en dinsdag niks open. Normaal ook niet op zondag. Vandaag was echt een uitzondering
quote:Op zondag 24 december 2017 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is alles altijd open. Overbodig in mijn ogen, in Utrecht heb ik er nog wel eens tegen gestemd.
Hier was het echt een bizarre mensenmeute!quote:Op zondag 24 december 2017 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Supermarkt rustig en alles nog flink op voorraad
Hier is de ene Jumbo wel open, de andere niet. (Ze zitten op 1 minuut afstand van elkaar!quote:Op zondag 24 december 2017 16:44 schreef just me het volgende:
[..]
Jumbo is 1e en 2e kerstdag open.... is voor mij ook niet nodig hoor
Maandag ochtend ook nog gesloten, haha.quote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont droomt nog weleens van de tijd dat supermarkten gewoon om 6 uur dicht gingen....
De revolutie van dat ze tot 8!!! uur open gingen, pfff, die heb ik mee mogen maken
Ach, mensen zijn tegenwoordig zo lui dat we gepelde sinaasappelen verkopen.... uiteraard in wegwerp plastic verpaktquote:Op zondag 24 december 2017 17:13 schreef Rafeiro het volgende:
Zodat de gesneden groente nog gesneden kon worden etc.
Is ook onzin dat ze dan beide open gaan.quote:Op zondag 24 december 2017 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is de ene Jumbo wel open, de andere niet. (Ze zitten op 1 minuut afstand van elkaar!)
en op zaterdag om uur of 4 dichtquote:Op zondag 24 december 2017 17:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maandag ochtend ook nog gesloten, haha.
Soms wel irritant dat franchise concept.quote:Op zondag 24 december 2017 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook onzin dat ze dan beide open gaan.
Ach, in Zwolle mocht het ene jaar de AH het hele jaar op zondag open zijn, het andere jaar de Jumboquote:Op zondag 24 december 2017 17:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms wel irritant dat franchise concept.
Bij mijn oude huis was de AH 6 dagen per week open van 07:00-22:00 zo. gesloten.
En hier ma. t/m do. 08:00-20:00 vrij. 08:00-21:00 za. 08:00-20:00 zo. 12:00-18:00
Was wel even wennen.
Was goed voor mijn lijn ook. Dan kwam ik uit mijn werk en dan waren de winkels al dicht. Toen kon ik ook al niet goed plannen, dus dan had ik weer geen avondeten. In die tijd leefde ik op potten thee en regelmatig fietste ik naar mijn ouders om daar dan maar mee te eten.quote:Op zondag 24 december 2017 17:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont droomt nog weleens van de tijd dat supermarkten gewoon om 6 uur dicht gingen....
De revolutie van dat ze tot 8!!! uur open gingen, pfff, die heb ik mee mogen maken
Hier zijn er op zondag heel veel supermarkten open meestal van 12:00-18:00.quote:Op zondag 24 december 2017 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, in Zwolle mocht het ene jaar de AH het hele jaar op zondag open zijn, het andere jaar de Jumbo
Nu zijn ze allebei open, maar ipv tot 8 uur nu nog maar van 2 tot 6.
47 kilo?quote:Op zondag 24 december 2017 17:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Was goed voor mijn lijn ook. Dan kwam ik uit mijn werk en dan waren de winkels al dicht. Toen kon ik ook al niet goed plannen, dus dan had ik weer geen avondeten. In die tijd leefde ik op potten thee en regelmatig fietste ik naar mijn ouders om daar dan maar mee te eten.
En ik woog tot mijn 27e maar 47 kilo![]()
Daarna is het rap achteruit (of in dit geval dus omhoog) gegaan
Sowieso onzin dat er 2 zo dicht bij elkaar staan, maar eentje zal vroeger wel een C1000 zijn geweest of zo.quote:Op zondag 24 december 2017 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook onzin dat ze dan beide open gaan.
Misschien is ze maar 2 turven hoog!quote:
Ik ben maar 1.56, dus ik zou ook niet te veel mogen wegen. Maar wees gerust, ik ben er inmiddels al ruim overheen.quote:
Jij bent dus net zo groot als CindieY d'r kerstboom?quote:Op zondag 24 december 2017 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.56, dus ik zou ook niet te veel mogen wegen. Maar wees gerust, ik ben er inmiddels al ruim overheen.
Aww koetchie koetchi koequote:Op zondag 24 december 2017 17:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.56, dus ik zou ook niet te veel mogen wegen. Maar wees gerust, ik ben er inmiddels al ruim overheen.
Geen idee hoe groot de kerstboom van CindieY is, maar ik ben inderdaad klein.quote:Op zondag 24 december 2017 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij bent dus net zo groot als CindieY d'r kerstboom?
Die was 1,50m volgens mij....quote:Op zondag 24 december 2017 17:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot de kerstboom van CindieY is, maar ik ben inderdaad klein.
Dus jullie hebben al wel gemeetquote:Op zondag 24 december 2017 17:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die was 1,50m volgens mij....
Heeft hier gewoon in het topic gestaanquote:
Ik word wel vaak over het hoofd gezienquote:Op zondag 24 december 2017 17:59 schreef peaceman het volgende:
Dus Livelink is zo klein dat je na een meet aan elkaar vraagt: was livelink er eigenlijk wel?
Ik heb wel een lijstje van nummers waar ik op stem, die nooit in de top2000 zijn gekomen. Of dat in alle gevallen onterecht is, is dan weer een andere vraagquote:Op zondag 24 december 2017 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
Deze show is vrijwel uitsluitend gevuld met muziek die ten onrechte niet in de Top 2000 staat.
![]()
Vraag gerust nummers aan.
Kom maar door met suggestiesquote:Op zondag 24 december 2017 18:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb wel een lijstje van nummers waar ik op stem, die nooit in de top2000 zijn gekomen. Of dat in alle gevallen onterecht is, is dan weer een andere vraag
Ik laat het even over aan de muziekkenners zoals jij en Peaceman.quote:
Veel plezier ermeequote:Op zondag 24 december 2017 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier kijken we echte kerstvakantiefilms: nu Sissi en straks The Sound of Music
Kijken we toch heel even mee met Doedezemaar en Symphonicquote:Op zondag 24 december 2017 18:16 schreef Elfletterig het volgende:
We gooien er hier ook gewoon even wat Sound Of Music-stemming in; wat maakt het uit?
dan zien ze er toch wat in !quote:Op zondag 24 december 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Typisch zo'n minder bekende PSB-single; wél verschillende keren gecoverd door andere artiesten.
Ik ken hem toch wel. Ik ga even eten, dus ik ben er even tussenuit.quote:Op zondag 24 december 2017 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
Typisch zo'n minder bekende PSB-single; wél verschillende keren gecoverd door andere artiesten.
Tot zoquote:Op zondag 24 december 2017 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken hem toch wel. Ik ga even eten, dus ik ben er even tussenuit.
quote:Op zondag 24 december 2017 18:27 schreef just me het volgende:
Ik kan nog 30 minuten mee genieten Elf dus doe je best
Dat doe ik sowiesoquote:Op zondag 24 december 2017 18:27 schreef just me het volgende:
Ik kan nog 30 minuten mee genieten Elf dus doe je best
Dat is waarquote:
quote:
zit dit allemaal in je hoofdquote:Op zondag 24 december 2017 18:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ook deze van America stond er in 2011 voor het laatst in.
Een grote schande is het...quote:Op zondag 24 december 2017 18:46 schreef livelink het volgende:
Daar ben ik weer. Deze stond toevallig ook op mijn stemlijst voor de top2000 die er niet door is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |