Wat dan? Zag alleen iets van 10 graden staan ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:45 schreef aloa het volgende:
Het weer met oud en nieuw ook.
Om te janken
zoals het nu staat bakken met regen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dan? Zag alleen iets van 10 graden staan ofzo.
ohjeequote:Op zaterdag 23 december 2017 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
zoals het nu staat bakken met regen.
Maar nog ver weg natuurlijk.
Niet echt handig voor vuurwerk.
Lekker man! Regen en misschien wel sneeuw las ik ergens. Totaal geen medelijden met lui die die avond de straat opgaan en ergens tickets voor gekocht hebben om vuurwerk of allerlei feesten te bezoeken. Zit je als een 'eckte' baas al het vuurwerk lekker binnen bij de open haard met je eigen "Miep" vanaf de beeldbuis (toch de beste plek) te zien.quote:Op zaterdag 23 december 2017 17:45 schreef aloa het volgende:
Het weer met oud en nieuw ook.
Om te janken
Rustige kerst vooral. Geen schoonfamilie scheelt verplichtingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuke kerst tot nu toe?
Dat is zo!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Rustige kerst vooral. Geen schoonfamilie scheelt verplichtingen.
Prima, zit nog best vol van gister maar vandaag is de schoonfam aan de beurt.quote:
Succes.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima, zit nog best vol van gister maar vandaag is de schoonfam aan de beurt.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo daarjuist effe heerlijk mijn pens vol gevreten
Ook meer dan genoeg gegeten. Gisteravond afgesloten met een aantal pasteitjes met kip ragout.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Geen trek meer. Jij?
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ook meer dan genoeg gegeten. Gisteravond afgesloten met een aantal pasteitjes met kip ragout.
Nu genieten van mijn vrije dagen en straks lekker darten kijken.
Moet je morgen en vrijdag ook nog?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
gvd wat kan een mens weinig zin hebben om te werkengelukkig (maar) tot 1600 uur mijn tijd uitzitten.
Ik ga het zo ophalen. Voor het eerst sinds jaren weer eens wat genomen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Straks na het werk maar even langs een vuurwerkwinkel rijden. vuurpijlen regelen.
Jazeker, bij de Nederlandse partijen viel ik bijna in slaap.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gisteravond nog darts gekeken?
Het viel mij ook erg tegen. Te hoge verwachtingen van gehad ook. Dat werkt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, bij de Nederlandse partijen viel ik bijna in slaap.
Ik ook. Lewis was wel een genot zeg!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:27 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Het viel mij ook erg tegen. Te hoge verwachtingen van gehad ook. Dat werkt ook niet echt mee.
Die stond lekker te keilen inderdaad. Hij heeft het ook zelf afgedwongen, want Wright speelde gewoon zoals vanouds: degelijk 100+ avg en 40% op zijn dubbels.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Lewis was wel een genot zeg!
Ja echt bizar gewoon! Mvg was er ook afgegaan gister tegen Lewis.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die stond lekker te keilen inderdaad. Hij heeft het ook zelf afgedwongen, want Wright speelde gewoon zoals vanouds: degelijk 100+ avg en 40% op zijn dubbels.
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja echt bizar gewoon! Mvg was er ook afgegaan gister tegen Lewis.
wordtquote:Op donderdag 28 december 2017 17:24 schreef Rozevla het volgende:
Veel vuurwerk word hier afgestoken!!!
Ik denk dat de buurt jongetjes vooral BIEMpijlen hebben dit jaar.
Jep, voor je het weet is het dinsdag en zitten we weer op kantoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 10:47 schreef Vriezzer het volgende:
Mogge.
Dju wat gaan die vrije dagen snel voorbij.
goede vraag, en wie zal de eerste Fokker zijn die post om exact 00.00:00quote:Op zondag 31 december 2017 11:31 schreef Anne het volgende:
De laatste dag van het jaar. Wie opent het eerste nieuwe topic in het nieuwe jaar?!
van hetzelfde vrindquote:Op dinsdag 2 januari 2018 06:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De beste wensen nog aan een ieder.![]()
Werkse vandaag
mij ook, volgend jaar weer?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 06:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dank u dank u! Het was me een eer een waar genoegen collega.
Weet ik nog niet tbh. Moet ik tzt kijken hoe druk ik het heb, en of ik zin hebquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 13:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet tbh. Moet ik tzt kijken hoe druk ik het heb, en of ik zin heb
nicequote:Op dinsdag 2 januari 2018 16:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha precies waar ik aan dacht na mijn post
Ik ookquote:Op woensdag 3 januari 2018 08:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb zojuist de plee weer effe goed dicht zitten spacken.
ja!!!quote:Op woensdag 3 januari 2018 08:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Volgende keer knal ik er 1 in een spoiler en lok-quote ik je wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |