Die kerel op de achtergrond die een Justintje doetquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon doen als Jackie na een teleurstelling
[ afbeelding ]

Waardeloze vent is dat johquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die kerel op de achtergrond die een Justintje doet

Na 2 setsquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Wat ziet dat bord er alweer heerlijk vertyfd uit.

Ik vergeef jou ook.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stijn heeft wat gedronken, vergeef hem

Absoluut wel.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt je toch niet druk om een pot tegen de stootbumper?

Ik zou voor de cordon sanitaire gaan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik twijfel om ook mn tweede cordon bleu nog op te eten

Elke partij minstens 1 toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel dartsborden zullen er doorheen gaan in zo'n toernooi

Waarom dan? Leg dat eens uit aan ons grote mensen, Nederlanders, het volk, de gewone Nederlander, de patriot.quote:

Omdat Kyle in staat is om monsterlijke gemiddeldes te kylen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? Leg dat eens uit aan ons grote mensen, Nederlanders, het volk, de gewone Nederlander, de patriot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |