Bewijs?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het is gewoon internagellaktisch
Dit dus. Plein meteen stil.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:39 schreef Cee het volgende:
Oh dit is zeker recent, ik hoor het voor het eerst.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:40 schreef Cee het volgende:
Ik haat mezelf dat ik zelfs met dat domme haar, die plakplaatjes en dat stomme shirt Kraantje Pappie best cute vind.
Het is sowieso een held, kan het niet vaak genoeg zeggenquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:40 schreef Cee het volgende:
Ik haat mezelf dat ik zelfs met dat domme haar, die plakplaatjes en dat stomme shirt Kraantje Pappie best cute vind.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom tenminste eerlijk uit voor mijn tekortkomingen.
Ik ken 'm niet maar is de nieuwe yes-r ofzo?quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is sowieso een held, kan het niet vaak genoeg zeggen
Gaat al langer mee inmiddelsquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet maar is de nieuwe yes-r ofzo?
Is hij ookquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:40 schreef Cee het volgende:
Lionel Ritchie vind dit leukquote:
Daar ben ik wel heel goed in, mixen door de ene plaat achter de ander aan te draaien.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Wel fijn dat de nummers niet te snel overgaan.
Joh... Je kan hem boeken. Doet 'ie vakerquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef I. het volgende:
Domien doet het toch een stuk beter dan Sander.
Goh, zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Joh... Je kan hem boeken. Doet 'ie vaker
Hilversum House Maffia ; Pquote:Op zaterdag 23 december 2017 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Joh... Je kan hem boeken. Doet 'ie vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |