SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 24 december 2017 09:48 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk een doelpuntrijke middag Melt
en dat Cassiera eens in mag vallen en scoren...quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 09:50 schreef CindieY het volgende:
Ik luister ook even mee tijdens het douchen enzo.
Dat invallen zal wel gebeuren, denk ik.quote:Op zondag 24 december 2017 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat Cassiera eens in mag vallen en scoren...
dan moeten ze 7 keer scoren, dan hebben ze het beter gedaan dan Manchester Cityquote:Op zondag 24 december 2017 09:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat invallen zal wel gebeuren, denk ik.
Ze moeten minimaal 5 keer scoren.
Dan hebben ze er in 2017 100 gescoord.
quote:Op zondag 24 december 2017 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moeten ze 7 keer scoren, dan hebben ze het beter gedaan dan Manchester City
Ik vind al hun muziek op elkaar lijken.quote:Op zondag 24 december 2017 09:56 schreef peaceman het volgende:
nee ik ben toch echt geen fan van Toto
winkels vroeg open daar of niet?quote:Op zondag 24 december 2017 10:00 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer ga ik afhaken, peaceman.
quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 10:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Schoonzus werkt bij de Plus en die gingen om 7 uur al open.
Ik weet nooit wat ik van J.H. moet denken.quote:Op zondag 24 december 2017 10:03 schreef peaceman het volgende:
dit vind ik dus wel een lekker nummer
Hij was destijds in elk geval wel de beste...quote:Op zondag 24 december 2017 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik van J.H. moet denken.
Dat hij een goede gitarist was, dan geloof ik wel, maar soms denk ik wel dat hij enorm omhoog geschreven is.
Veel plezier Meltquote:Op zondag 24 december 2017 10:07 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman.
Wellicht dat ik zo in de auto nog mee ga luisteren, maar dan kan ik niet reageren.
Succes en veel plezierquote:Op zondag 24 december 2017 10:08 schreef Melting het volgende:
Fijne dag allemaal en wellicht tot vanavond.
dan zit je vast niet in Enschede...quote:Op zondag 24 december 2017 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Hallo nieuwkomers...
Zo eens een supermarkt opsnorren.
Zit in het oooooosten van het land en daar is het wat dunner bezaaid met supermarkten...
Niet ver er vandaan, maar meer op het platteland. 2 Kilometer vanaf de Duitse grens.quote:Op zondag 24 december 2017 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan zit je vast niet in Enschede...
Dat had je inderdaad wel kunnen doen.quote:Op zondag 24 december 2017 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet ver er vandaan, maar meer op het platteland. 2 Kilometer vanaf de Duitse grens.
Bedacht op weg hierheen dat ik de 12 inch van Band Aid wel had kunnen langsbrengen...
ja dat is achteraf een prima idee..quote:Op zondag 24 december 2017 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet ver er vandaan, maar meer op het platteland. 2 Kilometer vanaf de Duitse grens.
Bedacht op weg hierheen dat ik de 12 inch van Band Aid wel had kunnen langsbrengen...
geen probleem, maar was wel leuk geweest natuurlijk.quote:Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, iets te laat beseft waar ik heen ging. Ken het hier niet zo goed...
Ik kom vast nog wel eens deze kant op...quote:Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen probleem, maar was wel leuk geweest natuurlijk.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar je bent. DM staat open.quote:Op zondag 24 december 2017 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, iets te laat beseft waar ik heen ging. Ken het hier niet zo goed...
dan kan Symph nu beter niet luisteren..quote:
zijn muziek is meer dan primaquote:Op zondag 24 december 2017 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan kan Symph nu beter niet luisteren..
in dat geval heb je The Passenger gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |