Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo daarjuist effe heerlijk mijn pens vol gevreten
Ook meer dan genoeg gegeten. Gisteravond afgesloten met een aantal pasteitjes met kip ragout.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Geen trek meer. Jij?
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ook meer dan genoeg gegeten. Gisteravond afgesloten met een aantal pasteitjes met kip ragout.
Nu genieten van mijn vrije dagen en straks lekker darten kijken.
Moet je morgen en vrijdag ook nog?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
gvd wat kan een mens weinig zin hebben om te werkengelukkig (maar) tot 1600 uur mijn tijd uitzitten.
Ik ga het zo ophalen. Voor het eerst sinds jaren weer eens wat genomen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks na het werk maar even langs een vuurwerkwinkel rijden. vuurpijlen regelen.
Jazeker, bij de Nederlandse partijen viel ik bijna in slaap.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gisteravond nog darts gekeken?
Het viel mij ook erg tegen. Te hoge verwachtingen van gehad ook. Dat werkt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, bij de Nederlandse partijen viel ik bijna in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |