Mag ik hopen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:35 schreef Embraer89 het volgende:
Zal wel gewoon een plakplaatje worden.
dat was een minder handig actietje jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:42 schreef houdjemond het volgende:
Qotsa![]()
Behalve het fotograafje-schoppen
zekerquote:
How about no.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nope wordt een echte, door Angelique of Domien ontworpen/getekend
Why?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nope wordt een echte, door Angelique of Domien ontworpen/getekend
Ga je nog vanavondquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
fijn stukje muziek. Zou springen en beuken mocht ik nu op het plein staan
Nee dan maar gewoon het logo ofzo als die tattoo blijkbaar een "moetje" is.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Idd had ik ook nooit gedaan als ik hem was.
Is het zo erg jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet durft als ik ook ga
Nee, ik heb ze nooit live gezien helaas. Op Lowlands had ik de kans maar bij een clash met het genot wat Portisheadquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was je er trouwens bij in de Ziggo?
jij gaat pas om 23 uur, dan slaapt hier het hele huis alquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet durft als ik ook ga
Oja jij bent al oud en burgerlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
jij gaat pas om 23 uur, dan slaapt hier het hele huis alBen er vandaag overigens al een paar uurtjes geweest.
Fair nuff, ga je volgende keer meerquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nooit live gezien helaas. Op Lowlands had ik de kans maar bij een clash met het genot wat Portishead![]()
![]()
heet weet je het wel
Portishead was wel genot ja op LLquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze nooit live gezien helaas. Op Lowlands had ik de kans maar bij een clash met het genot wat Portishead![]()
![]()
heet weet je het wel
Leuker dan vanavond. Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 22 december 2017 19:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Eens kijken wat het programma voor morgen is
Misschien.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fair nuff, ga je volgende keer meer
Kraantje is wel lachen opzich hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:51 schreef Spockjuh_ het volgende:
ok, ik ga morgen overdag wel even rondneuzen. Van deze lineup droog ik spontaan op..
18:30 The Brahms
20:30 Kraantje Pappie
21:30 Julian Jordan
Ja wist dat jij 41 was. 3 januari jarig hier.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
geen grap, ik ben nog net 2 weken 41
Ik vind de Brahms juist wel lolligquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Kraantje is wel lachen opzich hoor
Ook wel prima jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de Brahms juist wel lollig
Ja die heb ik op Dauwpop gezien. Die zijn wel lachenquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Kraantje is wel lachen opzich hoor
drie koningen zijn familie van mij naar het schijntquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja wist dat jij 41 was. 3 januari jarig hier.
Die tattoo's
Of je eigen naam of vroem. Doe dan maar eigen naam.
Haha oke.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
drie koningen zijn familie van mij naar het schijnt
Dit strafje is natuurlijk terechtquote:
Voor een geintjequote:Op vrijdag 22 december 2017 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit strafje is natuurlijk terecht
Dit strafje is natuurlijk ook gewoon symbolisch he.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor een geintjebeetje matig.
Ik vermaak me wel al is de muziek erg wisselvalligquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Is dat vervelende domme kind al weg en is het nu een beetje leuk of kan ik vanavond gewoon overslaan?
Ze is wegquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Is dat vervelende domme kind al weg en is het nu een beetje leuk of kan ik vanavond gewoon overslaan?
Ik ben er nog hoor, vind het niet leuk dat je me zo noemtquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik had het over FamkeLouise, niet over Stuntkabouter.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, vind het niet leuk dat je me zo noemt
hij had je ook vervelend oud takkewijf kunnen noemen. Dit is nog een complimentquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor, vind het niet leuk dat je me zo noemt
Zooooooooo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had het over FamkeLouise, niet over Stuntkabouter.
Mister love is net binnenquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik nog wat gemist het afgelopen uur? Nog mensen in/uit huis gegaan?
Sander moet kerststukjes maken als straf en krijgt een tattoo getekend door Domien OF Angelique, kan je voor doneren.quote:
Ohja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve jongen, dat weet je toch.
is dat alles?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sander moet kerststukjes maken als straf en krijgt een tattoo getekend door Domien OF Angelique, kan je voor doneren.
Uh-huh.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve jongen, dat weet je toch.
*ril*quote:
hij heeft een goede muzieksmaak en was best leuk bij weekend miljonairsquote:
ik heb vanmorgen voor t werk ff naar Angelique gekeken, maar dus geen interactiequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:08 schreef KingRadler het volgende:
SR heeft leuke momenten als er interactie is met gasten en publiek.
Verder is er niet veel aan als ze alleen met zichzelf bezig zijn.
die is autistischquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:09 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen voor t werk ff naar Angelique gekeken, maar dus geen interactie
Hij lijkt me wel een toffe kerel maar zijn programma's trekken me totaal niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij heeft een goede muzieksmaak en was best leuk bij weekend miljonairs
Zo bedoelde hij het niet, maar nog een keer draaien zou best kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef houdjemond het volgende:
Ja lekker zijn idee afzeiken. Zo komen we er wel.
All you need is luvvvvvvvvquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel een toffe kerel maar zijn programma's trekken me totaal niet.
Beetje afronden naar boven.quote:
Was het vijf jaar geleden niet nog zo dat je een bedrijfsnaam mocht verbinden aan een donatie?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
2.5 miljoen, vijf jaar geleden hadden ze dat na 1 dag
Proostquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even een biertje geopend hoor *plop*
[ afbeelding ]
Morgen pas. Toen verdubbelde het bijna.quote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:15 schreef alopio het volgende:
Ik vind het qua bedragen echt wel prima hoor
Mag dat niet meer? Dat scheelt wel veel ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:15 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Was het vijf jaar geleden niet nog zo dat je een bedrijfsnaam mocht verbinden aan een donatie?
Dat gebeurde een paar jaar geleden nog wel, en dat scheelt behoorlijk natuurlijk..
Ja al gaat het de laatste dagen wel harder omhoog natuurlijk omdat veel acties nog bezig zijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:16 schreef KingRadler het volgende:
Zien we een trend met tussenstanden elke dag, dan zou je kunnen voorspellen wat het morgen gaat worden.
Welke van Bieber was dat? What Do You Mean?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:19 schreef Cee het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan die paar dagen dat Rabbering probeerde mensen op dat nummer van Bieber te laten springen.
oja,..quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke van Bieber was dat? What Do You Mean?
Toen werd een dag voor het einde nog even Electric Elephants ingevlogen als anthem, dat was echt sneu
Thanx, hoef tenminste niet te vaak te lopen met zo'n tafelflesquote:
Kan je ook niemand wakker maken vanavondquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thanx, hoef tenminste niet te vaak te lopen met zo'n tafelfles
Niet te lauw laten wordenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Thanx, hoef tenminste niet te vaak te lopen met zo'n tafelfles
en toch kon ie wel spelen met t publiekquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:21 schreef miieejj het volgende:
Die mis ik echt totaal niet he, die giel Beelen..
Actdom was uitgewerkt. In 2014 was ik wel een beetje klaar met enkele van zijn acts.quote:
Nope, in het verleden kreeg SR ontheffing van het commissariaat voor de media voor ongeoorloofde reclame. Die ontheffing wordt niet meer gegeven..quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag dat niet meer? Dat scheelt wel veel ja.
Zouden ze daarom zo weinig mensen aan de microfoon laten?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:24 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Nope, in het verleden kreeg SR ontheffing van het commissariaat voor de media voor ongeoorloofde reclame. Die ontheffing wordt niet meer gegeven..
Daardoor is het voor bedrijven niet meer interessant om zo'n actie te sponsoren. Nu mag het alleen nog maar ''van een accountantskantoor'' of ''van een schildersbedrijf'' afkomen...
dat scheelt wel een hoop grote vissen. Sinds wanneer is dit niet meer toegestaan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:24 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Nope, in het verleden kreeg SR ontheffing van het commissariaat voor de media voor ongeoorloofde reclame. Die ontheffing wordt niet meer gegeven..
Daardoor is het voor bedrijven niet meer interessant om zo'n actie te sponsoren. Nu mag het alleen nog maar ''van een accountantskantoor'' of ''van een schildersbedrijf'' afkomen...
Denk dat alle mensen aan de mic wel een kort voorgesprekje / instructie mee krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zouden ze daarom zo weinig mensen aan de microfoon laten?
Minimaal sinds heerlen, weet het niet precies.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat scheelt wel een hoop grote vissen. Sinds wanneer is dit niet meer toegestaan?
Dus het gaat wel achteruit, maar alleen de laatste 2 jaar. Heerlen was dus mogelijk nog best vergelijkbaar met de 3 jaar ervoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:25 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Minimaal sinds heerlen, weet het niet precies.
Ja dat scheelt dan wel een slok op een borrel qua acties enzo danquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:24 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Nee dat waren de kerststukjes tochquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wat was er nou met die tattoo? Omdat ie een rondje doordraaide?
YYY'squote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dat waren de kerststukjes toch
A-trak-genot.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
YYY's![]()
al waren ze leuker in hun punktijd
Geen idee, dat vraag ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee dat waren de kerststukjes toch
Vind het origineel van deze beter. Of Zero. Of Y Control. Of Date With The Night. CHOP CHOP CHOP CHOP CHOP CHOPquote:
Die tattoo-gast kwam zomaar binnen en we kunnen stemmen dmv donatie welk ontwerp het moet worden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, dat vraag ikWaarom is die tattoo dan?
Matig van dat commissariaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:24 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Beter zn eigen naam dan Vroomquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die tattoo-gast kwam zomaar binnen en we kunnen stemmen dmv donatie welk ontwerp het moet worden.
Vind het helemaal niks
Ben niet zo into YYY, ken alleen deze remix en die albumcover met die mug.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het origineel van deze beter. Of Zero. Of Y Control. Of Date With The Night. CHOP CHOP CHOP CHOP CHOP CHOP
Tegenwoordig is iedereen ondernemer op zijn twaalfde, de één is vlogger en de ander handelt in bitcoins.quote:
Ik had 20 jaar later geboren moeten worden, dan had ik misschien wel goed terecht gekomenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen ondernemer op zijn twaalfde, de één is vlogger en de ander handelt in bitcoins.
Ja, vind ik ook. Positieve reclame voor een goed doel zou moeten kunnen als je het mij vraagt.quote:
Ik ben blij dat ik nog iedere dag wanneer het kon ging voetballen/hutten maken/oorlogje spelen buiten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had 20 jaar later geboren moeten worden, dan had ik misschien wel goed terecht gekomen.
quote:
Sinds wanneer kom jij uit MEN?quote:
Precies ja zonder vlogcam, instagramaccount en WhatsAppquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog iedere dag wanneer het kon ging voetballen/hutten maken/oorlogje spelen buiten.
"Is ... thuis?" Nee?, volgende...quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies ja zonder vlogcam, instagramaccount en WhatsApp
Gewoon langs de duren om je vriendjes op te halen
Dat wel dat deed ik vroeger ook altijdquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog iedere dag wanneer het kon ging voetballen/hutten maken/oorlogje spelen buiten.
Fever To Tell is genotquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben niet zo into YYY, ken alleen deze remix en die albumcover met die mug.
Ik zal er eens naar gaan luisteren. Na de T2K.quote:
Heerlijk, en als niemand thuis was en allemaal al buiten gewoon de wijk afspeuren en langs de vaste plekjes gaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Is ... thuis?" Nee?, volgende...
Dat was toch mooi man.
NESquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel dat deed ik vroeger ook altijd. En bij slecht weer spelen op de NES
.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:44 schreef alopio het volgende:
En kijk waar het ons heeft gebracht he? Lekker fok!ken op de bank
Supersterke basis hebben wequote:Op vrijdag 22 december 2017 20:44 schreef alopio het volgende:
Ja iets meer mag wel, maar het moet ook weer niet te veelquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
We willen hier trouwens wat meer buitenmicrofoon toch of niet? Bij de Belgen vind ik dat ze dat te veel doen
SEGA Master System II cq. Mega Drive als je een echte baas was.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel dat deed ik vroeger ook altijd. En bij slecht weer spelen op de NES
.
Zou 1 of 2 keer per uur moetenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Voor het eerst sinds SR zit ik nu op m laptop. Al die quote alerts
Ja ik vind dat ze hier nu echt weinig buitenmic doen. Van de week dat ik er stond maar 2x.
En ja dat wordt van te voren allemaal gescreend en besproken met de mensen die er staan.
Ja die had ik nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SEGA Master System II cq. Mega Drive als je een echte baas was.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:44 schreef alopio het volgende:
Zoiets ja, vanaf een uur of 10 misschien nog iets vakerquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou 1 of 2 keer per uur moeten
Wat mij betreft moet het meer om het plaatjesaanvragen draaien, back to the roots.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou 1 of 2 keer per uur moeten
Ja precies. Toen ik er was van de week was er echt weinig interactie met publiek. Dan is sfeer ook veel minder meteen vind ik. Kijk nog wel even aan hoe dat straks is.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoiets ja, vanaf een uur of 10 misschien nog iets vaker
Ik weet nog wel een keer toen gingen ze 's nachts door totdat iedereen die aan de mic. wilde geweest wasquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Zoiets ja, vanaf een uur of 10 misschien nog iets vaker
Bij mij staat ie ook op mutequote:
Niet boeiendquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:52 schreef Cee het volgende:
Om mezelf meer te verdiepen in wat de jeugd tegenwoordig allemaal luistert: wat is dit voor herrie?
Ga je nog dan? Hoe laat kunnen we je spottenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:52 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies. Toen ik er was van de week was er echt weinig interactie met publiek. Dan is sfeer ook veel minder meteen vind ik. Kijk nog wel even aan hoe dat straks is.
Ja dat is lachen zeker in de nacht jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een keer toen gingen ze 's nachts door totdat iedereen die aan de mic. wilde geweest was
Moet je ook niet op gaan zittenquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:49 schreef _Hestia_ het volgende:
Voor het eerst sinds SR zit ik nu op mn laptop. Al die quote alerts
Ja ik vind dat ze hier nu echt weinig buitenmic doen. Van de week dat ik er stond maar 2x.
En ja dat wordt van te voren allemaal gescreend en besproken met de mensen die er staan.
Ja weet ik nog niet. Vriendin wil niet vandaag en Spockjuh slaapt ook al danquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ga je nog dan? Hoe laat kunnen we je spotten
Nee, donderdagavond studentenavond hequote:
Natuurlijk niet.quote:
tvoh?quote:
4,5/10quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, donderdagavond studentenavond he
Dat is oud dat er schimmel bovendrijftquote:Op vrijdag 22 december 2017 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb even een biertje geopend hoor *plop*
[ afbeelding ]
Extra smaak.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is oud dat er schimmel bovendrijft
Body Talk was leukerquote:
Wie?quote:
alle Joden aa...quote:
Liever Money Talks.quote:
Poll: TVOH is kut.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: The Voice of Holland is kut.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alle Joden aa...
oh nee dit is niet zo netjes
Ik kijk dartsen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
Voetbal inside en daarna college tour
Suljo - Thornquote:
Heel goed plan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik denk dat ik toch morgen maar ga, want dan is gewoon Domien van 22-02 uur. Dan wil vriendin van me misschien wel mee.
Goede keuze want van Angelique wordt je ook niet bepaald vrolijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:08 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik denk dat ik toch morgen maar ga, want dan is gewoon Domien van 22-02 uur. Dan wil vriendin van me misschien wel mee.
Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 22 december 2017 21:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Wie is morgen slaapgast? Dat zal vast ook beter zijn dan Robert lijkt me.
Ja precies.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Goede keuze want van Angelique wordt je ook niet bepaald vrolijk
Dit idd.quote:
Kraantje Pappie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Wie is morgen slaapgast? Dat zal vast ook beter zijn dan Robert lijkt me.
Nee, totaal niet.quote:
Held is hetquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
[..]
Oohhh dat is een stuk leuker dan!
Nee, maar ene kant wel fijn want was van plan vandaag een vroegertje te doen. Mede omdat Angelique van 23-02 staat. Dus maak het niet laat vandaagquote:
Ik ga ook echt om 10 denk ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee, maar ene kant wel fijn want was van plan vandaag een vroegertje te doen. Mede omdat Angelique van 23-02 staat. Dus maak het niet laat vandaag
Heb die gast al 10 jaar niet meer (op tv) gezien denk ik.quote:
Ja ben ook best moe vandaag, dus eigenlijk prima dat het vandaag wat saaier is. Morgen met volle energie dan genietenquote:
Ik herkende ook alleen zijn stemquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb die gast al 10 jaar niet meer (op tv) gezien denk ik.
Ligt dus wederom niet aan mijquote:Op vrijdag 22 december 2017 21:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ben ook best moe vandaag, dus eigenlijk prima dat het vandaag wat saaier is. Morgen met volle energie dan genieten
mwah ik vermaak me wel, maar er mag wel effe wat geknald worden Effe een half uurtje beukmuziek zou leuk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |