Ik heb 5 jaar tegen het Vondelpark aangewoond, nadat ik daarvoor 10 jaar in Pijlsweerd (Utrecht) woonde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alsof het een straf is om in Duitsland te wonen. Daar zijn prima steden te vinden waar je prachtig kunt wonen tussen hele vriendelijke mensen.
Maar goed, ik heb niets met Amsterdam. Tijdje gewerkt en toen ook een soort van part-time gewoond. Amsterdam heeft een mooi centrum (qua architectuur en uitgaansleven), maar alles daarbuiten is gewoon diepe treurnis. En het centrum is vies en totaal onherkenbaar als stadscentrum door een overschot aan toeristen en zwervers.
Maar ik snap best dat mensen zich aangetrokken voelen door Amsterdam, een bepaalde vorm van dorps-metropolisme heeft het wel. En ik moet zeggen dat de mensen (voorzover je authentieke Amsterdammers tegenkomt) me ook wel aanstaan. De humor en directheid spreekt me enorm aan.
Maar het is de aller, allerlaatste plek in Nederland waar ik zou willen wonen. Alleen al om de prijs-kwaliteit van wonen.
Overigens wil ik daarmee niet zeggen dat Eindhoven zoveel beter is. In vrijwel alles is Eindhoven het exacte tegenovergestelde en daarmee ook niet geweldig.
Eensquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Amsterdam een geweldige stad.
Come at me.
Heb je het dan over het centrum? Ik kijk naar wijken als de baarsjes, rivierenbuurt, de pijp en dat tegenover wittevrouwen, lombok, hoograven. Om maar wat te noemen. In het centrum van Amsterdam kwam ik amper, dat is voor provincialen en toeristen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
100x liever Utrecht dan Amsterdam. Ik vind die steden totaal onvergelijkbaar. Misschien 20 jaar geleden, nu echt niet meer.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef skysherrif het volgende:
Romero officieel op 1 januari binnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/PSV/status/947120090415353856
Hier houdt ie een kleine toespraak voor jullie
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
Veel van dat soort wijken vind je in vrijwel elke stad, daar is niets specifieke Amsterdams aan. Alleen betaal je in Amsterdam het dubbele.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je het dan over het centrum? Ik kijk naar wijken als de baarsjes, rivierenbuurt, de pijp en dat tegenover wittevrouwen, lombok, hoograven. Om maar wat te noemen. In het centrum van Amsterdam kwam ik amper, dat is voor provincialen en toeristen.
Heb er geen goed gevoel over.quote:Op zaterdag 30 december 2017 10:56 schreef Ciscus het volgende:
Is het onderhand niet eens tijd om de tactiek van onze volgende tegenstander Heracles te ontleden; hoe vangen we Kuwas verder op, waar liggen de mogelijkheden en wie zal zich meer laten gelden: Gaston of Bartje?
En verwachten we dat Paal vanaf nu tot de groep 'wissel in de 86e minuut' behoort?
3 puntenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb er geen goed gevoel over.
Dit filmpje is dus al weken terug opgenomen. Brands neemt ons in de maling.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
Spelersnamen die op O eindigen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mauro![]()
De 12 miljoen goedkopere versie van Neres
Ik zie het al, deze gast is aan het einde van dit seizoen gewoon topscoorder van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Goed filmpje over zijn sterkste kwaliteiten.
Compleet spitsje voor een 18 jarige..
DeParo in het topic.quote:
Zeker mooi.quote:
Die op 1:50quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Op basis van deze beelden is het niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |