Eind van de eerste helft, ging die kwieb van een Driessen allemaal lullen hoe leuk het was, spannend, elke keer op en neerquote:
Ok prima maar ik kijk EXC - TWEquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eind van de eerste helft, ging die kwieb van een Driessen allemaal lullen hoe leuk het was, spannend, elke keer op en neer.. Wedstrijd is gewoon niet boeiend, net zoals vele wedstrijden van PSV.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 kaarten voor de tegenpartij in Eindhoven. Ik weet weer genoeg.
KNVB MAFFIA!
Er worden wel veel kaarten getrokken in partijen waar PSV bij betrokken is ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA!
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
In welke minuut verwachten jullie de 2-2 trouwens?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KNVB MAFFIA!
mag van mij wel degraderenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat een sfeerloze kutclub ook dat Excelsior
vermakelijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:24 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee. hoe is de wedstrijd? (PSV)
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mag van mij wel degraderen
Jij moet dan ook eens stoppen met jinxen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt voorspelbaar ditGelukkig buitenspel
Het komt helaas altijd uitquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij moet dan ook eens stoppen met jinxen.
Is Excel - Twente mensonterend om te kijken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:27 schreef Ties02 het volgende:
Wat een verschrikkelijk veld in Kralingen
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is Excel - Twente mensonterend om te kijken?
Hilariteit alom!quote:
Voor een aanvaller. Je verwacht het niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:29 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn nu aan het billenknijpen. (niet bij elkaar)
Wanneer was de laatste keer dat we rustig naar het einde van de wedstrijd konden kijken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:29 schreef Coco. het volgende:
Davy en ik zijn nu aan het billenknijpen. (niet bij elkaar)
ajax - PSVquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat we rustig naar het einde van de wedstrijd konden kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |