het is in ieder geval beter dan die klappertjes bij AZquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen ook al laatst
Stom gedoe
Is toch leuk joh.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij Heerenveen ook al laatst
Stom gedoe
Hahahahaha, jij hebt er weinig verstand van.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Grootste talent uit de opleiding
Madquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahahahaha, jij hebt er weinig verstand van.
Er sneuvelen flink wat treinen de laatste tijdquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha, AZ achter tegen Heerenveen. RIP Bandwagon.
Sjon weer in de stress. John Troost kom er maar inquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahaha, AZ achter tegen Heerenveen. RIP Bandwagon.
Dan ga ik in mezelf snijdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Vitesse moet vrezen dat ze Fraser na dit seizoen kwijt zijn aan Feyenoord.
quote:
Eind van de eerste helft, ging die kwieb van een Driessen allemaal lullen hoe leuk het was, spannend, elke keer op en neerquote:
Ok prima maar ik kijk EXC - TWEquote:Op zaterdag 23 december 2017 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eind van de eerste helft, ging die kwieb van een Driessen allemaal lullen hoe leuk het was, spannend, elke keer op en neer.. Wedstrijd is gewoon niet boeiend, net zoals vele wedstrijden van PSV.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 kaarten voor de tegenpartij in Eindhoven. Ik weet weer genoeg.
KNVB MAFFIA!
Er worden wel veel kaarten getrokken in partijen waar PSV bij betrokken is ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 kaarten voor de tegenpartij in Eindhoven. Ik weet weer genoeg.
KNVB MAFFIA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |