Nee ik zie de waarde ook niet echt, ja mensen die in de avond/nacht werken misschien.quote:Op zondag 24 december 2017 00:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Yep. Wel handig 24h maar idd voor veel mensen niet echt noodzakelijk. 's nachts vooral druk met vakkenvullers.
Ik dus ook, ik zit weer hardop te lachenquote:Op zondag 24 december 2017 00:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga elke keer stuk bij dit plaatje... en dat na al die jaren
Het is pas fout als je zo'n trui in de zomer bij 30 graden aandoet.quote:Op zondag 24 december 2017 00:18 schreef ok01 het volgende:
Zo heb nog effe een foute kersttrui aangetrokken![]()
#nukanhetnog
Ja anders ben je na 2 dagen niet te genieten en pleur je gewoon om hoor.quote:
Was wel even lastig dit plaatje te vinden. Was even vergeten dat het Kermit was.. Ik zal maar niet vertellen welke gekke zoekopdrachten ik in heb moeten tikken, en welke resultaten ik tegenkwam.quote:Op zondag 24 december 2017 00:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga elke keer stuk bij dit plaatje... en dat na al die jaren
Over SR? Is goed, en handig omdat we dan meteen in het juiste topic zitten.quote:
Goed puntquote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is pas fout als je zo'n trui in de zomer bij 30 graden aandoet.
AIVD aan de deur zo..quote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Was wel even lastig dit plaatje te vinden. Was even vergeten dat het Kermit was.. Ik zal maar niet vertellen welke gekke zoekopdrachten ik in heb moeten tikken, en welke resultaten ik tegenkwam.
Er staat zometeen iemand van de dierenpolitie met Dion Graus aan de deurquote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Was wel even lastig dit plaatje te vinden. Was even vergeten dat het Kermit was.. Ik zal maar niet vertellen welke gekke zoekopdrachten ik in heb moeten tikken, en welke resultaten ik tegenkwam.
Idem hierquote:Op zondag 24 december 2017 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet echt (vroeger wel), T2000 komt er aan.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Beetje de zelfde resultaten als je nu je volle koelkast met al dat vlees er in opentrekt?quote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Mossels en Rosbiefquote:Op zondag 24 december 2017 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje de zelfde resultaten als je nu je volle koelkast met al dat vlees er in opentrekt?
"Kermit goatse" zit standaard onder mijn cntrl-c/v.quote:Op zondag 24 december 2017 00:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de koelkast was die opengetrokken werd op die plaatjes.quote:Op zondag 24 december 2017 00:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje de zelfde resultaten als je nu je volle koelkast met al dat vlees er in opentrekt?
Adem innnnn... houd vast.... adem uiiittquote:
quote:
Ik krijg bij dit lied altijd zin om op mijn pumps lekker fierce door de woonkamer te banjeren en dan voor het raam te poserenquote:
Moet je geld voor vragen...quote:Op zondag 24 december 2017 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg bij dit lied altijd zin om op mijn pumps lekker fierce door de woonkamer te banjeren en dan voor het raam te poseren
Ik ben visueel ingesteld. Dank.quote:Op zondag 24 december 2017 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg bij dit lied altijd zin om op mijn pumps lekker fierce door de woonkamer te banjeren en dan voor het raam te poseren
Die verzamelde ik altijd en ging dan eens in de zoveel tijd storten bij de ABN-AMRO. Alleen het bonnetje wat dat apparaat uitdraaide kostte al meer dan de +6 cent en +3 cent die ik op mijn rekening zag verschijnenquote:Op zondag 24 december 2017 00:22 schreef Qunix het volgende:
Die 28 cent... Dat is dus 3 losse centen
Stopppppquote:Op zondag 24 december 2017 00:24 schreef I. het volgende:
[..]
Die kop van die vent ook, alsof 'ie water ziet branden.
[ afbeelding ]
Shit, nu heb je de titel van het nieuwe album geraden.quote:Op zondag 24 december 2017 00:24 schreef I. het volgende:
[..]
Die kop van die vent ook, alsof 'ie water ziet branden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2017 00:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die verzamelde ik altijd en ging dan eens in de zoveel tijd storten bij de ABN-AMRO. Alleen het bonnetje wat dat apparaat uitdraaide kostte al meer dan de +6 cent en +3 cent die ik op mijn rekening zag verschijnen![]()
Dagoduck, what's in the name.
quote:Op zondag 24 december 2017 00:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Shit, nu heb je de titel van het nieuwe album geraden.
Nee, dat is 'Stoplicht van verlangen'.quote:Op zondag 24 december 2017 00:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Van Zoutelande is 't maar een kleine stap naar Waterbrande natuurlijk.quote:Op zondag 24 december 2017 00:25 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Jij bent snel van gedachte te veranderen...quote:Op zondag 24 december 2017 00:26 schreef Poppejans het volgende:
Jahhh Sander gaat weer los
Ok ik blijf wakker
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat het 'Mosselfeest van de hoedenplank' is.quote:Op zondag 24 december 2017 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat is 'Stoplicht van verlangen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |