Absoluut wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt je toch niet druk om een pot tegen de stootbumper?
Ik zou voor de cordon sanitaire gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik twijfel om ook mn tweede cordon bleu nog op te eten
Elke partij minstens 1 toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel dartsborden zullen er doorheen gaan in zo'n toernooi
Waarom dan? Leg dat eens uit aan ons grote mensen, Nederlanders, het volk, de gewone Nederlander, de patriot.quote:
Omdat Kyle in staat is om monsterlijke gemiddeldes te kylen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? Leg dat eens uit aan ons grote mensen, Nederlanders, het volk, de gewone Nederlander, de patriot.
Geen probleem voor Barneyquote:
Het Engelse commentaar is, op Partgod na, veel erger. Met de onophoudelijke stroom onzin die Mardle komt voorop.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het ook een zielig figuur, die Zjak. Gisterenmiddag pruttelde hij wat kansloze chauvinistische teksten in de studio en vanavond loopt hij Cross half af te kraken terwijl hij de helft van de pot 180 linkerbaan over de snelweg ging. Die Engelse-commentaaroptie kan me niet snel genoeg komen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Kyle in staat is om monsterlijke gemiddeldes te kylen.
Hij gooide laatst een 9 darterquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:22 schreef bechirti het volgende:
snap die kylehype niet zo. is pure middelmaat die jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |