abonnement Unibet Coolblue
pi_175970346
Ik heb mijn pakket ook uitgepakt en ik ben mega verwend!
Op FB weer ik precies hoe mijn SS heet, maar ik moet even gokken met het koppelen van accountnaam. Ik denk dat ze hier Shopaholic heet! :)
  zondag 24 december 2017 @ 21:52:45 #152
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_175981287
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 13:44 schreef Peacefulll het volgende:
Ik heb mijn pakket ook uitgepakt en ik ben mega verwend!
Op FB weer ik precies hoe mijn SS heet, maar ik moet even gokken met het koppelen van accountnaam. Ik denk dat ze hier Shopaholic heet! :)
Klopt! Dat ben ik.
pi_175985789
Oeh!!
Ik ga bijna naar huis O+
pi_175993113
En toen mocht ik!

Daar stond de doos! Op mij te wachten...
En ik zag het meteen! Flora, die staat in mijn Facebooklijstje! En wow, was jouw kind alweer zo oud O+

De doos ging open en Js begon te juichen! "Voor mij mama", "nee," zei Ow: "voor ons".

Ow en Js hadden wel besloten, dat zij cadeautjes mochten uitpakken :')
Ow pakte een maskertje uit, "die mag jij hebben mama" en Js pakte een lekker flesje bubbels uit "voor mij" _O-
Mijn hart begon al harder te slaan! Dat wordt vanavond een bad O+

Toen ging Ow verder met het volgende cadeautje... kerstballen! En niet zomaar kerstballen, maar ballen met de naam van mijn toffe boys erop! Ze werden meteen in de kerstboom gehangen. Js pakte een cadeautje met een autospeelmat uit! Daar zaten mijn jongens op te wachten! Met z'n drietjes (ja, papa ook ;) )doken ze richting de vloer om met de verkeersborden en autootjes te gaan spelen!
"Ga jij maar verder mama," vertrouwde Ow mij toe ;)

En dus mocht ik nog zelf heerlijke toffees, popcorn (toen kwam manlief even kijken :') ), nog een build city voor de boys en het allercoolste van allemaal..
Zo'n oude schrijfkaart! Te cool! (Oh en de koker is ook een leuke verrekijker schijnt ;) )

Lieve Gotc, dank je wel voor het fantastische pakket O+
Ik ben er super blij mee!

(En ik plaats vanavond nog de bijbehorende fotoreportage op Facebook)
  maandag 25 december 2017 @ 15:47:10 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_175994852
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 13:32 schreef Loj het volgende:

[..]

Ik heb nog niet uitgepakt, want...
Ik ben op vakantie!
Morgen mag ik O+

En wie O wie...
Daarom wou ik weten wie er nog niet ontmaskerd waren --> dus Lemijn ;)
Lemijn was wel al ontmaskerd hoor, door mij!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_175995581
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 15:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Lemijn was wel al ontmaskerd hoor, door mij!
ze bedoelde dat ze de administratie van Lemijn opvroeg over wie er nog niet ontmaskerd waren :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_175997808
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 14:17 schreef Loj het volgende:
En toen mocht ik!

Daar stond de doos! Op mij te wachten...
En ik zag het meteen! Flora, die staat in mijn Facebooklijstje! En wow, was jouw kind alweer zo oud O+

De doos ging open en Js begon te juichen! "Voor mij mama", "nee," zei Ow: "voor ons".

Ow en Js hadden wel besloten, dat zij cadeautjes mochten uitpakken :')
Ow pakte een maskertje uit, "die mag jij hebben mama" en Js pakte een lekker flesje bubbels uit "voor mij" _O-
Mijn hart begon al harder te slaan! Dat wordt vanavond een bad O+

Toen ging Ow verder met het volgende cadeautje... kerstballen! En niet zomaar kerstballen, maar ballen met de naam van mijn toffe boys erop! Ze werden meteen in de kerstboom gehangen. Js pakte een cadeautje met een autospeelmat uit! Daar zaten mijn jongens op te wachten! Met z'n drietjes (ja, papa ook ;) )doken ze richting de vloer om met de verkeersborden en autootjes te gaan spelen!
"Ga jij maar verder mama," vertrouwde Ow mij toe ;)

En dus mocht ik nog zelf heerlijke toffees, popcorn (toen kwam manlief even kijken :') ), nog een build city voor de boys en het allercoolste van allemaal..
Zo'n oude schrijfkaart! Te cool! (Oh en de koker is ook een leuke verrekijker schijnt ;) )

Lieve Gotc, dank je wel voor het fantastische pakket O+
Ik ben er super blij mee!

(En ik plaats vanavond nog de bijbehorende fotoreportage op Facebook)
O+ Superleuk dat je het zo tof vindt! Ik vond het een leuke uitdaging, zonder lijstje :D O+
pi_176031286
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
Okej ik had nog foto’s beloofd:


[ afbeelding ]
Uitpakhulp

[ afbeelding ]
Surprise!

[ afbeelding ]
Pakjes

[ afbeelding ]
Met bij elk pakje een raadsel om op te lossen (geen foto van, peuter met uitpakhaast). Mini wolletjes.

[ afbeelding ]
Kint helemaal blij met zn lego autootjes. Heeft ze eerst uit elkaar gesloopt en daarna weer gebouwd.

[ afbeelding ]
Twee spectrum noir alcoholmarkers. Mooie kleurtjes! Waar kun je die los kopen? Ik wil er nog wel wat bij kopen denk ik.

Dankjewel dorothy!

Klaprooss was mijn lootje. Die heeft uitgepakt en me als Santa aangewezen op FB. Ze is niet zo vaak online dus ik vat even samen voor wie nieuwgierig is (ik hoopdat je dat niet erg vindt klap). Ze was er blij mee zei ze :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt kwakz0r O+ Fijn dat het in de smaak valt. De stiften heb ik bij de hobbywinkel Pipoos gekocht. Zo te zien niet bij jou in de buurt, maar volgens mij kan je ook online bestellen.
pi_176031571
Thanks voor de tip!
Kwak
  woensdag 27 december 2017 @ 21:17:31 #160
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176054081
Ik vond het tof en meld me vast aan voor volgend jaar.

Klein puntje van kritiek: ik vind die facebookgroep suf. Het maakt dat er toch een parallelle conversatie ontstaat. Tijdens de voorbereidingstijd had ik daar geen last van maar rondom het uitpakken miste ik opeens echt dingen. Plaatjes, het raden, bedanken. Het maakte aan het einde opeens dit topic onvolledig en dat vind ik eigenlijk zonde. Als ik de enige ben dan heb ik pech, maar misschien zijn er meerdere?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176054657
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 21:17 schreef Lemijn het volgende:Als ik de enige ben dan heb ik pech, maar misschien zijn er meerdere?
Ik zit niet in de FBgroep (omdat dit m'n kloon is :+) en ik denk dat je hierin niet de enige bent.
pi_176054931
Ik snap het wel hoor :)
Zelf post ik hier geen foto's (meer), dus vond het fijn om deze wel ergens te kunnen delen :)
  woensdag 27 december 2017 @ 21:38:08 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_176054994
Helemaal gelijk hoor lemijn! Ik denk ook dat het vooral gemakszucht is, dat was het bij mij iig wel. Op Facebook een fotoverslag posten via mobiel is ongeveer 1 minuut werk, op het forum is dat veel bewerkelijker.
Maar! Ik ga nú even een verslag posten!
disclaimer
pi_176055075
Ik heb geen FB en zal dus waarschijnlijk ook wat gemist hebben.
pi_176055757
Voordat mensen denken dat er daar een hele parallelle kliek was ofzo:

Er is een draadje geweest over wie wie was, op FB/Fok, en eentje over bang zijn te weinig te doen/over je budget gaan.

Ik heb daar maar van een paar users uitpakfotos gezien die hier niet waren.

Ik vond het topic dit jaar wat tam omdat er minder gekloond was/werd, of minder gereageerd op kloons, echt veel verschil in uitpaklol heb ik niet bemerkt...
Kwak
pi_176055851
Ik heb 3 verschillende accounts aangemaakt maar kreeg tot 3x toe geen wachtwoord toegestuurd. Toen was ik het een beetje zat en ben ik via lootjes trekken gaan communiceren en niet via dit topic.

Foto verslag via Facebook was inderdaad makkelijker..
  woensdag 27 december 2017 @ 21:56:16 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_176055886
De Doos was hier al dagen het middelpunt van het gezin. Hij was ook zo mooi!



Na dagen zeuren kwam er een ochtend waarop mama eindelijk geen "Nee" zei toen er om het kadootje werd gevraagd. De extase was enorm!



Mauw begon woest te scheuren, terwijl Noud het plakband opvrat.



Oooh! Kijk, sterren! Wat zat het mooi verpakt!


Mauw vond al rap iets voor zichzelf. "Kijk mama, bellenblaas!!! Mag ik naar buiten?"


Ondertussen at Noud de doos...


.... en de sterren.


En dit zat er allemaal in!
DE HINT: een portemonnee gemaakt van Vesper Haizea Rebel :D Verder: lekkere thee, bellenblaas, pizzakruiden, een Lush bal O+ een kraskalender, een kneedbare stuiterbal, en een pak popcorn met proseccosmaak voor mij.


Ik zei dus, voor mij }:|


.... Laat maar :')


Bedankt lieve klaprooss voor het toffe pakket! Ik heb de bal meteen in bad geplopt die avond en hij rook héérlijk! Mauw en ik hebben die middag lekker voor het huis staan bellenblazen. En ik laat zondag weten of ik de jackpot had :+
disclaimer
pi_176055949
O+
Kwak
  woensdag 27 december 2017 @ 22:48:46 #169
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176057941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
Voordat mensen denken dat er daar een hele parallelle kliek was ofzo:

Er is een draadje geweest over wie wie was, op FB/Fok, en eentje over bang zijn te weinig te doen/over je budget gaan.

Ik heb daar maar van een paar users uitpakfotos gezien die hier niet waren.

Ik vond het topic dit jaar wat tam omdat er minder gekloond was/werd, of minder gereageerd op kloons, echt veel verschil in uitpaklol heb ik niet bemerkt...
Ik kan niet vergelijken want deed voor het eerst mee. Maar vond op de uitpakdag de reacties juist een beetje tam. Ik ben even in de fb-groep geweest en zag inderdaad weinig actie, behalve veel uitpakfoto’s en reacties daarop. Ik snap wel dat mensen dat dan niet hier nog eens over gaan zitten doen.

Geen groot drama verder hoor.
En dat het leidde tot de fotoserie van SQ, skelet en alleseter is een goeie bonus.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 27 december 2017 @ 23:01:29 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_176058463
Dat was vorig jaar al een beetje, we hebben dit jaar volgens mij zelfs een extra topic gehaald nog.

Het leeft gewoon niet meer zo als pakweg 5 jaar geleden.
disclaimer
pi_176059114
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
Okej ik had nog foto’s beloofd:


[ afbeelding ]
Uitpakhulp

[ afbeelding ]
Surprise!

[ afbeelding ]
Pakjes

[ afbeelding ]
Met bij elk pakje een raadsel om op te lossen (geen foto van, peuter met uitpakhaast). Mini wolletjes.

[ afbeelding ]
Kint helemaal blij met zn lego autootjes. Heeft ze eerst uit elkaar gesloopt en daarna weer gebouwd.

[ afbeelding ]
Twee spectrum noir alcoholmarkers. Mooie kleurtjes! Waar kun je die los kopen? Ik wil er nog wel wat bij kopen denk ik.

Dankjewel dorothy!

Klaprooss was mijn lootje. Die heeft uitgepakt en me als Santa aangewezen op FB. Ze is niet zo vaak online dus ik vat even samen voor wie nieuwgierig is (ik hoopdat je dat niet erg vindt klap). Ze was er blij mee zei ze :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dank je wel O+ ! Ik zal morgen even de foto’s hier plaatsen! We zijn heel blij met de kados die we hebben gekregen kwak! Thnx Again!
♥ J & S
pi_176064210
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 21:36 schreef Loj het volgende:
Ik snap het wel hoor :)
Zelf post ik hier geen foto's (meer), dus vond het fijn om deze wel ergens te kunnen delen :)
Foto’s kun je ook prima zonder kinderen maken toch? Als er iemand zn kinderen niet online zet ben ik het wel :P Maar een beetje moeite voor je Santa doen dmv een bedankpostje met foto’s vind ik zelf wel het minste. Dus dan blur of knip ik met liefde wel wat! Maar een post op FB is wel sneller ja.

Eens met Lemijn dus.Het leeft gewoon minder, dat is niet erg, maar ik vind het wel jammer als alles naar FB verschuift.

Edit: oh ja Loj, ik vroeg me nog af: die oude schrijfkaart die je kreeg, wat is dat? Het klinkt zo tof!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 28-12-2017 10:01:45 ]
  donderdag 28 december 2017 @ 07:57:50 #173
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_176064295
Facebook is vooral handig om meer van je lootje te weten te komen. Afgelopen 2x was de Facebook groep ook wel iets actiever dan nu. Ik wist vrij weinig van mijn lootje en kon zo op haar Facebook kijken (al had ze het ook al goed op haar lootje omschreven). Kloon had ik aangemaakt, maar ww kwijt. Toen ben ik inderdaad via lootjestrekken gaan communiceren.
Ik heb wel op beide pagina`s de foto’s gepost.
pi_176064378
Schuldig! ;(

Ik heb inderdaad vooralsnog alleen op FB gepost. (Ook omdat mijn lootje daar ook was, was dat het snelst en het makkelijkst.) Ik kreeg ontzettend lief via DM een uitegbreide imgur hulp toegstuurd, maar vooralsnog loopt dat vooral uit op veel frustratie zonder resultaat. (En die feestdagen tussendoor helpen ook niet. :') )

Verder heb ik het gevoel dat verleden SS's wel vaker worden aangehaald. Die zijn volgens mij nogal vertekend omdat er destijds gewoon een groep was die heel erg actief was. Ook toen waren er zat mensen die marginaal meeposten. Dat viel alleen niet zo op.

Zelf ben ik pas aangehaakt toen duidelijk werd vermeld dat klonen en dergelijke niet verplicht was. December vind ik niet zo'n toffe maand. En ik vond het heel fijn om in die periode voor een ander leuke dingen uit te zoeken en met zorg in te pakken. Evenals het pakketje dat bezorgd werd uit te pakken met ook zoveel moois! O+

Ik heb alle foto's uitgebreid bekeken. Voelde overigens geen behoefte om daar op te reageren. Alles spreekt misschien ook wel voor zich. Het is met zorg gemaakt voor een ander die je vaak niet of nauwelijks kent. O+

Dat gezegd hebbende ga ik mezelf nu nog even in imgur storten... ;)
pi_176064669
Gelukt! *O*

Lemijn bedankt voor de heldere uitleg.
Ik heb even twee keer van laptop en telefoon moeten wisselen, maar dan heb je ook wat. :7

Wij kregen een grote doos van Barreltje. O+ *O* Gevuld met cadeautjes en sneeuw! (Die sneeuw is al zes keer door de kamer geweest en weer opgeruimd! :+ )

Uitgepakt voor mij:

Een heerlijke body mist.
Chocolaatjes. (Staan niet op de foto, dus ik vraag me nu af of iemand ze al op heeft!) Achteraf bleek van niet, nu wel! :9
Een Clinique setje. (Clinique is mijn lievelings. Want fijn voor mijn huid. Schot in de roos dus!)
Heerlijke cinnamon douchegel. (Daar houden wij allemaal van, dus die is vast zo op.)

Uitgepakt voor de offspring (de pakjes 1-5 "want ik word ook 5 mama!")

Een 3 meter lange kleurplaat. (Zijn koppie toen hij steeds verder uitrolde was priceless.)
Hele toffe buttons. ("Oooh en ik vind al die dieren leuk mama!")
Griezeldiertjes. (De gekko, slang en vleermuis vindt hij heel lief. De schorpioen en spinnen doodeng. Dus we hebben één spin alvast "aangekleed". Die is nu ook lief. :') )
Een ontzettend tof spel! (Als we er mee uitgespeeld zijn over 10 jaar dan hang ik ze op, heerlijke hipsterplaatjes. <3 )
Krasdino's. (Dino's én glitter! Dan kun je bij mijn kind niet meer stuk!)
Duizend maal dank. We zijn er heel blij mee!

En de ingepakte en uitgepakte foto's. De rest was voornamelijk met kind dus die laat ik even daar.





8-) Niet eerder vertoonde bonusfoto speciaal voor Fok om mijn trage postgedrag goed te maken: Glitterdino!!! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')