Die heb je alleen maar om dat geil wijf op de fles.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Even een biertje erbij...
[ afbeelding ]
Lekker ingeschonken pikquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
Even een biertje erbij...
[ afbeelding ]
ze haten hemquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is er met dat publiek dan?
Daar zijn oefeningen voorquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou jij als vaste kijker toch moeten weten
Sorry, was met mijn andere hand kruidnoten aan het eten.quote:
Ze zijn kansloze figuren bij deze pot.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is er met dat publiek dan?
Pinkringenvolk, kroegfigurenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Allemaal van dat ordinaire kermisvolk.
scherpquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
Die bullseye lijkt niet in het midden te zitten, maar ik zal wel scheel zijn
Ze lezen meequote:Op zaterdag 23 december 2017 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
plgodquote:
Was me nog niet opgevallen :oquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:53 schreef KennyPowers het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Pipe moet zn shirt uitscheuren en stoer doen
Ze hebben erop staan ingooien voor de wedstrijd, gek dat het ze niet opgevallen isquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:00 schreef Coco. het volgende:
Controleren ze die borden niet voor ze beginnen?
Zal iemand zo tijdens de reclame wel zeggenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hebben erop staan ingooien voor de wedstrijd, gek dat het ze niet opgevallen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |