Je moeder trouwens ook.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kyle heeft netter geschoren.
Tweet van mafklapper Pete gezien?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je begeleider op de sociale werkplek je biertjes in komt nemen. Dit is niet helemaal goed wat je nu post. You're fake news.
Ik kan niet wachten op de tegels die je gaat produceren als Barney straks MVG van het bord veegt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je begeleider op de sociale werkplek je biertjes in komt nemen. Dit is niet helemaal goed wat je nu post. You're fake news.
Wat is het ook een zielig figuur, die Zjak. Gisterenmiddag pruttelde hij wat kansloze chauvinistische teksten in de studio en vanavond loopt hij Cross half af te kraken terwijl hij de helft van de pot 180 linkerbaan over de snelweg ging. Die Engelse-commentaaroptie kan me niet snel genoeg komen.quote:
Links die vrouw in wit hemd rokenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Over wie had Zjak het ''die tegen het podium aan zat''?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het ook een zielig figuur, die Zjak. Gisterenmiddag pruttelde hij wat kansloze chauvinistische teksten in de studio en vanavond loopt hij Cross half af te kraken terwijl hij de helft van de pot 180 linkerbaan over de snelweg ging. Die Engelse-commentaaroptie kan me niet snel genoeg komen.
Stijn is op dreef dames en herenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het ook een zielig figuur, die Zjak. Gisterenmiddag pruttelde hij wat kansloze chauvinistische teksten in de studio en vanavond loopt hij Cross half af te kraken terwijl hij de helft van de pot 180 linkerbaan over de snelweg ging. Die Engelse-commentaaroptie kan me niet snel genoeg komen.
sowquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar stond toch heel stuk over in de krant.
Wat een gelul ook zegquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
"I've got 30 years experience but I've never played in a game like that.
"Trust me, it wasn't nice.
"I didn't feel sorry for him, I felt sorry for his family.
"It was very difficult to concentrate. Russ Bray was the star of the show! It was hard work."
Phil Taylor on the crowd's booing of Justin Pipe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |