99 gemiddeld met 7/21 op de dubbels is niet enorm kut.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gando staat ook gewoon best kut te gooien eigenlijk
Gaat niet gebeuren, die zet de turbo erop als het penibel wordt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Stel je toch eens voor dat Anderson verliest
Niet voor te stellen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Mja ik ging even kijken en het is nu wel iets beter dan een set geleden. Toch voelt het alsof het vrij matig isquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
99 gemiddeld met 7/21 op de dubbels is niet enorm kut.
Als Lim wint neem jij een Lim ui.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi. Gando moet natuurlijk wel gewoon winnen. Lim een setje is leuk
Dan ga ik ook op een bandwagon springenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Maar dat is Taylor al.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:35 schreef Morendo het volgende:
Lim is de beste 55+ darter van het moment.
60+ want Taylorquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:35 schreef Morendo het volgende:
Lim is de beste 55+ darter van het moment.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:35 schreef Morendo het volgende:
Lim is de beste Aziatische 55+ darter van het moment.
Maar de leg daarna niet eens binnenhaaldequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens de enige die tot en met pijl 8 op koers lag voor een 9D dit WK. Just sayin.
Dat zou niet erg vriendelijk zijn voor mijn Top 2000-vrienden, want die willen graag een Leen Huijzer UI zien vanaf 25 december.quote:
daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de leg daarna niet eens binnenhaalde
Dat was wel jammer jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar de leg daarna niet eens binnenhaalde
gaat niet gebeuren...quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Haha laat je kop niet zo hangen naar wat andere mensen willen johquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou niet erg vriendelijk zijn voor mijn Top 2000-vrienden, want die willen graag een Leen Huijzer UI zien vanaf 25 december.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha laat je kop niet zo hangen naar wat andere mensen willen joh
Hij gaat het hele jaar op dubbels oefenen. Volgend jaar zit die negendarter erinquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren...
Maar Lim gooit op de dubbels na echt niet slecht
Vet. Op de grote mikken, tripel rakenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb één of ander lokaal brouwsel op van 32% en zie nu alles 3-dubbel
Hij is er weer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:39 schreef luukert het volgende:
inb4 plus reclame gourmetten bij ex met nieuwe vriend
Lekker hoor maatquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Zit je in Oeganda momenteel?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Je begint ook dubbel te typen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had het toch bih HJ’tje moeten laten
alleen maar triplesquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Morgen moet je weer naar PSV toe dus houd je taai makker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had het toch bih HJ’tje moeten laten
weer 90 minuten oogaidsquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen moet je weer naar PSV toe dus houd je taai makker.
Mooi percentage op de dubbel 3.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
IS RTL live op TV ja? ik zit nog steeds op de stream
Word jij de nieuwe Johan Derksen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
VI-bagger is alweer effe voorbij ja
HaagseGod wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word jij de nieuwe Johan Derksen?
Ik ben veel te links om de nieuwe Johan Derksen te worden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word jij de nieuwe Johan Derksen?
Ja nou ja kon zijn dat het eerst eindeloos samenvattingen zouden worden of zoquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
VI-bagger is alweer effe voorbij ja
Stem jij SP?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben veel te links om de nieuwe Johan Derksen te worden.
Derksen is ook links.... D66 dacht ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben veel te links om de nieuwe Johan Derksen te worden.
Nee joh, ik stem D66.quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik had er net een bizar biertje op trouwens:
[ afbeelding ]
Het is precies wat je denkt wat het is. Het was een loodzware Stout, wat normaal gesproken absoluut niet mijn type bier is, met een hoog alcoholpercentage. Maar de smaak van pecannoten en caramel was zo geweldig. Echt alsof je een biertje en een toetje tegelijkertijd nuttigt. Met afstand de lekkerste Stout die ik ooit op heb en sowieso ééntje die hoog op mijn lijstje komt te staan.
Waar koop je dat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Het is precies wat je denkt wat het is. Het was een loodzware Stout, wat normaal gesproken absoluut niet mijn type bier is, met een hoog alcoholpercentage. Maar de smaak van pecannoten en caramel was zo geweldig. Echt alsof je een biertje en een toetje tegelijkertijd nuttigt. Met afstand de lekkerste Stout die ik ooit op heb en sowieso ééntje die hoog op mijn lijstje komt te staan.
Dat kan zo veranderen bij D66....quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dat is tegenwoordig links, he?
Derksen is op immigratiebeleid enzo toc h wel een stuk rechtser (al ben ik daar ook rechtser dan het beleid van D66)quote:
Dat klinkt goed, ben jaloersquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Met een broodje kroket, en dat rijmt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Grifte het volgende:
Niet links, niet rechts, maar recht door zee.
recht door de pleequote:Op vrijdag 22 december 2017 22:50 schreef Grifte het volgende:
Niet links, niet rechts, maar recht door zee.
Ik studeer in Leiden, waar je twee goede bierwinkels hebt. De beste van die twee is de Drankenhandel Leiden, het ligt ietwat buiten het centrum maar het assortiment is geweldig met +-700 bieren ofzo. Via Untappd kan je het complete assortiment zien en filteren op de algemene opinie en op bierstijlen. Dit biertje schoot er tussenuit omdat ie net toegevoegd was (zo'n vaag tijdelijk biertje wat ze uit Noorwegen importeren) en het had een extreem hoge rating, omdat ik wel geinteresseerd was in het concept hem ik hem toch maar gekocht. Al met al genieten dus.quote:
LEIDENquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik studeer in Leiden, waar je twee goede bierwinkels hebt. De beste van die twee is de Drankenhandel Leiden, het ligt ietwat buiten het centrum maar het assortiment is geweldig met +-700 bieren ofzo. Via Untappd kan je het complete assortiment zien en filteren op de algemene opinie en op bierstijlen. Dit biertje schoot er tussenuit omdat ie net toegevoegd was (zo'n vaag tijdelijk biertje wat ze uit Noorwegen importeren) en het had een extreem hoge rating, omdat ik wel geinteresseerd was in het concept hem ik hem toch maar gekocht. Al met al genieten dus.
Lekker man.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik studeer in Leiden, waar je twee goede bierwinkels hebt. De beste van die twee is de Drankenhandel Leiden, het ligt ietwat buiten het centrum maar het assortiment is geweldig met +-700 bieren ofzo. Via Untappd kan je het complete assortiment zien en filteren op de algemene opinie en op bierstijlen. Dit biertje schoot er tussenuit omdat ie net toegevoegd was (zo'n vaag tijdelijk biertje wat ze uit Noorwegen importeren) en het had een extreem hoge rating, omdat ik wel geinteresseerd was in het concept hem ik hem toch maar gekocht. Al met al genieten dus.
Dat is niet links.'quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Derksen is ook links.... D66 dacht ik.
mag ie blij zijn dat ie niet tegen die rus met die vervelende naam moestquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Anderson een beetje duf is van het tempo van Lim.
Prachtstadje hequote:
Anderson tegen ik dacht dat het een of andere Amerikaan was een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mag ie blij zijn dat ie niet tegen die rus met die vervelende naam moest
Tegen Scott Kirchner gaf hij bijna de wedstrijd weg. Fucking Kirchner.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mag ie blij zijn dat ie niet tegen die rus met die vervelende naam moest
Ik woon er al sinds mensenheugenis, makker.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prachtstadje he. Ben overigens wel een echte Rotterdammert, maar ik ben sinds ik met mijn Master ben gestart snel verliefd geworden op Leiden. En niet alleen om de bierwinkels
Trouwens, Lim gaat lekker!!!
Ojaquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Scott Kirchner gaf hij bijna de wedstrijd weg. Fucking Kirchner.
Sorry, ik ben trouw luisteraar.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mani kan je niet iets met darts radio doen en die hashtag?
Komen er nog wel een paar. Hij wil vast wel het record van John MaGowan als oudste speler breken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:56 schreef heywoodu het volgende:
Helaas, maar het was een leuk WK van Lim
Das nog mooier, een echte Leidsche. Op een paar dronken nachten na was ik tot begin dit jaar nog nooit serieus in Leiden geweest om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik woon er al sinds mensenheugenis, makker.
En de week daarna van Unterbuchner.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een week zitten we te genieten van Anderson v Taylor en Van Barneveld v Van Gerwen.
In die laatste week gaat het altijd hard met het toernooiquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Over een week zitten we te genieten van Anderson v Taylor en Van Barneveld v Van Gerwen.
Maar op Gurneys Wiki staat nog steeds niet vermeld dat hij een Major heeft gewonnen (in zijn 'verhaaltje' dan)quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ging even de wiki van Paul Lim checken, stond meteen al het bericht over de bijna negendarter
Nouja.... genieten van die seniele oude man....quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga juichen voor Landman en Telnekes. Uiteraard book voor Noppie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En de week daarna van Unterbuchner.
Telnekes is wel een potentiele God. Spreekt even goed Nederlands en Engels als Kist.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ik ga juichen voor Landman en Telnekes. Uiteraard book voor Noppie.
Ik zou er om moeten lachen als het niet zo treurig was. Met dit soort acties verpest die kerel alles wat hij voor onze club heeft betekend... Jammer jammer jammer.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://youtu.be/drXLQI7pgNg?t=358
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou er om moeten lachen als het niet zo treurig was. Met dit soort acties verpest die kerel alles wat hij voor onze club heeft betekend... Jammer jammer jammer.
Ranzige tattooquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Saai interview.....
Nog maar ééntje tussendoor:
[ afbeelding ]
Jammer van die tattooquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Saai interview.....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Saai interview.....
[ afbeelding ]
Vinnie zou voor frikjes gaan....quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Keuzes keuzes. Kaassoufflees of frikjes?
Hollandsche avond incomingquote:Evening Session (7pm)
Peter Wright v Jamie Lewis
Third Round
Vincent van der Voort v Raymond van Barneveld/Kyle Anderson
Michael van Gerwen/James Wilson v Gerwyn Price
Thursday December 28
Afternoon Session (12.30pm)
Kevin Munch/Toni Alcinas v Simon Whitlock/Darren Webster
Mensur Suljovic/Robert Thornton v Dimitri Van den Bergh
Daryl Gurney/John Henderson v Michael Smith/Rob Cross
Evening Session (7pm)
Peter Wright/Jamie Lewis v Alan Norris/James Richardson
Phil Taylor/Justin Pipe v Keegan Brown/Zoran Lerchbacher
Gary Anderson/Paul Lim v Steve West/Jermaine Wattimena
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ging even de wiki van Paul Lim checken, stond meteen al het bericht over de bijna negendarter
Dan moet je wel morgen minimaal 4 uur naar de sportschoolquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vinnie zou voor frikjes gaan....
ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vinnie zou voor frikjes gaan....
Jammer dat Lasker nog niet meedoet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Telnekes is wel een potentiele God. Spreekt even goed Nederlands en Engels als Kist.
trainerwissels midden in het jaar zijn echt baggerquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://speld.nl/2017/12/(...)elling-bij-ajax-aan/
Je doet er niks aan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
trainerwissels midden in het jaar zijn echt bagger
Nee klopt maar je zou als Utrecht toch iets moeten hebben van er staat nu iets en dat zijn we kwijt als die Ten Hag weg isquote:
Ik denk dat Groenendijk naar Utrecht gaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee klopt maar je zou als Utrecht toch iets moeten hebben van er staat nu iets en dat zijn we kwijt als die Ten Hag weg is
Ze hebben er wel rekening mee gehouden, maar vraag me af wie zij binnen gaan halen. Wel leuke club voor Boszquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee klopt maar je zou als Utrecht toch iets moeten hebben van er staat nu iets en dat zijn we kwijt als die Ten Hag weg is
Groenendijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben er wel rekening mee gehouden, maar vraag me af wie zij binnen gaan halen. Wel leuke club voor Bosz
Tegen die Pool zag je ook wel dat als de eerste pijl goed zat, de andere heel soepeltjes er bij vlogen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef wimderon het volgende:
Funfact: Wilson gooit de meeste 180'ers per leg van alle seeds, de afgelopen 6 maanden.
Ja we begrepen je alquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:10 schreef Morendo het volgende:
Lim heeft de gunfactor.
En dan niet geladen tegen zijn hoofd, zeg maar de Maijer-gunfactor.
Borrelnootjesquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Wat is jullie favoriete snack tijdens een avondje darts?
Je moederquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat Lasker nog niet meedoet.
sjipsquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Gewoon bierquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
chippiequote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
picsquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Wilson heeft het type vrouw wat je bij hem verwacht
Ik keek naar allfreequote:Op vrijdag 22 december 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Had je bij de walkon maar effe op moeten letten
dat is niet zo mijn ding maar zou haar best gevenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag ook wel op mijn gezicht zitten.
Natafelen met Anne.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Morendo het volgende:
Wat zou Jelle Klaassen op dit moment doen?
Nickelodeon kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Morendo het volgende:
Webcamsessie met minderjarigenquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Morendo het volgende:
Michaels nichtjequote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Morendo het volgende:
The Trip S01quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
ALLE DUITSERS ZIJN HOMO, ALLE DUITSERS ZIJN GAY
Wat zou je haar geven dan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat is niet zo mijn ding maar zou haar best geven
1.02quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Even allin gegaan op Unibet met deze game.
All in op 4-0 MvGquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Even allin gegaan op Unibet met deze game.
King of the Oche voor MVG was 1.9. Dat vond ik redelijk gul.quote:
Omdat jouw tong door de TV komt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom laten ze geen shot meer zien van de walkon dames die dat trapje aflopen?
Mora OVEN kaassouffleesquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:13 schreef Bluedisplay het volgende:
Kon dat maarquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Omdat jouw tong door de TV komt.
Is al een jaar of twee niet zo, als ik het me goed herinner vond een vrouw dat seksistischquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom laten ze geen shot meer zien van de walkon dames die dat trapje aflopen?
Met Boy Waterman erin?quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daar kun je een biertje op zetten.
Demydezeeuw.gif
Noesquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is al een jaar of twee niet zo, als ik het me goed herinner vond een vrouw dat seksistisch
Was vorig jaar nog wel zo volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is al een jaar of twee niet zo, als ik het me goed herinner vond een vrouw dat seksistisch
quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:23 schreef wimderon het volgende:
Keukenconcurrent feliciteert Michael van Gerwen met de tweede leg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |